2020-10-23, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Jag tror att det sms underlaget är falskt. Jag tror inte att det var hon som skrivit meddelandena på hennes mobiltelefon.
Det är inte bevisat att hon gjort det. Därför tycker jag att en resning ska lämnas in och straffet åtminstone skall halveras.

Jag tror att Tim försökt strypa henne och hoppa/trampa ihjäl henne. Kanske för att hon berättat det fantastiska att hon är gravid.

Fängelsedomen bör göras om till ett mildare straff, pga hormoner och stressfaktor kan påverka barnet negativt. Våga inte göra abort på henne, då kan det hända att hon aldrig kan få barn mer.
Men ellerhur.. precis som nån skulle ta hennes lur och skriva sånt, när hon till och med ber han komma med hennes arbetskläder osv. Vem skulle de va då? Hennes vän eller?
Och jo, hon borde ta bort ungen, bara synd om ungen som får växa upp med en mördare till mamma som döda ungens pappa.
Och vem fan bryr sig om hon inte hade kunnat få barn igen? Precis som om nån skulle vilja skaffa barn med henne efter att hon tagit död på sin pojkvän. Nah, tror ingen vill gå in i ett förhållande med henne och skaffa barn med henne efter de hon gjort, lol
Citera
2020-10-23, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamoln08
Men ellerhur.. precis som nån skulle ta hennes lur och skriva sånt, när hon till och med ber han komma med hennes arbetskläder osv. Vem skulle de va då? Hennes vän eller?
Och jo, hon borde ta bort ungen, bara synd om ungen som får växa upp med en mördare till mamma som döda ungens pappa.
Och vem fan bryr sig om hon inte hade kunnat få barn igen? Precis som om nån skulle vilja skaffa barn med henne efter att hon tagit död på sin pojkvän. Nah, tror ingen vill gå in i ett förhållande med henne och skaffa barn med henne efter de hon gjort, lol

Är det konstaterat att hon är gravid?
Då borde hon vara rätt rund om magen.

Om det stämmer så hoppas barnet får en bra uppväxt långt långt borta från henne
Citera
2020-10-23, 12:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamoln08

När man läser det du skriver nu, så börjar man förstå varför hon var arg. För det första är det en fin lägenhet där hon bodde först , hennes lägenhet. Menar du att Tim slängde ut henne ur hennes lägenhet?
Varför gjorde han det? Sedan försöka stampa ihjäl henne .. klart som f**n hon blir mer ilsken, sen håller han fast henne.. och hon har då gripits av panik och greppat kniven och bara huggt i sin vrede för att det är hon som bestämmer i sin lägenhet. För det andra, hon hade ju faktiskt besittningsrätten att bo där. Klart att hon vart förbannad i kvadrat.

Men jag vill gärna se henne och träffa henne själv för att avgöra om era reaktioner stämmer.
Det kan ju enbart hon visa.

Det kan ju vara som ni alla säger absolut , men jag vill se det med egna ögon. Hennes attityd , från dag till dag.
Senast redigerad av Massonite 2020-10-23 kl. 12:43.
Citera
2020-10-23, 12:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarenjabra
Är det konstaterat att hon är gravid?
Då borde hon vara rätt rund om magen.

Om det stämmer så hoppas barnet får en bra uppväxt långt långt borta från henne
Står inte hur långt gången hon var, hon bör vara i 7 el 8:e månaden nu..
Citera
2020-10-23, 20:30
Medlem
Citat:
När man läser det du skriver nu, så börjar man förstå varför hon var arg. För det första är det en fin lägenhet där hon bodde först , hennes lägenhet. Menar du att Tim slängde ut henne ur hennes lägenhet?
Varför gjorde han det? Sedan försöka stampa ihjäl henne .. klart som f**n hon blir mer ilsken, sen håller han fast henne.. och hon har då gripits av panik och greppat kniven och bara huggt i sin vrede för att det är hon som bestämmer i sin lägenhet. För det andra, hon hade ju faktiskt besittningsrätten att bo där. Klart att hon vart förbannad i kvadrat.

Men jag vill gärna se henne och träffa henne själv för att avgöra om era reaktioner stämmer.

Det kan ju vara som ni alla säger absolut , men jag vill se det med egna ögon. Hennes attityd , från dag till dag.

Hon blev vräkt från lägenheten hon hade tidigare på Vasagatan 15.
Detta gör hon festa så att grannarna stördes och även låg efter med hyrorna.
Citera
2020-10-23, 20:32
Medlem
Citat:

Nykter är hon inte mycket till världen,
Påtänd av både Cola och tramadol som hon tuggade friskt med sin fd kollega på hotellet. En bosniska som verkar lugnat ner sig med sina piller efter detta.
Citera
2020-10-23, 20:40
Avslutad
Citat:
Hon blev vräkt från lägenheten hon hade tidigare på Vasagatan 15.
Detta gör hon festa så att grannarna stördes och även låg efter med hyrorna.
Vad är det för typ av grannar där då? Vissa grannar störs ju av minsta lilla ljud , var hon själv där och festade på vasagatan 15 eller var det knarkers som utnyttjade henne och hennes lägenhet.

Jag tror hon har blivit utnyttjad för sin lägenhets skull. Jag är ledsen , men kan omöjligt förstå annars eller annat.
Senast redigerad av Massonite 2020-10-23 kl. 20:52.
Citera
2020-10-23, 21:18
Avslutad
[quote=Byggarenjabra|73346934]Nykter är hon inte mycket till världen,

Så då var hon alltså ingen våldsperson. (Nej.. det ante mig). Hon är nog extremt gullig och väldigt generös av att dela med sig glädje i vardagslivet. Men på helgerna ville kompisar och drogade sådana utnyttja henne.. där ligger sanningen om henne, det är vad jag tror.
Citera
2020-10-23, 21:24
Medlem
Citat:
Vad är det för typ av grannar där då? Vissa grannar störs ju av minsta lilla ljud , var hon själv där och festade på vasagatan 15 eller var det knarkers som utnyttjade henne och hennes lägenhet.

Jag tror hon har blivit utnyttjad för sin lägenhets skull. Jag är ledsen , men kan omöjligt förstå annars eller annat.

Såklart så tror du det.
Klagomål kom långt långt innan hon träffade Tim.
Citera
2020-10-23, 21:25
Medlem
[quote=Massonite|73347633]
Citat:
Nykter är hon inte mycket till världen,

Så då var hon alltså ingen våldsperson. (Nej.. det ante mig). Hon är nog extremt gullig och väldigt generös av att dela med sig glädje i vardagslivet. Men på helgerna ville kompisar och drogade sådana utnyttja henne.. där ligger sanningen om henne, det är vad jag tror.

Hon valde själv att köpa sitt skit.
Snälla lägg ner nu med att skydda henne.
Citera
2020-10-23, 21:27
Avslutad
Citat:
Såklart så tror du det.
Klagomål kom långt långt innan hon träffade Tim.

Och sina "vänner" va?
Citera
2020-10-23, 21:34
Avslutad
Jag önskar såklart också att inget av den mardröm som råder hade hänt. Jag vill faktiskt tro på henne och med mina ord stötta henne till max.
Senast redigerad av Massonite 2020-10-23 kl. 21:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in