2021-07-08, 10:41
Medlem
SexSexSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Säkert. Du tänker på Tershine antar jag...brukar faktiskt småkolla lite på deras klipp också¨, vilka jag gillar till 20% haha svårt att sluta slänga ett öga då och då! Det är någon ( som inte är ägaren) som hr en superjobbig stockholmska, låter som att han ska på Aik-match hela tiden typ...

I omsättning är nu RW större än Tershine, otroligt imponerande....och fort har det gått! otroligt!
ja precis, men knappast bara dom

Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Nordnorrlänning? Lugna ner dig. Finns 75 mil norrland norr om Sundsvall. Norrland tar slut vid Sundsvall, enligt oss riktiga norrlänningar.
Hehe, det är ju skillnad på sättet, fan, visst är de en jävligt plötslig norrlandsgräns precis i sundsvall
fast stockholmifieringen av norrlänningar är skitvanlig så långt söderut, de blir fler riktiga norrlänningar ju längre norrut man kommer
Citera
2021-07-08, 19:22
Medlem
erpers avatar
Citat:
Nordnorrlänning? Lugna ner dig. Finns 75 mil norrland norr om Sundsvall. Norrland tar slut vid Sundsvall, enligt oss riktiga norrlänningar.
Fast nu bor RW i Finland..
Citera
2021-07-09, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Fast nu bor RW i Finland..
Sist jag kollade bodde han utanför sundsvall, men jag följer inte hans kanal av obvious reasons.
Citera
2021-07-09, 16:56
Medlem
Citat:

Va? Trodde Norrlands gränsen gick vid Dalaälven? 😂
Citera
2021-07-10, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Va? Trodde Norrlands gränsen gick vid Dalaälven? 😂
Lugna ner dig. Du är inte norrlänning om du bor i Gävle.
Norrland är Norrbottens län, Västerbottens län, Västernorrlands län. Thats it.
Bor du i nånstans i Jämtland, Gästrikland eller nått skit där i mellan är du inte norrlänning, iallafall inte i våra ögon.
Citera
2021-07-11, 14:40
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
Förmodligen https://www.carchemmanufacturing.co.uk/ som tillverkar åtminstone Tershine och kanske RWs produkter. Flaskorna med svarta etiketter som dom visar är väldigt lika Tershines.

Tex: https://www.car-chem.com/shop/alloy-clean

Hur vet du detta? Jag är bara nyfiken? För jag tycker alla dessa 3 företagen RW, TS, och CAR chem, har exakt likadana flaskor, sprayar etc. Och

Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Fel, Tershine tillverkar i Italien.
Robin AKA RW köper sitt kem ifrån England ifrån Carchems fabrik.
Så vill man ha samma produkter så köper man Carchems för 50% av de Robin tar..

Då man läser på TS hemsida så stoltserar ägaren med att han har helt egen produktion utav sina varor redan ifrån början utav hans start, Hela hans stil och utstrålning lyser skojare, lögnare nyrik fitta som skor sig på de stålar han gör. Han 4 anställda ser lika bedragande ut tyvärr. Så hur vet du att det tillverkas i italien?

Roliga är att på CAR-chems hemsida finns det bilder på "labbet" de produkterna framställs TS har inte en bild på deras "labb" utan allt han visar up är deras pimpade garage med lager hyllor med fulla kartonger.

Så varifrån vet du att det tillverkas i Italien?
Citera
2021-07-12, 12:14
Medlem
K-bobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Hur vet du detta? Jag är bara nyfiken? För jag tycker alla dessa 3 företagen RW, TS, och CAR chem, har exakt likadana flaskor, sprayar etc. Och

Då man läser på TS hemsida så stoltserar ägaren med att han har helt egen produktion utav sina varor redan ifrån början utav hans start, Hela hans stil och utstrålning lyser skojare, lögnare nyrik fitta som skor sig på de stålar han gör. Han 4 anställda ser lika bedragande ut tyvärr. Så hur vet du att det tillverkas i italien?

Roliga är att på CAR-chems hemsida finns det bilder på "labbet" de produkterna framställs TS har inte en bild på deras "labb" utan allt han visar up är deras pimpade garage med lager hyllor med fulla kartonger.

Så varifrån vet du att det tillverkas i Italien?

Här är en video från Tershine (https://www.youtube.com/watch?v=8VNVXH82HPU) där ägaren förklarar hur märket har uppstått och hur han tillverkat vissa av sina produkter.
Det hela verkar egentligen vara att blanda olika verksamma beståndsdelar i olika proportioner än att sitta och ta fram helt nya molekylkombinationer.
Skulle gissa att avfettningsmedlen är "rena" utan egen påverkan av dem medan de andra rengörningsprodukterna förmodligen har en egen unik dosering. Tveksamt coatingen är något eget heller.
I någon av FAQ-videorna så tror jag han nämner att produktionen görs i Italien idag men att de planerar att ta hem den igen iom corona-strulet som varit.
Citera
2021-07-21, 19:27
Medlem
erpers avatar
https://youtu.be/uec0coDgoSU

Det går bra nu.
Citera
2021-07-22, 22:21
Citat:
Ursprungligen postat av erper
https://youtu.be/uec0coDgoSU

Det går bra nu.
Robin har alltså spontanköpt en Porsche Taycan elbil för 1,4 miljoner, genom Blocket och utan att ens ha provkört bilen. Han gjorde en omröstning på Instagram om vilken bil hans följare skulle ha valt, Porschen eller en liknande feting-Audi. Porschen vann med 57% av rösterna så en sådan köpte han. Kontraktet skrevs under digitalt via något som heter Scrive och sedan var dealen klar.

Det är inte första spontanköpet. Han köpte en villa ihop med sin före detta flickvän Matilda. Det var ett skott från höften. Han såg villan och tillhörande fristående garage och kände att han bara måste ha det. Sagt och gjort, huset köptes mitt i vintern och sedan började han ösa in billyft och blästringsskåp och verktyg för hundratusentals kronor i det helrenoverade garaget. Helt plötsligt var villan såld, inklusive garage, och han hade köpt sin morfars gamla sekelskiftesvilla med suterränglägenhet som inte sett en målarpensel sedan 1985. Alltså skulle den helrenoveras. Vilket har skett. Från golvbrunn till taknock. Inne och ute.

Mitt i detta renoveringsraseri vill han ha en stor fet pickup. Alltså köper han en splitt ny Dodge Ram 1500 Longhorn för närmare miljonen.
https://www.youtube.com/watch?v=TY1yYiKDmVs&t

Via Biluppgifter.se får vi veta att han sålde bilen till en firma i Upplands Väsby mindre än fem månader efter inköpet.
https://biluppgifter.se/fordon/FKJ59E

Därför var det lite kul när han i senaste videon sa att den här el-Porschen iofs inte var helt ny, han var andra ägaren eftersom någon köpt bilen och kört den 500 mil och sedan sålt den. Robin undrade skrockande vem fan som köper en bil och säljer den efter 500 mil? Tja, Robin själv?

Nu lär väl de vanliga anklagelserna om avundsjuka hagla över mig men det spelar ingen roll. Det kommer att gå åt helvete på ett eller annat sätt för Robin. Det fungerar inte att spontanköpa grejer för miljoner såhär. Det här beteendet kommer att försätta honom i personlig konkurs förr eller senare. Oansvarigt är bara förnamnet. Det är väl okej nu när han är ensam men tänk om han får fru och barn och familjen vaknar upp en morgon av flyttgubbar för att farsan har köpt ett nytt hus under ett maniskt skov under natten.

Det här känns mer och mer som att det ligger någon slags psykisk ohälsa bakom, något som än sålänge döljs av hans framgångar.
Citera
2021-07-23, 00:46
Medlem
KuReLuBs avatar
Äh trams. Han leasar väl bilen på sin firma. En firma som gjorde ett rekord år 2020. Till det tillkommer
ett ränteläge som är lägre än lägst. Och allt galet och kontroversiellt han gör är content som drar fler tittare vilket ger fler kunder. En spiraleffekt helt enkelt. Att han verkar dampig är nog enbart en tillgång i den värld han lever.

Tror ingen behöver oroa sig för den grabben.

Klart han ska ha en Tycan. Bra jobbar RW!
Citera
2021-07-25, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Robin har alltså spontanköpt en Porsche Taycan elbil för 1,4 miljoner, genom Blocket och utan att ens ha provkört bilen. Han gjorde en omröstning på Instagram om vilken bil hans följare skulle ha valt, Porschen eller en liknande feting-Audi. Porschen vann med 57% av rösterna så en sådan köpte han. Kontraktet skrevs under digitalt via något som heter Scrive och sedan var dealen klar.

Det är inte första spontanköpet. Han köpte en villa ihop med sin före detta flickvän Matilda. Det var ett skott från höften. Han såg villan och tillhörande fristående garage och kände att han bara måste ha det. Sagt och gjort, huset köptes mitt i vintern och sedan började han ösa in billyft och blästringsskåp och verktyg för hundratusentals kronor i det helrenoverade garaget. Helt plötsligt var villan såld, inklusive garage, och han hade köpt sin morfars gamla sekelskiftesvilla med suterränglägenhet som inte sett en målarpensel sedan 1985. Alltså skulle den helrenoveras. Vilket har skett. Från golvbrunn till taknock. Inne och ute.

Mitt i detta renoveringsraseri vill han ha en stor fet pickup. Alltså köper han en splitt ny Dodge Ram 1500 Longhorn för närmare miljonen.
https://www.youtube.com/watch?v=TY1yYiKDmVs&t

Via Biluppgifter.se får vi veta att han sålde bilen till en firma i Upplands Väsby mindre än fem månader efter inköpet.
https://biluppgifter.se/fordon/FKJ59E

Därför var det lite kul när han i senaste videon sa att den här el-Porschen iofs inte var helt ny, han var andra ägaren eftersom någon köpt bilen och kört den 500 mil och sedan sålt den. Robin undrade skrockande vem fan som köper en bil och säljer den efter 500 mil? Tja, Robin själv?

Nu lär väl de vanliga anklagelserna om avundsjuka hagla över mig men det spelar ingen roll. Det kommer att gå åt helvete på ett eller annat sätt för Robin. Det fungerar inte att spontanköpa grejer för miljoner såhär. Det här beteendet kommer att försätta honom i personlig konkurs förr eller senare. Oansvarigt är bara förnamnet. Det är väl okej nu när han är ensam men tänk om han får fru och barn och familjen vaknar upp en morgon av flyttgubbar för att farsan har köpt ett nytt hus under ett maniskt skov under natten.

Det här känns mer och mer som att det ligger någon slags psykisk ohälsa bakom, något som än sålänge döljs av hans framgångar.

Inga av bilarna har köpts kontant, de är leasade på firman. Men det gör detsamma firman går bra så why not?
Citera
2021-07-26, 23:00
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-bobb
Här är en video från Tershine (https://www.youtube.com/watch?v=8VNVXH82HPU) där ägaren förklarar hur märket har uppstått och hur han tillverkat vissa av sina produkter.
Det hela verkar egentligen vara att blanda olika verksamma beståndsdelar i olika proportioner än att sitta och ta fram helt nya molekylkombinationer.
Skulle gissa att avfettningsmedlen är "rena" utan egen påverkan av dem medan de andra rengörningsprodukterna förmodligen har en egen unik dosering. Tveksamt coatingen är något eget heller.
I någon av FAQ-videorna så tror jag han nämner att produktionen görs i Italien idag men att de planerar att ta hem den igen iom corona-strulet som varit.

Fortfarande så skapar ju inte Tershine snubben sina kemikalier själv? han säger ju att han köper grundmixen som man utgår ifrå och sedan ändrar och mixar man själv, ALLTSÅ SKapar inte han sina egna kemikalier, han köper färdiga dunkar litervis med framtagna kemikalier som han sedan mixar ihop, ena shampot vill ha löddrar mera, d har ha i extra mkt xyz, denna ska ha bättre avrinning då lägger han till abc etc, VAD jag vill veta är vem står för leveransen utav kemikalierna som han sedan sitter och och kladdar och sniffar med. för jag kan ju då själv börja köpa kemikalier börja blanda och kalla det Nisses Piss och Puts och säga "jag gör det själv" a fast "du mixar det själv" Samma med RW gör han som TS köper kemikalier och blandar själv? (troligen inte) köper ha utav det engelska företaget och slänger på sin logga? (mera troligt)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in