• 2
  • 3
2020-05-22, 22:34
Medlem
Jag körde nålen direkt! Och det är så jävla dumt så jag blir arg på mig själv varje gång jag tänker på det! Det har förstört mig så pass att jag inte får någon bra effekt utav vanliga opiater som man får via sjukvården! Har en ganska allvarlig ryggproblematik och jag har sedan dag ett fått trycka i mig runt 160-240 mg oxy om dagen för att få någon som helst smärtlindrande effekt, och detta efter att varit ren i över tio år! Heroin är det värsta som finns! Det förstör en på riktigt! Så glöm IV och skit i att ta det om ni kan! För det förstörde mig och det tog väldigt många år att ta mig tillbaka till ett ”värdigt” liv!
Citera
2020-06-03, 11:45
Medlem
skanetrafik3ns avatar
Jag har testat enstaka gånger. Vid dessa tillfälle har jag främst injicerat heroin och oxycontin, men även dolcontin etc.

Mina tankebanor kan jag inte riktigt minnas, mer än att det faktiskt var jävligt destruktivt. Det var skönt som tusan och jag blev fort (JÄVLIGT) nålfixerad. Jag tog senare beslutet att göra mig av med alla nålar, avgifta mig och nu försöker jag leva ett lite sundare liv.

Din nyfikenhet släpper nog inte förrän du själv kan utvärdera hur du känner av det. Ska du testa, ta hem en pump och en nål, injicera en gång och sedan gör dig av med verktygen. Det är nog mitt tips.
Citera
2020-06-14, 10:37
Medlem
Hade redan börjat injicera Amfetamin och massa nätdroger. Provade Heroin första gången IV när jag satt själv hemma vid datorn och det var väl bra, skrämmande snurrigt i skallen så jag ramlade ut på gatan ifall jag skulle tuppa av så nån kunde hitta mig, slutade med 2 veckor på Heroin sen slutade jag. Tar om nån bjuder men köper aldrig själv.
Citera
2020-06-14, 11:17
Medlem
Fixade från dag 1, hade dock erfarenhet av att panga piller. Brukar dock alltid börja med en redig fix så man slår i backen sen röker jag resten för att minimera risken för överdos (har ändå hänt några ggr)

Mitt tips skjut inte för risken att du hamnar 3 meter under jorden är stor.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in