2020-04-18, 21:11
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Aldrig testat heroin men du verkar leta efter varje ursäkt att sätta en fet!

Varför?

så kan det säkert tolkas. men jag har varken lust eller ens en aning om hur jag skulle bära mig åt för styra upp det. kan inte ens fixa röka om jag försöker. Tål inte typen av människor man måste interagera med överhuvudtaget.. äcklas vid tanken på det ... så att nä tror inte det du
Citera
2020-04-18, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
så kan det säkert tolkas. men jag har varken lust eller ens en aning om hur jag skulle bära mig åt för styra upp det. kan inte ens fixa röka om jag försöker. Tål inte typen av människor man måste interagera med överhuvudtaget.. äcklas vid tanken på det ... så att nä tror inte det du

Ok. Du är fast besluten att inte testa, bra!

Men du vill uppenbarligen inte förstå de som faktiskt gör det.

Varför skapade du tråden? Du tycks ha 100% koll.

Citera
2020-04-18, 21:17
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Ok. Du är fast besluten att inte testa, bra!

Men du vill uppenbarligen inte förstå de som faktiskt gör det.

Varför skapade du tråden? Du tycks ha 100% koll.

Oavsett vilket så är ju frågan intressant.

Vad rör sig i huvudet när man sätter nålen första gången?

En gång är ingen gång?
Måste bara testa?
Eller vet man om vart det leder men accepterar det?
Citera
2020-04-18, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Oavsett vilket så är ju frågan intressant.

Vad rör sig i huvudet när man sätter nålen första gången?

En gång är ingen gång?
Måste bara testa?
Eller vet man om vart det leder men accepterar det?

Absolut (!) men det handlar inte TS om!
Citera
2020-04-18, 22:01
Medlem
tarjaas avatar
Själv minns jag det väl.. Jag hade aldrig IVat någon drog innan men experimenterat rejält ett par år, var 17 år gammal, gillade opiater mest av allt.

Jag och en kompis hade dragit tjack ett par dagar och typ 3 natten så började jag må kasst när jag satt för mig själv i polarens kök, han låg o tjackknullade sin brud och jag var uttråkad så jag satte mig på min 100cc vespa och körde 2 mil klockan 4 på natten, köpte ett gram thaismack körde vidare till min bror som låg och sov hemma hos vår far han tryckte en del testo mm på den tiden så där fanns det verktygjag tog för mig av, åkte tillbaka till polaren och fick efter många stick och ett jävla blodbad i mig en stadig fix så jag spydde som en gris o mådde fett bra, tjackångesten var som bortblåst och det fanns inga problem. Var fast direkt.

Har i efterhand funderat hur jag kunde vara så oförsiktig och IVa horse helt på egen hand men det gick ju iaf, 16 år senare så har jag gått den vägen med allt vad det innebär, överdoser, förstörda relationer etc.. Har numera laro och funkar rätt bra.

Heroin är det bästa som finns men önskar inte ens min värsta fiende det livet..
Citera
2020-04-19, 21:20
Medlem
Citat:
Ok.. Hur kändes det första gången? Skrämmande bra? För bra? Därför du höll dig ifrån ytterligare?

Vad fick dig att fortsätta efter andra gången? Är du fast än idag?

Jag kan förstå att folk fastnar... När jag första gången provade fint gräs efter att enbart rökt brumt i 10år tänkte jag att jag skulle röka gräs på bokstavligt talat heltid resten av livet
Första gången man får riktig morfin rush så känns det som man dör
Citera
2020-04-20, 09:48
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Själv minns jag det väl.. Jag hade aldrig IVat någon drog innan men experimenterat rejält ett par år, var 17 år gammal, gillade opiater mest av allt.

Jag och en kompis hade dragit tjack ett par dagar och typ 3 natten så började jag må kasst när jag satt för mig själv i polarens kök, han låg o tjackknullade sin brud och jag var uttråkad så jag satte mig på min 100cc vespa och körde 2 mil klockan 4 på natten, köpte ett gram thaismack körde vidare till min bror som låg och sov hemma hos vår far han tryckte en del testo mm på den tiden så där fanns det verktygjag tog för mig av, åkte tillbaka till polaren och fick efter många stick och ett jävla blodbad i mig en stadig fix så jag spydde som en gris o mådde fett bra, tjackångesten var som bortblåst och det fanns inga problem. Var fast direkt.

Har i efterhand funderat hur jag kunde vara så oförsiktig och IVa horse helt på egen hand men det gick ju iaf, 16 år senare så har jag gått den vägen med allt vad det innebär, överdoser, förstörda relationer etc.. Har numera laro och funkar rätt bra.

Heroin är det bästa som finns men önskar inte ens min värsta fiende det livet..

laro? nån typ av behandling? du är ren idag?
Citera
2020-04-20, 09:50
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnesia5150
Första gången man får riktig morfin rush så känns det som man dör

bara småpundat och testa moffe 2 gånger, små små doser. aldrig fått på sjukan för brutna lemmar eller nåt så ingen aning. andra gången jag prövad fick jag ett underliggande molande illamående.
Citera
2020-04-20, 09:52
Medlem
uh-huhs avatar
Otroligt taggad,hade bara skjutit tjack innan så va så satans skakig så en bekant fick sätts på mig
Citera
2020-04-20, 10:21
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Skulle det bli en massiv avtändning på typ 2 veckor?

Citat:
laro? nån typ av behandling? du är ren idag?

Två veckor räcker knappast..🤦🏼‍♀️ Först har du den fysiska biten och därefter den psykiska..🙄 Och hade det bara varit två veckor det rör sig om hade det nog varit många som varit ”nöjda”..🤨

Angående Laro-behandling så är det bara att googla ju 🤷🏼‍♀️
Citera
2020-04-21, 01:05
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Citat:
hade ni rökt h innan eller hoppade ni i djupa änden av bassängen först?

alla tänker väl att "jag ska endast prova den här gången för att se" ?

vad hände? var det bra att ni inte kunde styra er och ville igen och igen ??

riktigt nyfiken

Gick på IV direkt. Visste vad jag gjorde och var väl medveten om att det var i smärtstillande syfte. Får inte den där rejäla skjutsen många talar om -blir bara smärtfri.
Citera
2020-04-24, 15:10
Medlem
Har aldrig rökt H, bara tagit det iv. började med att snorta sub och oxy i ca ett år sedan började jag ta mina oxy iv istället, är inte jonkare men när jag väl tar H vilket sker ibland så tar jag det iv. Enda som finns i tankarna är väl att man ska ha respekt för det och inte dosera det som om det vore en panna tjack, annars tycker jag det inte är någon big deal. Men jag är däremot skadad på det sättet att allt som kan skjutas måste skjutas dvs. kokain, mdma, ketamin etc också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in