Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-05-31, 23:04
  #13
Medlem
JustZlatans avatar
Av det jag har hört är dom totalt värdelösa. De lurar sina naiva och äldre kunder på dyra och onödiga abonnemang. Förstår inte hur man som ung eller medelålders kan använda sig av 3.
Citera
2021-06-02, 11:14
  #14
Medlem
gudrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Av det jag har hört är dom totalt värdelösa. De lurar sina naiva och äldre kunder på dyra och onödiga abonnemang. Förstår inte hur man som ung eller medelålders kan använda sig av 3.

Förstår du inte det? Kan det ha med din ålder att göra?

Olika kunder har olika behov och då kan alla operatörer hitta kunder.
Citera
2021-06-02, 11:16
  #15
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudrs
Förstår du inte det? Kan det ha med din ålder att göra?

Olika kunder har olika behov och då kan alla operatörer hitta kunder.

Snarare att 3 kör med mycket tv-reklam på TV4 som många äldre tittar på.
Citera
2021-06-02, 12:22
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Av det jag har hört är dom totalt värdelösa. De lurar sina naiva och äldre kunder på dyra och onödiga abonnemang. Förstår inte hur man som ung eller medelålders kan använda sig av 3.

Tyvärr inte unikt för 3. Samtliga teleoperatörer förutom möjligtvis Telia har jag blivit uppringd av gäng som påstås representera säljavdelningen hos dem och ta mig tusan beter sig risigare än Hells Angels.

Småföretagare är särskilt utsatta eftersom ingen vidare bekräftelse eller underskrift krävs i business to business ordrar ännu. En av mina kunder (ensamföretagare) lyckades tydligen på något sätt beställa fem(!) surfplattor med tillhörande dyrt abbonemang (totalt 5000;-/mån) hos Telenor via ett brusigt telefonsamtal från något säljhus som representerade dem. De vek sig som tur var innan det hela gick upp i tingsrätt, men han fick hota dem med advokatskrivna brev flera gånger innan de annulerade beställningen, hävdade innan detta att ingående beställning ligger och 24 mån bindning ska betalas vägen ut...

Tre: Enda som har riktigt obegränsat mobilt bredband. Täckningen obefintlig utanför de största tätorterna ovan Dalälven. I delar av Svealand/Götaland utanför tätort är täckningen faktiskt bättre än Telias/Telenors nät om man har tur, men det är inget som gäller i allmänhet.
Citera
2021-06-05, 00:10
  #17
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Snarare att 3 kör med mycket tv-reklam på TV4 som många äldre tittar på.

Intressant. Länka gärna till undersökningarna.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback