Citat:
Ursprungligen postat av
CB1
Jag har faktist inget emot skatt, att den är för hög är en annan sak. Men vi skall inte klaga när det finns dom som jobbar 12 timmar varje dag på andra sidan jordklotet bara för att överleva dagen. Vi lever faktist jävligt gott i Sverige.
Ja jag spyr på invandringen också men det gör ingen skillnad om jag jobbar. Det är ju trotsallt Sverige som röstar på socialdemokraterna.
Demokratin är satt ur spel.
Den är satt ur spel eftersom Sverige har öppna gränser och invandrarna inom 5-6 år kan rösta i riksdagsvalet.
Tänk på det när du skriver "Sverige röstar". En stor del av de som röstar är inget "Sverige". Nog för att det svenska Sverige röstar emot sina egna intressen i alla fall.
Jag ger fullständigt fan i att det finns en "tredje värld", en uppsättning FN-beroende u-länder, eftersom Sverige är på väg att höra hemma i samma djävla klubb. Skulle därför aldrig drömma om att påstå att "jag har det djävligt bra". Jag har för övrigt det inte "djävligt bra".
Har man inget emot att betala skatt, med tanke på hur mycket massinvandringen slukar, för att inte tala om myndigheter som propagandistiska SVT, undrar jag hur man är funtad. Principen "skatt" är en sak men de svenska nivåerna och med tanke på vart utgifterna går, då är jag oförstående.