2020-04-16, 20:49
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thure10
Hahaha ja jävlar vad det kan brinna till bara för att man är religiös. En enkel ordvits som man måste leta och trixa med för att känna sig kränkt är inget som kan tas seriöst. Hosam och övriga muslimer har långt mycket större problem än att folk skrattar åt Glenn. Dags att sluta förlöjliga sig själv och sin gud om man vill att svennar skall ta er seriöst. Såna här reaktioner duger på dagisnivå men vuxna män bör och skall inte känna sig kränkta av en simpel ordvits.
Exakt, ordvits är vad det handlar om. Allah vs alla (poängterar det för icke-svenskar). Det är vad det handlar om. Men muslimer har inbyggt via sin (klappgalna religion) att ha noll tolerans mot allt. Ingen humor, ingen självkritik. Vilket är något som finns inbyggt i Europa, självkritik och att man bjuder på sig själv, för att undvika konflikter. Muslimer är ett relativt litet problem idag i Sverige och Europa men det kommer att växa och bli ett stort problem framöver. Helt säkert. Konflikter och inbördeskrig, såsom så många muslimska länder har. Islam är verkligen en antites till demokrati, fred och harmoni. För att nå det behöver man ”vända andra kinden till”. Men det kan inte muslimer. Därför är de böjda att starta konflikter och krig.
Citera
2020-04-16, 20:59
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenfilip1
Jud*rna som är skapelsen till allt ont lägger ni i första sidorna vid minsta kränkning men muslimerna säger ni är lättkränkta

Visa mig tre exempel på en jude som massmördat människor för att de skämtat om den judiska religionen i Europa, USA eller Israel.
Citera
2020-04-16, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Allah är störst. Du är otrogen!!! Otrogen hynda!!!
Jag aldrig respektera din tro, du är otrogen svenne. Respektera islam!!!
Jag pissar på dig

Så många invektiv (=fula ord) du kan. Det tyder på begränsat ordförråd.

Nej, jag är inte otrogen utan jag är trogen mot min tro. Jag kan respektera dig och din tro, men aldrig övergå till den eftersom jag anser att islam är en återgång till det som står i Gamla Testamentet = texterna för Jesus. Flera hundra år i backande till att svära och bära sig illa åt, som du gör i ditt inlägg här.

Så ta detta till dig:
För den som är muslim så är profeten Allah "störst". För dem som inte är muslimer är Allah inte "störst". Inte heller "minst", men oviktig då Allah inte tillför så särskilt mycket till livet och världen.

Sverige är ett modernt land, med rent vatten och även toaletter, som de flesta lär sig använda redan som småbarn i förskoleåldern. Ingen vuxen. eller barn över 3-4 år, "pissar" varken i byxkorna eller på andra människor. Om de inte är gravt störda eller sjuka förstås.

Vill du ha respekt så ska du börja med att bygga upp ditt inre så att du kan känna respekt för dig själv. Det är en bra utgångspunkt. Då kan man tåla sådana skämt som Glenn Hyséns svenska ordlek.
Citera
2020-04-16, 21:40
Medlem
HateWrecks avatar
Är det någon som på riktigt förväntar sig att GH ska säga annat än dumheter?
Är han inte bara en gubbsjuk föredetting? All uppmärksamhet är bättre än ingen uppmärksamhet?
Han är känd för att han sparkade boll, för längesedan. Inte för att han tänker stora och kloka tankar.
Citera
2020-04-16, 23:16
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Är det någon som på riktigt förväntar sig att GH ska säga annat än dumheter?
Är han inte bara en gubbsjuk föredetting? All uppmärksamhet är bättre än ingen uppmärksamhet?
Han är känd för att han sparkade boll, för längesedan. Inte för att han tänker stora och kloka tankar.
Såg dessutom att han fått utrymme i Expressen att ”ge råd” i coronakrisen...rent beklämmande.

https://www.expressen.se/gt/sport/il...d-respektlost/
Citera
2020-04-16, 23:19
Medlem
FejkEmrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moshindeiru
Ja för pissa är det enda ni kan. Inavel brukar ju inte sluta i någon högre intelligens. Knulla mammor och pissa på folk, det är det enda jag symboliserar Islam med. Bra jobbat.
Du upplever att inlägget du citerade lät det minsta trovärdigt? Det gjorde det inte.
Citera
2020-04-17, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
Så många invektiv (=fula ord) du kan. Det tyder på begränsat ordförråd.

Nej, jag är inte otrogen utan jag är trogen mot min tro. Jag kan respektera dig och din tro, men aldrig övergå till den eftersom jag anser att islam är en återgång till det som står i Gamla Testamentet = texterna för Jesus. Flera hundra år i backande till att svära och bära sig illa åt, som du gör i ditt inlägg här.

Så ta detta till dig:
För den som är muslim så är profeten Allah "störst". För dem som inte är muslimer är Allah inte "störst". Inte heller "minst", men oviktig då Allah inte tillför så särskilt mycket till livet och världen.

Sverige är ett modernt land, med rent vatten och även toaletter, som de flesta lär sig använda redan som småbarn i förskoleåldern. Ingen vuxen. eller barn över 3-4 år, "pissar" varken i byxkorna eller på andra människor. Om de inte är gravt störda eller sjuka förstås.

Vill du ha respekt så ska du börja med att bygga upp ditt inre så att du kan känna respekt för dig själv. Det är en bra utgångspunkt. Då kan man tåla sådana skämt som Glenn Hyséns svenska ordlek.
Bara en gud kan vara störst och det är min Allah. Han är störst oavsett vad du tycker hynda. Jag pissar på sådana som dig. Ingen själ din mammknullare. Jag behöver inte viss respekt, snart ditt land är förlorat och du är förlorad för länge sen. Vi äger nu ditt land.
Citera
2020-04-17, 11:00
Medlem
Muhammed som levde på 600-talet och som är bakom islam ville inte att man får kritisera honom. Sådan är Kim Jong också.
Citera
2020-04-17, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonS700
Allah borde lugna ner sig lite. Det blir så tråkigt när Allah ska hålla på o bråkah.

Kan vi inte bara kalla honom Allan!?
Citera
2020-04-17, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Bara en gud kan vara störst och det är min Allah. Han är störst oavsett vad du tycker hynda. Jag pissar på sådana som dig. Ingen själ din mammknullare. Jag behöver inte viss respekt, snart ditt land är förlorat och du är förlorad för länge sen. Vi äger nu ditt land.

Jag kommunicerar normalt inte med personer som uttrycker sig som du gör. Jag har nog, när jag tänker efter, inte ens behövt göra det för ingen med muslimsk tro som jag mött tidigare har gett sina störda känslor sådana uttryck. Jag har bott tillsammans med många muslimer och ett grundkrav för att jag skulle gå med på att de skulle få bo hos mig, var att respekten skulle vara ömsesidig. Och det fungerade alldeles utmärkt!

Ingen av ett 10-tal muslimska hyresgäster hos mig hade ett så dåligt språk och så eländiga inställningar. De var alla flitiga studenter och mycket väluppfostrade.

De hade sina bönestunder och de gick till sin moské. De hade sina traditioner och värderingar med sig från sina hemländer och de hade drömmar och mål. All respekt för dem och deras kamp för att etablera sig i en helt annan och för dem ny värld.

De behövde inte svära, hota, skrika och vara oförskämda som du. Om de mötte dig skulle de nog skämmas. Du är en skam för islam och du passar inte i Europa och troligen inte i muslimska diktaturer heller.
Citera
2020-04-17, 15:45
Medlem
TheEducatedFools avatar
Jag måste ha missat memot om att vi hade ensamrätt på ordet för Gud på arabiska. Eller så är folk bara så pass egenkära och visar sin kärlek för sig själva genom sina utbrott.
Citera
2020-04-17, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ojojojj
Muhammed som levde på 600-talet och som är bakom islam ville inte att man får kritisera honom. Sådan är Kim Jong också.
Tack för en klok sammanfattning av läget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in