2020-04-16, 16:32
Medlem
TuffRobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Muslimer är inte bara pinsamt lättkränkta, dom är ett direkt hot mot demokrati och humanism, Europa skall skicka tillbaka allah och förbjuda denna vidriga sekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Jepp. Trådens enda korrekta analys.

Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Muslimer skall bara hålla käften!
Vi är i Sverige och här har vi högt i tak till skillnad från arabvärlden.
Sedan försöker de tysta oss, jag tänker på Charlie Hebdo och dåden i Danmark men de kommer inte att lyckas.

Alla små mörka med kroknäsor som vågar bara uttala ordet kränkt ska omgående terror- misstänkas och mer...
Här ligger patrasket https://resize-parismatch.lanmedia.f...res-photos.jpg
Citera
2020-04-16, 16:35
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Allah är Allah. Yttrandefrihet är yttrandefrihet. Men Allahs ord står över allt annat. Inklusive yttrandefrihet. Du får yttra dig men du ska visa respekt för Allah. Om du inte visa respekt för Allah, då kanske inte lagar gäller. Allahs ord är störst. Ni otrogna är förlorade och ni kommer förlora ett land till min familj och Allah.

Nej du har helt fel, vill du diskutera. När som helst, jag finns i religionstråden.
Citera
2020-04-16, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Det står i paragrafen sunt förnuft.
Men som sagt det är inte olagligt att vara dum i huvudet
heller typ.
Ibland är det fördelaktigt ibland inte.
skit ska skit ha. Alla bör kränkas maximalt.
Citera
2020-04-16, 16:51
Medlem
Citat:
Allah är Allah. Yttrandefrihet är yttrandefrihet. Men Allahs ord står över allt annat. Inklusive yttrandefrihet. Du får yttra dig men du ska visa respekt för Allah. Om du inte visa respekt för Allah, då kanske inte lagar gäller. Allahs ord är störst. Ni otrogna är förlorade och ni kommer förlora ett land till min familj och Allah.

Och du ska visa respekt för Gud och Jesus och den kristna tron och de som är bekännande kristna. Din gud och dina profeter är dina och du får gärna vårda dem och betrakta dem som "störst". Kristna betraktar inte din profet eller gud som "störst" för då hade kristna anslutit till islam.

Islam är den yngsta av de tre större abrahamitiska religionerna. Den är inte utvecklande på samma vis som kristendomen, med Jesus lära i Nya Testamentet som en huvudfåra, utan en stor proteströrelse mot utvecklingen av judendomen till kristendom. Muhammed ville faktiskt återgå till den äldre judiska läran och överge Jesus Kristus lära.

Så som islam utvecklats i framför allt Mellanöstern så ser både judar och kristna och buddister och hinduer att muslimer faktiskt inte klarar sina egna folks utveckling och väl och ve. Muslimer är alltså till skada inte bara för dem de terroriserar utan också för sig själv.
Citera
2020-04-16, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apollion
skit ska skit ha. Alla bör kränkas maximalt.
Det låter som om du är lite missnöjd över något?
Hjälper det dig mycket att vara arg och missnöjd över något inte vet jag vad det kan vara.
Men om du börjar dagen på rätt sida så slipper du kanske vara så arg på allt hela tiden eller.
Ett tips bara så spår du på hjärtat och slipper få högt blodtryck. Ps om handla den ilskan till energi i löparspåret så kommer du långt
Citera
2020-04-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
I vilken lagparagraf står det?
Ordvits det gäller Alla *
Citera
2020-04-16, 18:52
Medlem
Citat:
Allah är störst. Du är otrogen!!! Otrogen hynda!!!
Jag aldrig respektera din tro, du är otrogen svenne. Respektera islam!!!
Jag pissar på dig
Låt mig citera Ronald Reagan " I Will not tollerate outlaw states runned by lonytics" och slutligen säger jag gud bevare staten Israel mot alla terrorister och knäppgökar.
Nu kommer strålkastarna samla stenar men jag säger bara I.D .F I.D.F SHALOM motherfuckers
Citera
2020-04-16, 18:53
Medlem
Citat:
Låt mig citera Ronald Reagan " I Will not tollerate outlaw states runned by lonytics" och slutligen säger jag gud bevare staten Israel mot alla terrorister och knäppgökar.
Nu kommer strålkastarna samla stenar men jag säger bara I.D .F I.D.F SHALOM motherfuckers
God bless U.S.A
Citera
2020-04-16, 18:54
Medlem
Citat:
God bless U.S.A
stenkastarnA intw strålkastarna typo
Citera
2020-04-16, 19:01
Medlem
Citat:
Allah är störst. Du är otrogen!!! Otrogen hynda!!!
Jag aldrig respektera din tro, du är otrogen svenne. Respektera islam!!!
Jag pissar på dig

Ja för pissa är det enda ni kan. Inavel brukar ju inte sluta i någon högre intelligens. Knulla mammor och pissa på folk, det är det enda jag symboliserar Islam med. Bra jobbat.
Citera
2020-04-16, 19:32
Medlem
Pulserifles avatar
I dessa pandemiska tider, med massdöd, ekonomisk kollaps, svält och elände var det oerhört befriande att läsa lilletråden här. Skit i förtryck, krig, miljökatastrofer och kärnvapenhot! Äntligen någon som står upp mot den verkliga fienden: Glenn Hysén! Grattis till Blåvitt för värvningen av denna mentala Titan!
Citera
2020-04-16, 20:01
Medlem
Hahaha ja jävlar vad det kan brinna till bara för att man är religiös. En enkel ordvits som man måste leta och trixa med för att känna sig kränkt är inget som kan tas seriöst. Hosam och övriga muslimer har långt mycket större problem än att folk skrattar åt Glenn. Dags att sluta förlöjliga sig själv och sin gud om man vill att svennar skall ta er seriöst. Såna här reaktioner duger på dagisnivå men vuxna män bör och skall inte känna sig kränkta av en simpel ordvits.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in