• 1
  • 2
2020-04-11, 22:10
Medlem
Eller r det interaktioner?
Citera
2020-04-11, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallea79
Eller r det interaktioner?

Det gr men du br inte kra full dos, mnga anvnder ju cbd fr att frska minska anvndandet av SSRI-lkemedel.

Tnk ocks p blodtrycket och ta det lugnt frsta gngen du blandar fr att se s att du inte rkar svimma p ngon olmplig plats.

M bst
Citera
2020-04-11, 22:32
Medlem
Har svrt att tro det. Rkte cannabis ofta nr jag gick p SSRI utan ngra problem.
Citera
2020-04-11, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roosh

Du behver inte tro mig, finns massa studier om det som du kan tro p istllet.
Citera
2020-04-11, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HotGirl69
Du behver inte tro mig, finns massa studier om det som du kan tro p istllet.
Hade jag svarat p ditt inlgg hade jag citerat dig...
Citera
2020-04-11, 22:37
Medlem
Citat:
Hade jag svarat p ditt inlgg hade jag citerat dig...

Sorry r s jvla van att f mothugg p saker som r vetenskapligt bevisade hr inne s jag intog frsvarsstllning p en gng. My bad
Citera
2020-04-12, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HotGirl69
Sorry r s jvla van att f mothugg p saker som r vetenskapligt bevisade hr inne s jag intog frsvarsstllning p en gng. My bad

Tnkte mest i sm mngder med flera timmar mellan SSRI och CBD
Citera
2020-04-12, 02:19
Medlem
Citat:

Fast nu syftar TS p CBD olja vilket man inte rker och det r lagligt dessutom. Och en helt annan grej jmfrt med cannabis. Innehller inget THC, Sljs i ver hela Sverige, butiker, ntet osv.

Eller man kan ju rka det ocks men oftast anvnds det som en vtska som man droppar p tungan.
Citera
2020-04-12, 09:34
Medlem
Svavelvinters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urkerz
Fast nu syftar TS p CBD olja vilket man inte rker och det r lagligt dessutom. Och en helt annan grej jmfrt med cannabis. Innehller inget THC, Sljs i ver hela Sverige, butiker, ntet osv.

Eller man kan ju rka det ocks men oftast anvnds det som en vtska som man droppar p tungan.

Blev inte det olagligt??
Citera
2020-04-12, 10:22
Medlem
Jag har gjort bda utan dessvrre effekter.

Jag rekommenderar dock att du tar antidepressiva fr att se hur kroppen reagerar. Det kan vara s att din kropp inte tar det vl men att CBD oljan dmpar besvren. Och s kan det bli svrt att veta om nskvrd effekt uppns av lkemedlet om ett annat lkemedel med neurologisk pverkan intas.

Du kan och br frga din lkare fr mer detaljerad information om vad som ska gras. Generellt undviker man att f i sig fler lkemedel som kan ha liknande effekt, s lnge det inte rekommenderas av just lkaren.
Citera
2020-04-12, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelvinter
Blev inte det olagligt??

CBD olja med THC halt under 0,3 % r lagligt. Det gller att kpa CBD frn en verifierad och trovrdig klla s att THC halten inte r hgre. ver 0,3 % r narkotika klassat och det kan medfra problem om det beslagtas i tullen, vilket nd r osannolikt.
Citera
2020-04-12, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urkerz

Men jag har rkt sorter rika p cbd ocks. Du lr inte pappa hur man knullar. 😉
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in