• 1
  • 2
2020-04-11, 19:41
Medlem
Hur länge är de längsta ni har varit blockerade eller blockerat någon från sociala medier när det handlar om vänner som ni innan hade en bra kontakt med?

Vad var det som gjorde att det ledde till en blockering?
Citera
2020-04-11, 19:47
Bannlyst
blev blockerad av exfrugan år 2014 när hon insåg att ja vänstrade runt med hennes kollega.. hehe.. de lär nog dröja innan man blir förlåten.. . .. men inte gör de så mycket.. man får ta livet som de kommer..

Mvh Johan
Citera
2020-04-11, 19:59
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cub77
Hur länge är de längsta ni har varit blockerade eller blockerat någon från sociala medier när det handlar om vänner som ni innan hade en bra kontakt med?

Varför skapa sig problem med sociala medier? Jag träffar mina vänner (äkta vänner) irl så därför blir ingen av oss blockad
Citera
2020-04-11, 20:00
Medlem
Merrybums avatar
Jag har bara blockerat en person någonsin. Det var en nu mera förre detta vän. Jag kommer arr låta blockeringen stå kvar så länge jag har Facebook kvar.
Citera
2020-04-11, 20:50
Medlem
Varför ta bort en block om man en gång satt en?
Citera
2020-04-11, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jag har bara blockerat en person någonsin. Det var en nu mera förre detta vän. Jag kommer arr låta blockeringen stå kvar så länge jag har Facebook kvar.

Varför blockerade du? Vad har blockeringen för syfte för dig, får du ut något av det tänker jag?
Senast redigerad av Cub77 2020-04-11 kl. 22:08.
Citera
2020-04-11, 22:22
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Varför blockerade du? Vad har blockeringen för syfte för dig, får du ut något av det tänker jag?
Personen hade gjort något som jag blev väldigt ledsen för. Efter att jag talat om det för den började hen skriva tarvliga saker öppet på min sida. Så mitt syfte med att blockera var att slippa förhålla mig till en massa inlägg jag inte ville läsa.
Citera
2020-04-11, 22:23
Medlem
FejkEmrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyz
blev blockerad av exfrugan år 2014 när hon insåg att ja vänstrade runt med hennes kollega.. hehe.. de lär nog dröja innan man blir förlåten.. . .. men inte gör de så mycket.. man får ta livet som de kommer..

Mvh Johan
Jag tror att det tåget gått om hon inte öppnat efter 6 år.
Citera
2020-04-11, 22:37
Medlem
Citat:

om jag blockar blockar jag ut personen ur mitt liv, vill inte ha in den igen. Jag har blockat säkert 200 personer. Gamla klasskompisar, fake-vänner, tinderdejter etc.
Citera
2020-04-11, 22:46
Medlem
Citat:

Har bara blockat en person på facebook, ett riktigt drygt as och det var nog likabra att det blev en block annars hade jag nog gjort något olämpligt.
På instagram har jag blockat en massa fjortisbrudar som har ett så sjukt bekräftelsebehov att vissa tom har skaffat 30 olika konton
Citera
2020-04-12, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Personen hade gjort något som jag blev väldigt ledsen för. Efter att jag talat om det för den började hen skriva tarvliga saker öppet på min sida. Så mitt syfte med att blockera var att slippa förhålla mig till en massa inlägg jag inte ville läsa.

Jag förstår, var ni bra vänner innan det?
Citera
2020-04-12, 15:33
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Jag förstår, var ni bra vänner innan det?
Ja vi var bra vänner innan det. Men sådant är livet några få människor gör en jävligt. Nu för tiden tänker jag aldrig på personen längre. Men tänk vad synd det är om hen, som tvingas vara sig själv hela livet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in