2010-03-21, 01:33
Medlem
CouledeSacs avatar
Ja, jag är också lite nyfiken. Berätta mera?
Citera
2010-03-21, 11:03
Medlem
fanzaas avatar
Ojojoj ursäkta mig!
Det är en hemsida till vårt företagsekonomi företag(inte UF dvs det är inget riktigt företag).
Företaget ska i sin tur sälja hemsidor, och här är hur hemsidan ser ut, de färgteman tycker jag är bra så det kan vara bra att veta

http://yfrog.com/jolayouthgj

Ps. Texten är inte aktuell så det kan ignoreras!
Citera
2010-03-21, 12:03
Medlem
Kristofferssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanzaa
Ojojoj ursäkta mig!
Det är en hemsida till vårt företagsekonomi företag(inte UF dvs det är inget riktigt företag).
Företaget ska i sin tur sälja hemsidor, och här är hur hemsidan ser ut, de färgteman tycker jag är bra så det kan vara bra att veta

http://yfrog.com/jolayouthgj

Ps. Texten är inte aktuell så det kan ignoreras!

Med en "komplett webblösning" borde ni väl ordna logotyp också?

Och logotyp för ett företag som gör hemsidor måste vara ganska lätt, finns oändliga möjligheter att göra något snyggt när det inte finns något större överhängande tema man måste rätta sig efter.
Citera
2010-03-21, 15:16
Medlem
fanzaas avatar
Det kommer vi faktiskt aldrig göra då jag inte är särskilt bekant med Illustrator och jag vill gärna ha en logga i .ai format.
Citera
2010-03-21, 17:15
Medlem
Adobes avatar
Någon som kan göra en 'subscribe' knapp som ska se ut att vara skissad? Har en youtube layout som jag lagt några skissade bilder på osv, men behöver någon slags skissad subscribe knapp också
Har tyvärr ingen scanner så kan inte göra det själv =|
Citera
2010-03-22, 21:01
Medlem
dansmanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adobe
Någon som kan göra en 'subscribe' knapp som ska se ut att vara skissad? Har en youtube layout som jag lagt några skissade bilder på osv, men behöver någon slags skissad subscribe knapp också
Har tyvärr ingen scanner så kan inte göra det själv =|

Det vore trevligt med något slags referensmaterial.
Citera
2010-03-23, 20:29
Medlem
brisingrs avatar
Jag undrar om det finns någon person här på forumet som vill göra en avatar till mig här på flashback som liknar mitt namn? Brisingr kommer från boken Eragon och betyder eld. Brukar till mestadels hänga i Cannabisforumet så ser gärna att loggan har med mitt namn och cannabis att göra. Behöver inte vara något speciellt men har inte programmen och orkar inte fixa.

Tack på förhand!
M.v.h brisingr
Citera
2010-03-24, 16:32
Medlem
scrotumsons avatar
Hej!

Jag har ett stort problem med en logotypdesign, jag vill göra en text som har en "wreckingball" som liksom kommer farande bakifrån och slår igenom texten...jag vet inte vad wrecking ball heter på svenska
Citera
2010-03-24, 18:09
Medlem
Vaporwares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrotumson
Hej!

Jag har ett stort problem med en logotypdesign, jag vill göra en text som har en "wreckingball" som liksom kommer farande bakifrån och slår igenom texten...jag vet inte vad wrecking ball heter på svenska
Rivningskula?
Citera
2010-03-24, 18:22
Medlem
scrotumsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaporware
Rivningskula?
Haha, ja, det är mycket möjligt!
Citera
2010-03-24, 21:11
Medlem
http://www.charlottenbergspk.se/bilder/cpkheader01.png

Det ska stå munkforspsk.se i själva bilden och munkfors PSK där det nu står charlottenberg PK, i "loggan" alltså.
Måtten är densamma som på den ovan nämnda.

Tack på förhand!
Senast redigerad av Example 2010-03-24 kl. 21:15.
Citera
2010-03-25, 20:23
Medlem
Hej! Behöver hjälp med ett skolarbete. Jag behöver en bild som jag ska ha gjort själv men jag kan verkligen inte rita och jag kan ingenting om hur man fixar bilder eller gör collage i ps eller liknande.

skulle någon jätteschysst person kunna hjälpa mig att knåpa ihop en bild? jag hade tänkt att den skulle se ut så här fast självklart 100 gånger BÄTTRE samt ha ngn bakgrund.
http://img180.imageshack.us/img180/2254/mingayide.jpg

det där är bara själva idén, den ska helst inte se så dålig ut haha. bara det är en person som tänker på ett vägskäl där det är sur o glad gubbe på skyltarna sen tänker vidare på glada saker, sen vad det är för bakgrund eller hur allt ser ut spelar ingen roll, jag litar på er som är bra på illustration och sånt.

okej, den som pallar rädda mig och göra ngt fint av min idé är AWESOME! jag skulle vara mer än tacksam om ngn ville hjälpa mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in