2020-04-21, 14:47
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Kvinnor behöver i högre mental stimulans än män.
Mer förspel, romantik i vardagen, spänning, osv.
Kvinnor är helt enkelt mer känslostyrda, därav kan man se mediokra män rent utseendemässigt med väldigt vackra kvinnor för att de vet hur de ska trycka på dessa mentala knappar.

Bara att titta på hur kvinnor dras till mördare mm.
Spännade män helt enkelt.

Att de behöver mer stimulans beror på att den visuella stimulansen inte duger, pga av att män saknar skönhet som sagt. För män kan det räcka gott och väl med kvinnans skönhet.

Psykopater, även fula sådana, attraherar kvinnor. Detta beror på att såna män känner sig berättigade till en kvinna. Mannen är kvinnans hjärna och psykopaten tar över kvinnan likt en demon tar över sitt offers kropp. Sympatiska, o-snygga män kan inte träna fram denna känsla av berättigande, vilket gör att dem förblir incels.
Citera
2020-04-28, 15:03
Medlem
Icke populärt svar på ingång.
Men kort och gott. Kvinnor är slynor som vill bli behandlade som de horor de innerst inne är. Min fru har jag fått bearbeta under en lång tid men fått dit henne dör jag vill ha henne. Extremt vacker men ack så slynig. Nu gör hon allt. HON initierar allt. Vill jag slå henne , spotta på henne , munknulla henne, knulla sönder henne i röven ber hon om mer. Nästa steg är att få så många som möjligt o göra detsamma med henne. Bjuder ut henne till andra män med andra ord att använda som de önskar. Alla kvinnor har detta i sig.
Citera
2020-05-25, 05:50
Medlem
Efter jag blev våldtagen fick jag daddy-issues och ett stort behov av att bli dominerad. Varför vet jag inte?
Citera
2020-05-25, 12:04
Medlem
"Jag vill släppa kontrollen och enbart existera för en eller flera mäns njutning och känna mig använd och utnyttjad när dom är klara" - min fru.
Citera
2020-06-22, 15:11
Medlem
Korta-kjolars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miksa
Icke populärt svar på ingång.
Men kort och gott. Kvinnor är slynor som vill bli behandlade som de horor de innerst inne är. Min fru har jag fått bearbeta under en lång tid men fått dit henne dör jag vill ha henne. Extremt vacker men ack så slynig. Nu gör hon allt. HON initierar allt. Vill jag slå henne , spotta på henne , munknulla henne, knulla sönder henne i röven ber hon om mer. Nästa steg är att få så många som möjligt o göra detsamma med henne. Bjuder ut henne till andra män med andra ord att använda som de önskar. Alla kvinnor har detta i sig.

Nej alla kvinnor har inte detta i sig men visst finns det tjejer med denna läggningen också. Personligen skulle det krävas väldigt mycket av mannen för att få mig dit.

Tyvärr växer det inte sådana män på träd som är naturligt dominanta, ofta blandas dominans och våldsam ihop. En våldsam man är allt annat än sexigt.
Men en man med koll på var gränserna går är otroligt upphetsande, är han dessutom bra på knopar och rep så har han halva inne 😊
Citera
2020-06-27, 22:19
Medlem
Haajibs avatar
"Smisk" är nog weird, men jag har varit med om att folk vill att man ska brotta ner dem och förgripa sig på dem
Citera
2020-06-27, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Umgås med massor av tjejer och kvinnor och har aldrig hört någon säga att de gillar att bli "dominerade" eller strypta, slitna i håret eller på annat sätt misshandlade av män.

Herregud, mina stackars ögon, vad är det jag läser?

Folk säger att de älskar massinvandring av somalier och afghaner också, men sen så bor de ändå i kritvita apartheid-enklaver så långt borta från somalierna och afghanerna som bara är fysiskt möjligt. Du verkar ha noll förståelse gällande mänsklig psykologi. Vad folk säger offentligt och vad som händer privat är ofta två helt olika och vitt skilda universum.

Att (rätt många) kvinnor gillar att män håller dem (lagom) hårt om halsen samtidigt som de blir knullade betyder ju inte nödvändigtvis att de vill bli strypta på gränsen till medvetslöshet (även om vissa kanske gillar det också, vad vet jag). Hört talas om nyanser? Men du låter ju exakt som en vänsterbliven politisk extremfeminist-aktivist, så jag kan väl ändå inte påstå att jag är sådär jätteförvånad över att du verkar se allting genom en enfaldigt endimensionell svart-vit prisma.

Min egen erfarenhet är att kvinnor inte är särskilt förtjusta alls i mjukis-vanilj-sex. De vill oftast ha simpelt in-och-ut, gärna att man greppar dem om halsen, håller fast deras händer eller armar, bestämt särar på deras ben, gärna att man biter dem lagom hårt i öronen, håller dem i håret, kanske smiskar dem över rumpan, et cetera. Inget av detta är ens i närheten av att närma sig vad som skulle kunna klassificeras som "misshandel".

Och om två vuxna människor gillar att ge varandra lite hårda örfilar så är inte heller det misshandel utan bara två vuxna människor som är lite Svensson-kinky av sig och gillar att örfila varandra.

Att kvinnor i allmänhet skulle gilla att bli spottade på låter dock lite väl långsökt (och möjligtvis lite porrskadat), men vad vet jag.... är 35+ själv och har inte stenkoll på vad som är inne bland "kidsen" (tonåringar och unga vuxna) nuförtiden.
Citera
2020-08-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Umgås med massor av tjejer och kvinnor och har aldrig hört någon säga att de gillar att bli "dominerade" eller strypta, slitna i håret eller på annat sätt misshandlade av män. Tror inte att tjejer i Lund skiljer sig så värst från tjejerna/kvinnorna där jag bor och har bott.
Däremot VET jag att många män gillar att göra detta mot tjejer och kvinnor.

Kanske du har träffat tråkiga tjejer?
Citera
2020-08-14, 21:57
Medlem
I en ålder av feminism och jämlikhet, kvinnor har svårt att acceptera att de vill domineras i sängen, skjuts runt, och dras av håret, kalla dem namn, även i samband med ett samförstånd spel. Enligt en studie från University of North Texas, 57% av kvinnorna slås på av idén om hård sex, oavsett hur politiskt inkorrekt det kan låta.
Citera
2020-08-14, 23:08
Medlem
Onan-erarens avatar
För att dom gillar det, smaken är som baken, delad. Sen finns det dom som vill ta det lugnt i sängen eller vart man nu "gör det" också. Varför gillar vissa smaken av kokos på bakelser å dylikt å inte vissa andra?
Citera
2020-11-08, 10:39
Medlem
Antropologen Desmond Morris säjer ungefär så här När vi var primater (Apor) styrdes flocken av en dominerade hanne men när vi blev människoapor kunde inte flocken styras på ett sådant dominerade sätt Utan ledaren måste söka samarbete och inte dominans Enligt Morris kan det förklara guds begreppet vilket alla människor har i någon form Karl Gustav Jung myntade begreppet arketyper vilket är färdiga personligheter inne i vårat psyke Arketypen som är mest ursprunglig heter urfadern vilket kanske många kvinnor har svårt att hitta och söker efter Eller så är det kvinnor med pappa problem
Citera
2020-11-08, 11:13
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfjonson
Antropologen Desmond Morris säjer ungefär så här När vi var primater (Apor) styrdes flocken av en dominerade hanne men när vi blev människoapor kunde inte flocken styras på ett sådant dominerade sätt Utan ledaren måste söka samarbete och inte dominans Enligt Morris kan det förklara guds begreppet vilket alla människor har i någon form Karl Gustav Jung myntade begreppet arketyper vilket är färdiga personligheter inne i vårat psyke Arketypen som är mest ursprunglig heter urfadern vilket kanske många kvinnor har svårt att hitta och söker efter Eller så är det kvinnor med pappa problem

Kanske den längsta mening jag läst. Använd gärna språkfunktionen "punkt" så kommer flytet i läsningen förbättras.

On-topic: för de kvinnor som gillar det så är det klart det är något evolutionärt att bli "tagen" och utlämnad, att känna att mannen är starkare och bara tar för sig.

Observera förstås att det går att ha ett väldigt jämlikt förhållande till vardags, men att även starka och moderna kvinnor i just sängen kan uppskatta att bara underkasta sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in