Citat:
Ursprungligen postat av
keterparyd
Umgås med massor av tjejer och kvinnor och har aldrig hört någon säga att de gillar att bli "dominerade" eller strypta, slitna i håret eller på annat sätt misshandlade av män.
Herregud, mina stackars ögon, vad är det jag läser?
Folk säger att de älskar massinvandring av somalier och afghaner också, men sen så bor de ändå i kritvita apartheid-enklaver så långt borta från somalierna och afghanerna som bara är fysiskt möjligt. Du verkar ha noll förståelse gällande mänsklig psykologi. Vad folk säger offentligt och vad som händer privat är ofta två helt olika och vitt skilda universum.
Att (rätt många) kvinnor gillar att män håller dem (lagom) hårt om halsen samtidigt som de blir knullade betyder ju inte nödvändigtvis att de vill bli strypta på gränsen till medvetslöshet (även om vissa kanske gillar det också, vad vet jag). Hört talas om nyanser? Men du låter ju exakt som en vänsterbliven politisk extremfeminist-aktivist, så jag kan väl ändå inte påstå att jag är sådär jätteförvånad över att du verkar se allting genom en enfaldigt endimensionell svart-vit prisma.
Min egen erfarenhet är att kvinnor inte är särskilt förtjusta alls i mjukis-vanilj-sex. De vill oftast ha simpelt in-och-ut, gärna att man greppar dem om halsen, håller fast deras händer eller armar, bestämt särar på deras ben, gärna att man biter dem lagom hårt i öronen, håller dem i håret, kanske smiskar dem över rumpan, et cetera. Inget av detta är ens i närheten av att närma sig vad som skulle kunna klassificeras som "misshandel".
Och om två vuxna människor gillar att ge varandra lite hårda örfilar så är inte heller det misshandel utan bara två vuxna människor som är lite Svensson-kinky av sig och gillar att örfila varandra.
Att kvinnor i allmänhet skulle gilla att bli spottade på låter dock lite väl långsökt (och möjligtvis lite porrskadat), men vad vet jag.... är 35+ själv och har inte stenkoll på vad som är inne bland "kidsen" (tonåringar och unga vuxna) nuförtiden.