2020-04-15, 14:00
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Själv är jag övertygad om att du, som ung pojke, tror att hela din "manlighet" sitter i din vilja och önskan att "dominera" kvinnor. Det handlar om dig förstås och har ingenting med tjejer att göra.
Hur kommer dig sig att du gillar att ta t.ex strypgrepp på tjejer och att du genom den typen av handling mot motsatt kön, inbillar dig själv att du skulle framstå, inte bara i dina egna ögon utan även i tjejers ögon som "dominant" och "manlig"? Tror du att det är så tjejer ser på killar som försöker "dominera" dem?

Har inte sagt att jag gillar något, har sagt att tjejer oftast tar initiativet till detta själva.
Citera
2020-04-15, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337
Har inte sagt att jag gillar något, har sagt att tjejer oftast tar initiativet till detta själva.

Vi förstår alla att det är DU som "gillar". Inte tjejerna. Du kan ju inte tala för dem.
Citera
2020-04-15, 14:07
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:
Vi förstår alla att det är DU som "gillar". Inte tjejerna. Du kan ju inte tala för dem.

Kom ner till Lund och följ med mig ut så kan du få lite empiriskt material
Citera
2020-04-15, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337
Kom ner till Lund och följ med mig ut så kan du få lite empiriskt material

Umgås med massor av tjejer och kvinnor och har aldrig hört någon säga att de gillar att bli "dominerade" eller strypta, slitna i håret eller på annat sätt misshandlade av män. Tror inte att tjejer i Lund skiljer sig så värst från tjejerna/kvinnorna där jag bor och har bott.
Däremot VET jag att många män gillar att göra detta mot tjejer och kvinnor.
Citera
2020-04-15, 14:22
Medlem
Chronophobs avatar
Min älskarinna är aktiv sosse och jag har lurat i henne att jag är sverigedemokrat. Hon älskar denna brutala förnedring som detta innebär!

Skämt åsido, jag har inte märkt nån majoritet av tjejer som gillar hårdare tag. De olika böjelser jag träffat på har varit relativt jämt fördelade.
Citera
2020-04-15, 16:08
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skorpionking
hehe ok , måste bara fråga vad du får ut av smisket då ?
finns ju så många andra sätt att göra en kvinna riktigt sugen

Vad jag får ut av det? Det säger väl sig självt? Att snärtas lite nära vaginan ökar känsligheten där och gör mig ofta kåtare. Absolut, finns många andra sätt. Sen handlar mycket om vilket läge man själv är i. Ibland blir jag kåt av en sak, ibland funkar det inte alls.
Citera
2020-04-15, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Vad jag får ut av det? Det säger väl sig självt? Att snärtas lite nära vaginan ökar känsligheten där och gör mig ofta kåtare. Absolut, finns många andra sätt. Sen handlar mycket om vilket läge man själv är i. Ibland blir jag kåt av en sak, ibland funkar det inte alls.

ok då förstår jag , har några helt andra hemliga trix att ta till på småsugna honor
Citera
2020-04-15, 16:28
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skorpionking
ok då förstår jag , har några helt andra hemliga trix att ta till på småsugna honor

Låter väl det.
Senast redigerad av Mojokii 2020-04-15 kl. 16:31.
Citera
2020-04-15, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Låter väl det.

HAHA
Citera
2020-04-15, 16:39
Bannlyst
tror det är en generationsfråga och kanske geografikst
Citera
2020-04-16, 10:05
Medlem
Citat:
Själv är jag övertygad om att du, som ung pojke, tror att hela din "manlighet" sitter i din vilja och önskan att "dominera" kvinnor. Det handlar om dig förstås och har ingenting med tjejer att göra.
Hur kommer dig sig att du gillar att ta t.ex strypgrepp på tjejer och att du genom den typen av handling mot motsatt kön, inbillar dig själv att du skulle framstå, inte bara i dina egna ögon utan även i tjejers ögon som "dominant" och "manlig"? Tror du att det är så tjejer ser på killar som försöker "dominera" dem?
Tjejen jag dejtar älskar att bli dominerad på riktigt, hon vill vara helt utlämnad till mej och min vilja. Dom flesta tjejer vill bli dominerade men killar idag är väl lite för klena för det
Citera
2020-04-16, 18:38
Medlem
Citat:
Umgås med massor av tjejer och kvinnor och har aldrig hört någon säga att de gillar att bli "dominerade" eller strypta, slitna i håret eller på annat sätt misshandlade av män. Tror inte att tjejer i Lund skiljer sig så värst från tjejerna/kvinnorna där jag bor och har bott.
Däremot VET jag att många män gillar att göra detta mot tjejer och kvinnor.

Att DU inte har erfarenhet av sådana tjejer betyder inte att dem inte finns.

Jag instämmer att det en majoritet av tjejerna under 30 vill bli behandlade ganska hårt i sängen, annars är sexet "tråkigt". Inte nödvändigtvis strypgrepp men slit i hår och ordentligt smisk tillsammans med hårt knull vill majoritet ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in