• 5
  • 6
2020-11-09, 18:06
Medlem
lililiLindas avatar
Varför vet jag inte... men i mitt fall så har det åtminstone växt fram. Sedan om det legat latent och jag bara inte vetat om det innan jag var med om det vet jag inte...

Men nu är det ett "måste". Jag vill känna att mannen är starkare och dominera mig fullständigt.
Citera
2020-11-09, 19:00
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lililiLinda
Varför vet jag inte... men i mitt fall så har det åtminstone växt fram. Sedan om det legat latent och jag bara inte vetat om det innan jag var med om det vet jag inte...

Men nu är det ett "måste". Jag vill känna att mannen är starkare och dominera mig fullständigt.

Det är väl det "naturliga", typ... ...själv kan jag känna en dragning åt det "onaturliga"...
Citera
2020-11-09, 19:34
Medlem
lililiLindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Det är väl det "naturliga", typ... ...själv kan jag känna en dragning åt det "onaturliga"...

Vad är naturligt och onaturligt här?
Citera
2020-11-09, 20:09
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Vad är naturligt och onaturligt här?

Ha ha - det naturliga är väl att mannen är dominant - oavsett hur många kurser i genusvetenskap hen tagit?
Citera
2020-11-09, 20:29
Medlem
lililiLindas avatar
Citat:
Ha ha - det naturliga är väl att mannen är dominant - oavsett hur många kurser i genusvetenskap hen tagit?

Enligt min uppfattning finns det många som inte är det...
Citera
2020-11-09, 20:33
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Enligt min uppfattning finns det många som inte är det...

Kan jag tro... som universitetslärare har jag träffat på en och annan... prylen är att de säkert inte ens är gay!!! Utan bara "moderna män" typ...
Citera
2020-11-09, 20:36
Medlem
lililiLindas avatar
Citat:
Kan jag tro... som universitetslärare har jag träffat på en och annan... prylen är att de säkert inte ens är gay!!! Utan bara "moderna män" typ...

Ja precis, så då återstår vad du kände som "dragning åt det "onaturliga""
Citera
2020-11-09, 20:38
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ja precis, så då återstår vad du kände som "dragning åt det "onaturliga""

Ha ha! Det är privat.... är manlig och dominant - and don´t push me if I´m goin´a bit pervy on the other side...
Citera
2020-11-29, 18:49
Medlem
biologiskt betingat kanske
kvinnor får makt över andra genom att foga sig. vara duktiga, lydiga, passa upp
män tar ofta makt på ett annat sett typ genom att leda, vara auktoritär eller kanske genom våld

sex handlar om makt. kvinnor o män gör d på olika sätt
Citera
2020-11-30, 04:33
Medlem
Switch
Varför begränsa sig?
Citera
2021-01-10, 23:54
Medlem
Zentowers avatar
Det är för att det känns lättare för dem att ha sex med dig om de låtsas att de blir tvingade till det.
Citera
2021-01-13, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Har aldrig hört nån tjej påstå sig vilja bli dominerad av en man. Eller någon kvinna heller för den delen. De enda som jag har hört påstå att kvinnor skulle "vilja bli dominerade av män", är män.
Önsketänkande?

I mitt äktenskap är det definitivt så, att min fru gillar min dominans. Vi har en relation med "BDSM-inslag", där den delen begränsas till sov-/spelrummet.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in