Flashback bygger pepparkakshus!
2020-04-10, 16:41
Medlem
WoodyLongschlongs avatar
Ja, som rubriken lyder.. Varför har svenska tjejer blivit så feta? Rövarna ser ut som ett godsfartyg och knullhandtagen hänger ner till marken.

Vad har hänt??
Citera
2020-04-10, 16:48
Medlem
Vad händer med er svenska män som blir så tjocka då?

Tror dock att många dricker energi drycker och äter dåligt.
Citera
2020-04-10, 16:50
Medlem
Hackenbush55s avatar
Tänk själv, en stor påse lösgodis varje vecka, Mc Donald, pizza, läsk, inte blir man smal av det.
Citera
2020-04-10, 16:52
Medlem
321js avatar
Överskott på män.

https://petterssonsblogg.se/2018/05/05/vi-behover-de-ensamkommande/

Lööf: Vi behöver dem

Många människor är rädda för att maten kommer ta slut. Därför äter de extra mycket.
Senast redigerad av 321j 2020-04-10 kl. 17:09.
Citera
2020-04-10, 17:09
Medlem
Inte bara kvinnor utan män också kolla in Stockholm 1955:

https://m.youtube.com/watch?v=0OpQYVPWBjA

Eller så sent som 1993:

https://m.youtube.com/watch?v=K0Y41TBTZZM
Citera
2020-04-10, 17:13
Medlem
WoodyLongschlongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Inte bara kvinnor utan män också kolla in Stockholm 1955:

https://m.youtube.com/watch?v=0OpQYVPWBjA

Eller så sent som 1993:

https://m.youtube.com/watch?v=K0Y41TBTZZM
Nej du har fel. Dagens kvinnor ser ut som sumobrottare. Vi svenska män börjar se ut som somaliska benrangel jämfört med kvinnor.
Citera
2020-04-10, 17:14
Citat:
Ursprungligen postat av Hackenbush55
Tänk själv, en stor påse lösgodis varje vecka, Mc Donald, pizza, läsk, inte blir man smal av det.

En påse per vecka?
Det är väl mer än normalt.

Till och med som barn så fick man ju lördagsgodis som det hette på den tiden.
Sen när man gick i gymnasiet så kunde man ju bestämma lite mer själv.

haha en gång i veckan lol
Citera
2020-04-10, 17:19
Medlem
Hackenbush55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
En påse per vecka?
Det är väl mer än normalt.

Till och med som barn så fick man ju lördagsgodis som det hette på den tiden.
Sen när man gick i gymnasiet så kunde man ju bestämma lite mer själv.

haha en gång i veckan lol

Idag köps det inte en liten påse, många köper typ 1 kg godis. Det fick inte jag som barn
Citera
2020-04-10, 17:21
Medlem
Intelligentdesigns avatar
Männen blir ju också fetare.

Vartefter alla blir fetare så flyttas också gränserna fram för vad som är acceptabelt att sätta på.

Idag är ju idealet att kvinnan har ett arsle som är 2-3 gånger större än en normal röv var för.

Om 20 år så kommer tjejer ha en röv som är 5-6 gånger större, förmodligen så stor att dom kommer behöva dra någon slags vagn efter sig för att få med sig röven när dom går på stan då deras benstomme inte kommer klara av att bära upp den.
Citera
2020-04-10, 17:31
Medlem
AttCzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Jag personligen käkar en hel del onyttigt dels för att jag tycker om det. Mina dagar som snygg, vältränad ungKarl är över sen jag träffade kärringen och hon är fast med mig.

Men ni brudar..... shit tatueringar över allt, piceringar och lebb frillan.... Komigen för varje gång jag ser dessa jag förväxlar dom med dudes😂😂😂

Jag har flera gånger till och med sagt... Tjenare mannen till en sån brud som jag trodde va en dude😂😂

Det är inte omöjligt att din fru kommer att lämna dig, eftersom du har blivit tjock och är en sämre variant av dig själv jämfört med den tidigare versionen. Många män blir bekväma efter att de har gift sig och försummar sitt utseende.

Oftast är det kvinnor som initierar skilsmässor. En orsak är att männen de har gift sig med har tappat kvaliteten. Gräset är grönare någon annanstans.

Många tonåringar och unga vuxna kvinnor i Sverige är tjocka. De äter för mycket skräpmat, sötsaker och motionerar inte tillräckligt mycket. Fetma ökar bland dagens unga kraftigt. På grund av det ökar även risken för dagens unga att bli berikade av diabetes 2 i tidig ålder.
Citera
2020-04-10, 17:31
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligentdesign
Männen blir ju också fetare.

Vartefter alla blir fetare så flyttas också gränserna fram för vad som är acceptabelt att sätta på.

Idag är ju idealet att kvinnan har ett arsle som är 2-3 gånger större än en normal röv var för.

Om 20 år så kommer tjejer ha en röv som är 5-6 gånger större, förmodligen så stor att dom kommer behöva dra någon slags vagn efter sig för att få med sig röven när dom går på stan då deras benstomme inte kommer klara av att bära upp den.
Kallas BBL. Tjejer opererar in implantat i röven a'la Kardashians för att bli sexigare. Ser för jävligt ut..
Citera
2020-04-10, 17:52
Medlem
yournotlikemes avatar
Det är ju "trend" nu att ha ett stort jävla arsle. Kim Kardashian wannabes överallt med vidrig fetma som de misstar för attraktiva former och ett jävla konsumerande av ostbågar, pringles, lösgodis och allt annat man bara vill spy på när man står bakom en kärring med BMI på 420 som lassar på fredagsnöje för två år på bandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in