Citat:
Ursprungligen postat av
NissanMicra1988K10
Jag personligen käkar en hel del onyttigt dels för att jag tycker om det. Mina dagar som snygg, vältränad ungKarl är över sen jag träffade kärringen och hon är fast med mig.
Men ni brudar..... shit tatueringar över allt, piceringar och lebb frillan.... Komigen för varje gång jag ser dessa jag förväxlar dom med dudes😂😂😂
Jag har flera gånger till och med sagt... Tjenare mannen till en sån brud som jag trodde va en dude😂😂
Det är inte omöjligt att din fru kommer att lämna dig, eftersom du har blivit tjock och är en sämre variant av dig själv jämfört med den tidigare versionen. Många män blir bekväma efter att de har gift sig och försummar sitt utseende.
Oftast är det kvinnor som initierar skilsmässor. En orsak är att männen de har gift sig med har tappat kvaliteten. Gräset är grönare någon annanstans.
Många tonåringar och unga vuxna kvinnor i Sverige är tjocka. De äter för mycket skräpmat, sötsaker och motionerar inte tillräckligt mycket. Fetma ökar bland dagens unga kraftigt. På grund av det ökar även risken för dagens unga att bli berikade av diabetes 2 i tidig ålder.