• 1
  • 2
2020-04-10, 09:26
Medlem
Jag undrar ifall bäckenbottenträning (knipning) kan göra slidan tajtare även när man inte kniper under sex? Alltså, jag fattar att musklerna blir starkare och man då följaktligen kan knipa lättare under sex, men om man inte kniper, kan slidan ändå bli/upplevas som tajtare/trängre? Någon som har erfarenhet och vill dela med sig?
Senast redigerad av Payq 2020-04-10 kl. 09:34.
Citera
2020-04-10, 10:29
Medlem
När man tränar upp muskler blir de större även i vilande tillstånd. Jag är trängre nu efter att ha fött 4 barn än jag var innan, p.g.a. träning. Orgasmerna blir dessutom starkare när man är vältränad där nere, så träna på!
Citera
2020-04-10, 11:43
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payq
Härligt! Tack för svaret.
Träna fittan med knipövningar gärna med en dildo som du kniper runt. Eller en gurka om du är vegan.
Citera
2020-04-10, 12:09
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
När man tränar upp muskler blir de större även i vilande tillstånd. Jag är trängre nu efter att ha fött 4 barn än jag var innan, p.g.a. träning. Orgasmerna blir dessutom starkare när man är vältränad där nere, så träna på!

Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Intala dig själv det, din fitta är så trasig som den kan bli.

Lägg ner din patetiska härskarteknik. Jag har själv haft sex med tjej som fött flera barn och hon var trång och med starka fittmuskler. När hon kramade kuken helt utan att jag rörde mig så kunde det spruta så skönt var det i hennes varma fitta.
Citera
2020-04-10, 12:34
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Vilken härskarteknik?
Fittor återhämtar sig inte, sluta vara en vit riddare på nätet.

Fittor har en närmast obegriplig förmåga att återhämta sig vilket även du skulle fatta om du googlade.

Sluta upp med att förolämpa tjejer ditt ljugande troll, vem fan tror du att du är
Citera
2020-04-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Fittor har en närmast obegriplig förmåga att återhämta sig vilket även du skulle fatta om du googlade.

Sluta upp med att förolämpa tjejer ditt ljugande troll, vem fan tror du att du är

En som absolut inte får ligga 😄

Samma med min fru, tightare nu än innan hon barn, fantastiskt skön. 😃
Citera
2020-04-10, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM

Kvinnor klarar att försvara sig själva, rid iväg med dig. En fitta blir aldrig densamma har du aldrig suttit vid ett fikabord på arbetet och snackat om detta? Alla män som fått barn är eniga.
Citera
2020-04-10, 17:39
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Ingen kan hindra dig från att tycka eller tro som du gör

Men många andra, både kvinnor och män, kan intyga att det inte stämmer...
Men självklart krävs det såvitt jag vet en viss ansträngning för att slidan ska återfå sin ursprungliga storlek och spänst.

Sen är det ju lite olika anatomiskt hur vi är skapta. En oskuld med dåliga muskler kan upplevas slappare än en 5-barnsmor, beroende på anatomi från början och om man lagt ner ansträngning på att hålla musklerna i trim.
Citera
2020-04-10, 17:43
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Kvinnor klarar att försvara sig själva, rid iväg med dig. En fitta blir aldrig densamma har du aldrig suttit vid ett fikabord på arbetet och snackat om detta? Alla män som fått barn är eniga.

Då kanske just dessa mäns kvinnor inte tyckt att det varit värt ansträngningen att lägga ner lite tid och kraft på att återfå normal spänst och storlek?
Sen blir den nog inte identisk med innan det fötts ett barn ur den, men såvida man inte drabbats av förlossningsskador utan haft en "normal" förlossning så bör det inte vara några problem att återgå till "normalläge" eller bättre.
Citera
2020-04-10, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Payq
Jag undrar ifall bäckenbottenträning (knipning) kan göra slidan tajtare även när man inte kniper under sex? Alltså, jag fattar att musklerna blir starkare och man då följaktligen kan knipa lättare under sex, men om man inte kniper, kan slidan ändå bli/upplevas som tajtare/trängre? Någon som har erfarenhet och vill dela med sig?

Aadå det går. Musklerna sväller och gör fittan tajtare. Det finns många kvinnor som fött barn och fått tillbaka en tajt fitta efter att dom börja göra knipövningar.

Geisha kulor ska också tydligen kunna fungera bra.
Citera
2020-04-10, 18:51
Medlem
Citat:
Är det så här en trasig fitta funkar så råder jag alla kvinnor att se till att den blir trasig🤗!
Citat:
Fittor återhämtar sig inte,
Hur väl kroppen återhämtar sig efter graviditet och förlossning beror på flera olika saker, i mitt fall har kroppen inte bara återhämtat sig efter att jag fött barn, utan även utvecklats positivt.

Det var först efter att jag fött barn som jag började träna bäckenbottenmuskulaturen och träning gör skillnad. De musklerna fungerar som andra muskler - tränar man dem mycket så blir de både större och starkare, och det leder till ökad njutning för både kvinnan och mannen.
Citera
2020-04-10, 22:32
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonS700
Aadå det går. Musklerna sväller och gör fittan tajtare. Det finns många kvinnor som fött barn och fått tillbaka en tajt fitta efter att dom börja göra knipövningar.

Geisha kulor ska också tydligen kunna fungera bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Är det så här en trasig fitta funkar så råder jag alla kvinnor att se till att den blir trasig🤗!

Hur väl kroppen återhämtar sig efter graviditet och förlossning beror på flera olika saker, i mitt fall har kroppen inte bara återhämtat sig efter att jag fött barn, utan även utvecklats positivt.

Det var först efter att jag fött barn som jag började träna bäckenbottenmuskulaturen och träning gör skillnad. De musklerna fungerar som andra muskler - tränar man dem mycket så blir de både större och starkare, och det leder till ökad njutning för både kvinnan och mannen.

Exakt! Kulor i fittan som du behöver hålla kvar gör att du tränar hela tiden de är inne.

Skönt med starka muskler i fittan gör att du kan mjölka kuken typ.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in