2020-04-09, 09:26
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Man kan sortera dom i flera fack och alla är inte feta och fula.
En sort ser ut som alkoholiserade finnar i träningsoverall på en camping. Andra som hitlerjugend välansade med kall och stirrig blick. Sen finns det lismande kostymklädda fula typer som försöker se propra ut. Gemensamt är intelligensnivån som ofta ligger under snittet. Vissa ser alldagliga ut och är missnöjda kränkta hatiska och hjärntvättade.
Medelålders män med machoattityd och kvinnosyn från stenåldern som känner sig hotade av det moderna samhället. Namn som passar in i beskrivningen är slödder, White trash, inbreeds, bonnläppar.

Eller så är de som de flesta. Vanliga människor som observerar vad som händer runt sig och läser på lite..
Inte som ni som, ja du låter som ett äkta white trash ärligt talat.

Ser dig framför mig med en död ekorre lindad runt huvudet.
Citera
2020-04-09, 10:04
Medlem
Gabogibos avatar
Så du menar att vi borde isolera vissa oönskade genetiska drag, för att sedan eliminera dessa från våran genpool? du kanke är något på spåren TS!
Citera
2020-04-09, 10:09
Medlem
Det är fattiga svenskar som tvingas bo bland invandrare så det är dom som utvecklar de åsikterna.
Citera
2020-04-09, 10:17
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Det är fattiga svenskar som tvingas bo bland invandrare så det är dom som utvecklar de åsikterna.

Fattiga människor är dåliga människor. Saknar stil. Rasister saknar stil.

Men många rasister är oskulder. Har därför dåligt självförtroende och håller sig därför inomhus. Därför bleka och dålig hy. Fanns ett par NMR grabbar inom Malmö United tidigare och dessa båda killar fick aldrig vädra eller doppa. Dom var bleka & fula. Jag däremot har gott självförtroende & sex appeal, är allt annat än blek & ful. Tränar & solar, kör fina bilar. Lever livet.

Rasister har också svårt med skolan, blir hemmasittare och hänger inte med i modet. Jag är medveten & kan mode.

Många rasister har också svårt att få vänner, därför blir dom extrema. Dom kunde ha blivit AFA eller mussar också. Därför kanske något fulare än genomsnittet.
Citera
2020-04-09, 10:21
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Manliga rasister är oftast otroligt fula. De är ofta feta, flintskalliga och ser på något sätt autistiska ut.
Tjejerna är också ofta feta och ser ofta fruktansvärda ut. Otroligt fula och skabbiga.

Jag har en teori angående detta. Rasister är mycket misslyckade människor som ofta har varken kompisar eller förhållande. De är ofta arbetslösa och sitter enbart hemma och dricker alkohol. Många lever på soc eller har lågavlönade jobb.

De skyller Alla sina problem på invandringen. Det finns inga jobb, inga lägenheter, de snor våra tjejer och pengar. De vill helt enkelt hitta något att skylla deras miserabla liv på.

Men just utseendet var det jag tänkte på. Varför är så många feta och fula?

Osäker vad du menar med rasister men ser man på en klassisk konfrontation mellan NMR*och stenkastare från vänstern så måste jag nog hålla NMR som den fagrare gruppen av de två; välklädda, välvårdade, ser lugna och sansade ut och gott uppförande det jag sett.
Sen är åsikterna rätt förkastliga på båda sidor, men åsidosatt det. Tråden var om utseende och där vinner rasisterna skönhetstävlingen.
Citera
2020-04-09, 10:22
Medlem
PK-befriads avatar
I judiska propagandaverk så utmålas så kallade rasister som dumma, fula och misslyckade varelser och alltid som vita män, så är det den typen av propaganda man konsumerar hela dagarna så får man förstås den bilden som TS har.

I verkligheten är det lite annorlunda. De som kallas rasister av PK-packet är oftast helt vanliga människor. Inte sällan är de faktiskt lite extra klarsynta och kloka.
Citera
2020-04-09, 10:25
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
I judiska propagandaverk så utmålas så kallade rasister som dumma, fula och misslyckade varelser och alltid som vita män, så är det den typen av propaganda man konsumerar hela dagarna så får man förstås den bilden som TS har.

I verkligheten är det lite annorlunda. De som kallas rasister av PK-packet är oftast helt vanliga människor. Inte sällan är de faktiskt lite extra klarsynta och kloka.

Men oftast oskulder & lite fulare. Rassar saknar stil helt enkelt. Truth of today!
Citera
2020-04-09, 10:30
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Men oftast oskulder & lite fulare.
Nej försök inte. Faktum är ju att "högern" är mycket mer proper utseendemässigt. Det är ju högern som fortfarande värnar maskulina och naturliga ideal medan vänstern spökar ut sig och gör sig så fula som möjligt för att på ett tvångsmässigt sätt "bryta normer".
Citera
2020-04-09, 10:35
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Nej försök inte. Faktum är ju att "högern" är mycket mer proper utseendemässigt. Det är ju högern som fortfarande värnar maskulina och naturliga ideal medan vänstern spökar ut sig och gör sig så fula som möjligt för att på ett tvångsmässigt sätt "bryta normer".

Rasister i allmänhet är fula, dålig klädsmak.Oftast renodlade nynazister är fult klädda. Konservativa klär sig i regel mer propert, absolut. Men tex NMR är ju inga skönheter. Hårdföra nassar är fulare än intellektuella rasister. En jämförelse är Ernst Röhm vs Heydrich. Impulsiva vardagsrasister är inte medvetna om stil, utan är helt enkelt fula.

Mysbyxor med pitbulltryck. DC sneakers. Röker. Tattoos. Åker kollektivt alt begagnad bil. Haha You name it.
Senast redigerad av Adonis. 2020-04-09 kl. 10:37.
Citera
2020-04-09, 10:40
Medlem
JanHuligans avatar
Vita män är dom som får mest hat, snarare dom som råkar ut för rasism
Citera
2020-04-09, 10:41
Medlem
SD är så stora att alla knappast kan vara fula. Men när man tittar i t.e.x kommentarsfältet på Aftonbladets länkar på Facebook, ja, då ser det ungefär ut som TS beskriver.

När man ser på språket så verkar det vara samma demografi som på Flashback. Dvs folk som stavar som sjuåringar, men slänger in lite pseudoauktoritära ord så som "vederbörande" här och var.

I min värld ser det ut som en folkgrupp som behöver offentlig sjukvård, så varför de röstar för privatisering är för mig en gåta. Typ byggarbetare och elektriker som tror att dom är direktörer.
Citera
2020-04-09, 10:42
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Förvånansvärt många rasister ser ut på det sätt TS beskriver. Det är ett oomkullrunkeligt faktum.

Men ni raggar ändå på dem först, innan ni ropar "hora" och "Rasist" efter tjejjerna som gett avslag på era tafatta flirt-försök?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in