2020-04-09, 01:21
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-nog-PK
Nja, jag håller med om att många av de manliga antivita rasisterna inom det svenska etablissemanget och än mer regimen ser i regel förjävliga ut, men jag vill nog påstå att det inte alls är lika genomgående bland många av de antivita kvinnorna.

Edit: Det här är så klart ett högst ovetenskapligt och subjektivt intryck jag har fått, men jag har ändå inte kunnat låta bli att få intrycket att även hög intelligens och bra utseende i högre grad korrelererar hos män än hos kvinnor. Som sagt, det är bara ett intryck jag har fått, den som vill få veta något mer påtagligt kring det får väl leta efter eventuella studier, men jag noterar att mitt intryck inte direkt har förändrats sedan jag gick med i Mensa Sverige.

Edit2: I och för sig har jag vagt fått intrycket att SD i snitt har snyggare kvinnliga politiker än de andra mer rasistiska riksdagspartierna, så vem vet? Jag tänkte att SD som ett nyare och våldsamt växande parti har en massa tidigare oprövade - och därmed kanske även i snitt yngre - politiker och att det förklarar intrycket, men kanske är förklaringen istället att antivita rasistkvinnor i snitt helt enkelt är fulare än icke-rasistiska kvinnor?

Jag tycker du träffar huvudet på spiken. Ditt Mensamedlemsskap gör dina iakttagelser lite tyngre.

Ingen faktor korrelerar till intelligens bättre än utseende. Det kan vara därför nästan alla rasister är så fula. De har helt enkelt otur när de tänker och är lågintelligenta också.
Citera
2020-04-09, 01:23
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Antar att du pratar om araber nu, eller? Där har du ett rasistiskt folkslag om några - som ser ner på både vita, svarta, gula och inte minst judar.
Skulle inte tro det då TS tar upp att dessa rasister skyller på invandringen och, förmodar jag, invandringen i just Sverige.
Men ALLA är inte fula tycker jag. Det är väl mest de som går omkring i NMR:s demonstrationståg där det syns tydligast i alla fall.
Att denna marscherande småkriminella flock säger sig representera svenskheten är obegripligt.
Citera
2020-04-09, 01:24
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Skulle inte tro det då TS tar upp att dessa rasister skyller på invandringen och, förmodar jag, invandringen i just Sverige.
Men ALLA är inte fula tycker jag. Det är väl mest de som går omkring i NMR:s demonstrationståg där det syns tydligast i alla fall.
Att denna marscherande småkriminella flock säger sig representera svenskheten är obegripligt.

Får man se en grupp människor interagera är det lätt att plocka ut rasisterna på utseende men också sekundärt på beteende.
Citera
2020-04-09, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Jag tycker du träffar huvudet på spiken. Ditt Mensamedlemsskap gör dina iakttagelser lite tyngre.

Ingen faktor korrelerar till intelligens bättre än utseende. Det kan vara därför nästan alla rasister är så fula. De har helt enkelt otur när de tänker och är lågintelligenta också.

Haha bästa jag läst på länge, Stephen Hawking är ju så vacker menar jag, även Neil Degrasse Tyson är ju riktigt het. Solida argument där!
Citera
2020-04-09, 02:00
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Manliga rasister är oftast otroligt fula. De är ofta feta, flintskalliga och ser på något sätt autistiska ut.
Tjejerna är också ofta feta och ser ofta fruktansvärda ut. Otroligt fula och skabbiga.

Jag har en teori angående detta. Rasister är mycket misslyckade människor som ofta har varken kompisar eller förhållande. De är ofta arbetslösa och sitter enbart hemma och dricker alkohol. Många lever på soc eller har lågavlönade jobb.

De skyller Alla sina problem på invandringen. Det finns inga jobb, inga lägenheter, de snor våra tjejer och pengar. De vill helt enkelt hitta något att skylla deras miserabla liv på.

Men just utseendet var det jag tänkte på. Varför är så många feta och fula?
Som AFA-sympatisör så kan jag inte annat än att instämma. Det råder ett slags konsensus bland nationella att man ska vara snygg och framgångsrik för att vara nazist. Men dom sakerna låter ju bra på pappret men i verkligheten ser det ju inte ut riktigt så.

NMR laget består mest av ett gäng övervintrade lönnfetton och de som dyker upp på deras demonstrationer brukar vara allt annat än ett ideal. Knarkare, överviktiga tanter och gubbar, spinkiga pojkar och tjejer som ser ut som tyska matsalstanter.

Typ 50% av dom som är med i NMR är dömda för brott. Dessa går på skräniga white trashkonserter, lyssnar på dräggig rock, knarkar och lever en dekadent livsstil som skulle få en nazist från 30-talet att spy högljutt.

Kan tillägga: fan vad skönt det skulle vara om det bildades ett parti som inte uteslöt folk på några grunder och man kunde knarka bara så mycket man vill.
Citera
2020-04-09, 02:16
Medlem
StigHelmutts avatar
Svar på frågan:

Jag tror helt enkelt de "rasifierade" är avundsjuka helt enkelt

Bleker ju sin hud och sätter på sig rak peruk,, samtidigt som dom försöker likna den vite hatar dom den vite ,,, LöJLIgt juh
Citera
2020-04-09, 02:35
Medlem
IgnoranceIsBlisss avatar
Vad definieras som rasism, hur blir man kvalificerad rasist?

Vissa säger att rasism är att säga att det finns skillnader mellan raser, vilket det finns. Andra säger att det är att man anser vissa raser mindre värda, här anser jag att människovärdet utgår för hur man lever sitt liv och inte vilken hudfärg man har. Dock så finns det fler svarta än vita med mindre värde.

Att ha en definition för detta i tråden är avgörande för att kunna göra ett ställningstagande till TS påståenden.

Vissa skulle exempelvis säga att jag är rasist och jag stämmer öht inte in på TS påståenden. Jag är riktigt snygg, hyfsat välavlönad (iaf sett till ålder) och en snygg flickvän som är lika mycket rasist
Citera
2020-04-09, 02:42
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Så "alla" "rasister" ser likadana ut,,,
men man kan inte anklaga alla muslimer för att vilja spränga ickehjärntvättade, -fast det står i deras bok-, för då är man rasist som drar alla mussar över en kam?

(Varför har du förresten inte en riktig svart artist avatar om du nu är så rasifierad-fixerad?
Varför en wanna-be-white ?
Hur kan du hylla en "svart" som är populär endast För ATT He?n SEr VIT UT (o vit peruk mm, varför inte visa sitt bångstyriga stålulls-afro om man nu e så stolt över sitt "ursprung" hah

Förvånansvärt många rasister ser ut på det sätt TS beskriver. Det är ett oomkullrunkeligt faktum.
Citera
2020-04-09, 02:44
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
En hemlös, arbetslös, särskrivande sopa med andra ord. Du låter ju som en riktig framgångssaga. Du är säkert skitsnygg också.

Chansen att träffa snygga människor ökar dramatiskt om man rensar bort umgänget med rasisterna. Fula rasister skrämmer bort snygga människor.
Citera
2020-04-09, 02:51
Medlem
hydrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgnoranceIsBliss
Vad definieras som rasism, hur blir man kvalificerad rasist?

Vissa säger att rasism är att säga att det finns skillnader mellan raser, vilket det finns. Andra säger att det är att man anser vissa raser mindre värda, här anser jag att människovärdet utgår för hur man lever sitt liv och inte vilken hudfärg man har. Dock så finns det fler svarta än vita med mindre värde.

Att ha en definition för detta i tråden är avgörande för att kunna göra ett ställningstagande till TS påståenden.

Vissa skulle exempelvis säga att jag är rasist och jag stämmer öht inte in på TS påståenden. Jag är riktigt snygg, hyfsat välavlönad (iaf sett till ålder) och en snygg flickvän som är lika mycket rasist

Detta. ^
Vidare tror jag att samtliga människor på denna jord till en viss grad är rasister och/eller främlingsfientliga. TS har inte begripit vad toppen på ett isberg rimligt kan innefatta; alltså att vederbörande lägger märken till en trend och tänker att det är endast detta som vederbörande ser som existerar.
Citera
2020-04-09, 02:54
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Manliga rasister är oftast otroligt fula. De är ofta feta, flintskalliga och ser på något sätt autistiska ut.
Tjejerna är också ofta feta och ser ofta fruktansvärda ut. Otroligt fula och skabbiga.

Jag har en teori angående detta. Rasister är mycket misslyckade människor som ofta har varken kompisar eller förhållande. De är ofta arbetslösa och sitter enbart hemma och dricker alkohol. Många lever på soc eller har lågavlönade jobb.

De skyller Alla sina problem på invandringen. Det finns inga jobb, inga lägenheter, de snor våra tjejer och pengar. De vill helt enkelt hitta något att skylla deras miserabla liv på.

Men just utseendet var det jag tänkte på. Varför är så många feta och fula?
När man är äldre och visare tappar man en del av håret eller så blir det grått, när man blir äldre går ämnesomsättningen ner, kvinnors produktion av östrogen minskar och man blir fetare än när man var yngre.
Det var varför vi är fulare än dig, men lugn, du kanske kommer dit med om du blir äldre

Vill du veta varför vi vill strypa invandringen?
Det är för att det är vi som betalar för skiten och har betalat skatt hela vårt liv för att få tillbaka, när då folk glider in på en räkmacka gratis protesterar vi medan yngel som du som knappt börjat leva och knappt betalat färdigt för din egen skolgång härjar, skriker och kastar sten, kom igen när du har byggt upp något, då kan du ge bort det till allsköns ekonomiska turister.
Citera
2020-04-09, 02:59
Avslutad
Tycker dom ser ut som alla andra.
Man ska ju inte döma folk efter utseende.

Det är bara tråkigt att alla dessa araber och speciellt kineser är så rasistiska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in