Citat:

Ursprungligen postat av 
Gova

Du kommer garanterat ta dig ur mörkret - det märks på allt du skrivit; du behöver inte ens hjälp, på sån bra potential-nivå är du.

Vet inte om du är ironisk eller försöker plantera ett frö i mitt medvetande om att tro på mig själv.
	Citat:

Ursprungligen postat av 
Ripan555

Hur länge har det pågått och har du haft nåt liknande förut? Hade själv en period för en 10-12 år sen när jag kände liknande. Fick väl nån livsexistentiell kris där jag grubblade på djupa frågor. Problemet är att man aldrig får några svar, bara fler frågor. Gick rätt mycket runt i ett töcken då med. 
Har du nån idé om varifrån detta stadium uppstått ifrån? Har du gjort nåt särskilt eller ändrat nån vana?

Vet inte riktigt var det kommer ifrån, men jag har mått dåligt i ca 7-8 år i början av 20-årsåldern. Blev en del uppbrott med relationer, familjebråk som gjorde att jag tvingades flytta hemifrån, hade ett jobb som inte var särskilt upplyftande. Sedan dess har det mer eller mindre varit mörkt, men nu den senaste tiden har jag nästan känt mig helt väck. Som att jag existerar fast jag inte lever, typ som en levande död. Vet att jag har mycket potential inom mig, men det kommer inte till uttryck när jag mår så här konstigt.. 
	Citat:

Ursprungligen postat av 
Fourhundredstrokes

Om det bara är sen igår kväll är det väl inget att oroa sig för. Du är väl bara trött?

Känns inte som en vanlig trötthet, känns som något mer påtagligt och intensivt..