2020-04-08, 18:47
Medlem
hardusettminapas avatar
Och vilka tror ni kommer vara de första i kön för att injicera Bill Gates obligatoriska vaccin?

Citera
2020-04-08, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Javisst.
För övrigt så begriper jag inte vad de pratar om. Finns det ett enda argument som styrker att om vi inte hade lagt pengar på feminism så hade dessa pengar lagts på att förbereda inför kriser?
Jag tror då definitivt inte att man hade lagt pengar på det!
Vad tror du?

Fast om du tittar på mer normalbegåvade politiska rörelser t ex Alternativ för Sverige och Nordiska Motståndsrörelsens så ser du tydligt att de vill lägga resurser på olika typer av beredskap och de kan göra detta eftersom de prioriterar sina resurser på ett mer manligt rationellt sätt än vad en efterbliven feministbimbo gör.
Citera
2020-04-08, 19:43
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Min sympati är lika med noll. Varenda en av er har dissat mängder med snälla, ansvarstagande män och istället valt en självupptagen machoman med odrägligt självförtroende. Skyll er själva era dumma jävlar. Sen "obetalt arbete", ta hand om barn och gamla åååääää vad jobbigt och svårt - kan tänka mig att ni alla utsatta ansvarstagande duktiga små kvinnor inte vill något hellre än att slippa det och istället börja jobba i gruvan, kloakerna, oljeriggarna, bli hantverkare, sopåkare, osv och andra jobb som de privilegierade och lata männen har lyxen att få syssla med. Herregud vilket PATETISKT JÄVLA GNÄLL, "ååååh vi måste ta hand om barn medan männen kommer hem och bara latar sig efter ynka 9 timmar i gruvan, fy vad ojämställt!"

Och dessutom i "obetalt arbete" ingår också såklart 5 timmar heminredning om dagen, som ingen har bett om. ja tråkigt du att du inte kan få betalt för att inreda ditt eget hem...

Ni är fan patetiska. Hade en man gnällt en tusendel så mycket som kvinnor i allmänhet gör hade han blivit nerskjuten, utskrattad och förlöjligad direkt, inte minst av kvinnor. Men ja ska man ge er någonting ni är jävligt bra på så är det väl att gnälla då. Jösses, dags att omyndigförklara er hela högen snart. Det är sanslöst vad mycket svagare ni är än män, både fysiskt och mentalt. Finns liksom en anledning till varför man alltid klumpar ihop kvinnor och barn...

För att hålla oss till ämnet:

Självklart har åratal av miljonsatsningar på genus, jämställdhet, feminism och annat trams lett till att det inte finns några pengar över till krisberedskap. Vi såg det sommaren 2018 under skogsbränderna och vi ser det nu igen. Hur många gånger ska statsfeminismen få skada samhället? Den feministiska snöröjningen vintern 2016 i Stockholm som ledde till totalt trafikkaos borde varit väckarklocka nog, men tydligen inte.

ahh du beskriver verkligheten precis som den är. Kvinnor ska sitta på golvet och hålla käften då det är kris om de inte ingår i en organisation som jobbar för samhället. Några kvinnor ska sitta på golvet och hålla käften, dom som inte respekterar alla män. Det är inte som tidigare då det är kris. Feminismen finns inte längre. Din risk att bli misshandlad av en stressad man är mycket större då det är kris. Feministen har oddsen mot sig i sitt vidriga feministsamhälle. Männen vill ha snälla och förstående kvinnor i omgivningen som respekterar alla män och gör allt för att undvika konflikter. PK-media tar fortfarande bitchens parti om hon blir misshandlad. Hon fattar inte att det är kris, bitchen, så jävla dum är hon. Inte konstigt att hon blir ihjälslagen i alla länder då det är kris. haha

Källa:

Domestic Violence Hotline Reports Surge In Coronavirus-Related Calls As Shelter-In-Place Leads To Isolation, Abuse https://www.forbes.com/sites/rachelsandler/2020/04/06/domestic-violence-hotline-reports-surge-in-coronavirus-related-calls-as-shelter-in-place-leads-to-is olation-abuse/#10168e44793a

https://www.nbcnews.com/news/us-news/coronavirus-isolation-raises-concerns-domestic-violence-survivors-experts-say-n1165316
Senast redigerad av singularitet 2020-04-08 kl. 19:47.
Citera
2020-04-09, 00:00
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
ahh du beskriver verkligheten precis som den är. Kvinnor ska sitta på golvet och hålla käften då det är kris om de inte ingår i en organisation som jobbar för samhället. Några kvinnor ska sitta på golvet och hålla käften, dom som inte respekterar alla män. Det är inte som tidigare då det är kris. Feminismen finns inte längre. Din risk att bli misshandlad av en stressad man är mycket större då det är kris. Feministen har oddsen mot sig i sitt vidriga feministsamhälle. Männen vill ha snälla och förstående kvinnor i omgivningen som respekterar alla män och gör allt för att undvika konflikter. PK-media tar fortfarande bitchens parti om hon blir misshandlad. Hon fattar inte att det är kris, bitchen, så jävla dum är hon. Inte konstigt att hon blir ihjälslagen i alla länder då det är kris. haha

Källa:

Domestic Violence Hotline Reports Surge In Coronavirus-Related Calls As Shelter-In-Place Leads To Isolation, Abuse https://www.forbes.com/sites/rachelsandler/2020/04/06/domestic-violence-hotline-reports-surge-in-coronavirus-related-calls-as-shelter-in-place-leads-to-is olation-abuse/#10168e44793a

https://www.nbcnews.com/news/us-news/coronavirus-isolation-raises-concerns-domestic-violence-survivors-experts-say-n1165316

Detta var något av det mest störda jag läst på länge. Sök hjälp din sjuka krake, du är i behov av det. En människa så pass illa däran så att man skrattar åt dödsmisshandel av kvinnor i samband med ett virus som fått fruktansvärda konsekvenser globalt, bör inte vistas ute på egen hand.
Citera
2020-04-09, 00:07
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abominative
Fast om du tittar på mer normalbegåvade politiska rörelser t ex Alternativ för Sverige och Nordiska Motståndsrörelsens så ser du tydligt att de vill lägga resurser på olika typer av beredskap och de kan göra detta eftersom de prioriterar sina resurser på ett mer manligt rationellt sätt än vad en efterbliven feministbimbo gör.

Jaså är det så. "Manligt rationellt sätt" 😂
Sluta skriva det, jag börjar nästan skratta varje gång jag läser det. Det har liksom blivit något sorts mantra här, manligt rationellt. Men det är inte riktigt någon som kan förklara vad det egentligen betyder.
Om man prioriterar sina resurser på ett manligt rationellt sätt, vad gör man då? Smäller upp horhus i stan? Spelar bort alla sina pengar, hus och bil? Lägger resurserna på krig? Fyller upp lager efter lager av det skyddsutrustning?
Det var väl himla konstigt då att i de flesta länder där vi har manliga ledare så ses inte heller skyddsutrustning i överflöd, den räcker inte ens!

Och NMR? Nej.
Den sortens samhälle är vi inte intresserade av att ha. Ej heller de flesta män. Förmodligen inte du själv heller, du vill bara inte att kvinnor ska få vara med och säga sitt.
Citera
2020-04-09, 00:44
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Detta var något av det mest störda jag läst på länge. Sök hjälp din sjuka krake, du är i behov av det. En människa så pass illa däran så att man skrattar åt dödsmisshandel av kvinnor i samband med ett virus som fått fruktansvärda konsekvenser globalt, bör inte vistas ute på egen hand.

Du kanske inte förstår hur hårt och besvärande det är när kvinnor kränker ensamma män och andra män som inte har emotionellt stöd, helt oavsett syftet med hånet. Det är som covid-19, hon klarar sig oftast även om hon blir hatad. Det finns inga garantier att hon inte blir ihjälslagen. Är du själv man eller kvinna? Från ett kvinnligt perspektiv kanske det känns rätt att håna ensamma män i samband med ett virus som fått fruktansvärda konsekvenser globalt. Det är en lek med döden om hon hånar män då samhället befinner sig i kris. Lättaste sättet för henne att överleva pandemin är att bete sig respektfullt mot folk så hon bemöts med respekt tillbaka. Det kan innebära att hon måste ta avstånd från kvinnor och män som uppmuntrar hennes hånfulla beteende, till exempel media-feminister. Det här att bemöta sina medmänniskor med samma respekt som man själv vill bli bemött med är otroligt viktigt. Det håller du säkert med om?
Citera
2020-04-09, 01:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Du kanske inte förstår hur hårt och besvärande det är när kvinnor kränker ensamma män och andra män som inte har emotionellt stöd, helt oavsett syftet med hånet. Det är som covid-19, hon klarar sig oftast även om hon blir hatad. Det finns inga garantier att hon inte blir ihjälslagen. Är du själv man eller kvinna? Från ett kvinnligt perspektiv kanske det känns rätt att håna ensamma män i samband med ett virus som fått fruktansvärda konsekvenser globalt. Det är en lek med döden om hon hånar män då samhället befinner sig i kris. Lättaste sättet för henne att överleva pandemin är att bete sig respektfullt mot folk så hon bemöts med respekt tillbaka. Det kan innebära att hon måste ta avstånd från kvinnor och män som uppmuntrar hennes hånfulla beteende, till exempel media-feminister. Det här att bemöta sina medmänniskor med samma respekt som man själv vill bli bemött med är otroligt viktigt. Det håller du säkert med om?

Här har vi en som rökt för mycket ganja idag. Ditt inlägg är fascinerande osammanhängande.
Citera
2020-04-09, 03:44
Medlem
Citat:
Nivån på att uttrycka sig med "ful ointelligent feministhora". Du fattar ju själv att man tänker att du är en mindre begåvad person själv när du uttrycker dig så på regelbunden basis?

För övrigt är det inte kvinnors beslut bara. Det är mäns beslut likväl. Lägg därtill att det går hur bra som helst att öka straffsatser för våldtäkt men det tycker man inte är lämpligt här verkar det som.
Du lever i lallaland och någon förljugen bild av hur det vore om bara män hade inflytande. Om så vore fallet och vi aldrig fått in kvinnor i politiken, så hade Sverige förmodligen sett ut ungefär som det gjorde i slutet av 1800talet.
D.v.s rika män hade styrt och sett till sitt eget bästa. De hade förmodligen skitit både i våldtäkt och även de fattigare män som finns i samhället. Så som det var förr, helt enkelt, och där hade du inte velat leva en sekund.

Du har delvis rätt, delvis fel. Titta på den afrikanska tjejen som blev skjuten i Sthlm förra året. Om en man tar med sig automatvapen och handgranater, då går man iväg. Men det gör man inte. Då har man sig själv att skylla, eller?
Citera
2020-04-09, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Så inga källor eller siffror på hur vanligt det är? Mer din känsla alltså...

Om jag åker tillbaka i tiden till Sovjetunionen och argumenterar för att att planekonomi är bättre än marknadsekonomi så kan jag ju säga till de som förespråkar marknadsekonomi att de inte har några källor. Det skulle då bero på att mina kommunistkamrater har rensat bort den litteraturen som stödjer marknadsekonomi från biblioteken. Samma i Saudiarabien, vi åker ned dit och låter någon försöka hitta källor på att det existerar "homofobi". De källorna är svåra att få tag på där eftersom den auktoritära staten inte inkluderar sådan litteratur i deras universitetsbibliotek.

Jag säger inte att Sverige är exakt lika auktoritärt som dessa 2 exempel, men visst fan förstår 90% av alla användare på flashback att systemet är rejält riggat till att mörka eller censurera det som vidimerar de normalbegåvade människornas världsbild samtidigt som man pumpar ut massa skattefinansierade propaganda som ska hjälpa de svagbegåvade feministdjuren. Den enda anledningen till att feminister ens har någon luft i Sverige är pga korruptionen. I länder där denna globalistiska feministiska korruption inte existerar skrattar de ut feministpajasar. I vissa mer högerkonservativa länder skulle de kanske tillochmed kör upp en stor påle i anus på feminsthoran och köra den hela vägen tills den går ut ur munnen på henne och ska jag vara helt ärlig kanske det behövs här i Sverige.

Vi kan ta invandringen som exempel, där har vänsterextrema feministkräk förbjudit statistik om kopplingen mellan kriminalitet och etnisk bakgrund. Hade de här sliddjuren haft rent mjöl i påsen hade de utvecklat sin argumentation istället för att förbjuda sanningen. Feminister har plockat bort demokratin under förevändning att demokrati är kränkande och då finns inget samförstånd längre utan då är det en kniv i vaginan på feministkräket som gäller. Vi kan bara få tillbaka demokratin genom revolution.
Citera
2020-04-09, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Du är bra dum i huvudet du. En nyttig idiot. Känner du själv, att det skulle vara möjligt med statistik du efterfrågar i dagens Sverige? Jag vill att du ärligt funderar på och svarar, om du tror att det är vanligare med rasistbrott mot invandrare från svenskar mot invandrare än viceversa procentuellt sett?

Som svar på din fråga, ja h*n är så pass dum i huvudet att vi inte kan se henne som en människa, h*n är ett djur. Jag förklarade i mitt förra inlägg på ett tydligt sätt att tillochmed en person med iq under 70 förstår varför den statistiken är svår att få tag på samtidigt som "forskning" (intersektionell propaganda) om varför det är synd om kvinnor och mörkhyade får nästan alla pengarna i denna korrupta diktatur.
Citera
2020-04-09, 10:00
Avstängd
Citat:
Om jag åker tillbaka i tiden till Sovjetunionen och argumenterar för att att planekonomi är bättre än marknadsekonomi så kan jag ju säga till de som förespråkar marknadsekonomi att de inte har några källor. Det skulle då bero på att mina kommunistkamrater har rensat bort den litteraturen som stödjer marknadsekonomi från biblioteken. Samma i Saudiarabien, vi åker ned dit och låter någon försöka hitta källor på att det existerar "homofobi". De källorna är svåra att få tag på där eftersom den auktoritära staten inte inkluderar sådan litteratur i deras universitetsbibliotek.

Jag säger inte att Sverige är exakt lika auktoritärt som dessa 2 exempel, men visst fan förstår 90% av alla användare på flashback att systemet är rejält riggat till att mörka eller censurera det som vidimerar de normalbegåvade människornas världsbild samtidigt som man pumpar ut massa skattefinansierade propaganda som ska hjälpa de svagbegåvade feministdjuren. Den enda anledningen till att feminister ens har någon luft i Sverige är pga korruptionen. I länder där denna globalistiska feministiska korruption inte existerar skrattar de ut feministpajasar. I vissa mer högerkonservativa länder skulle de kanske tillochmed kör upp en stor påle i anus på feminsthoran och köra den hela vägen tills den går ut ur munnen på henne och ska jag vara helt ärlig kanske det behövs här i Sverige.

Vi kan ta invandringen som exempel, där har vänsterextrema feministkräk förbjudit statistik om kopplingen mellan kriminalitet och etnisk bakgrund. Hade de här sliddjuren haft rent mjöl i påsen hade de utvecklat sin argumentation istället för att förbjuda sanningen. Feminister har plockat bort demokratin under förevändning att demokrati är kränkande och då finns inget samförstånd längre utan då är det en kniv i vaginan på feministkräket som gäller. Vi kan bara få tillbaka demokratin genom revolution.

Inga källor här heller. Bara raljerande om en massa saker som inte har med ämnet att göra.

Kan du inte komma med stöd för dina påståenden så kan du inte räkna med att andra ska tro på dem.

Tycker du att man ska lita på random främlingar på nätets obekräftade påståenden?
Senast redigerad av enhalvboj 2020-04-09 kl. 10:23.
Citera
2020-04-09, 10:07
Avstängd
Citat:
Som svar på din fråga, ja h*n är så pass dum i huvudet att vi inte kan se henne som en människa, h*n är ett djur. Jag förklarade i mitt förra inlägg på ett tydligt sätt att tillochmed en person med iq under 70 förstår varför den statistiken är svår att få tag på samtidigt som "forskning" (intersektionell propaganda) om varför det är synd om kvinnor och mörkhyade får nästan alla pengarna i denna korrupta diktatur.

Jag har haft invändningar mot dina förklaringar eftersom du skriver helt efter känsla snarare än hur saker faktiskt är, precis som nu när du hänvisar till genusforskning och hävdar att detta får "nästan alla pengar" när vi i verkligheten lägger en väldigt liten slant på det området.
Senast redigerad av enhalvboj 2020-04-09 kl. 10:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in