• 1
  • 2
2020-03-24, 20:49
Medlem
HarryScheinens avatar
Från Aftonbladet 20:45

"Två personer skottskadade i Stockholm
Polisen larmades ikväll till Gamla Enskede i Stockholm efter att flera personer hört smällar.

På platsen hittade polisen två skottskadade personer som har förts till sjukhus med ambulans. Skadeläget är oklart.

Platsen är nu avspärrad.

Det är ännu inte fastställt om området där de skadade hittades också är brottsplatsen."

Nu har man sannerligen "kriget" runt knuten må jag säga, men, som boende i området har jag inte hört eller sett något av värde. Någon annan?
Citera
2020-03-24, 20:58
Medlem
underhands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryScheinen
Från Aftonbladet 20:45

"Två personer skottskadade i Stockholm
Polisen larmades ikväll till Gamla Enskede i Stockholm efter att flera personer hört smällar.

På platsen hittade polisen två skottskadade personer som har förts till sjukhus med ambulans. Skadeläget är oklart.

Platsen är nu avspärrad.

Det är ännu inte fastställt om området där de skadade hittades också är brottsplatsen."

Nu har man sannerligen "kriget" runt knuten må jag säga, men, som boende i området har jag inte hört eller sett något av värde. Någon annan?
Dumpade?? Och då är de förmodligen avlidna
Citera
2020-03-24, 21:01
Medlem
HarryScheinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underhand

Det känns spontant så - men vad vet man? Otäckt hur som.
Citera
2020-03-24, 21:05
Nu förstår jag varför det hängde en polishelikopter ovanför Enskedevägen i två timmar i förmiddags. Ett jävla liv var det...
Citera
2020-03-24, 21:05
Medlem
Citat:

Va? Dumpade?

De var ju oklart om de var på brottsplatsen de hittades. Så gissar på att de lever.
Citera
2020-03-24, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Nu förstår jag varför det hängde en polishelikopter ovanför Enskedevägen i två timmar i förmiddags. Ett jävla liv var det...

Detta skedde ju nyss. Har definitivt inget samband.
Citera
2020-03-24, 21:07
Medlem
MrGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta

Var övning idag i Globenområdet bara på FM & EM
Citera
2020-03-24, 21:08
Medlem
Citat:

Spontant nej. Polisen åkte ju till platsen för att inringare hört skott och på platsen påträffas de skottskadade.
Fast du kanske menar att GM "kidnappat" BO någonstans och kört runt på dem och sedan stannat bilen, kastat ut dem o sedan skjutit?
Kan vara möjligt, men låter mer som någon form av uppgörelse som gått snett.
Citera
2020-03-24, 21:11
Medlem
Jaha, Enskede. Vad har vi för jönsar där?
Revenge för ”Paki” som sköts för ett tag sen som Ein*ar hängde med?
Citera
2020-03-24, 21:11
Medlem
-Än en gång visar polisen sej värdelös,aldrig har dom span på rätt kille -aldrig.
Var tog rimfrost vägen på riktigt ?
Citera
2020-03-24, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejvidica
-Än en gång visar polisen sej värdelös,aldrig har dom span på rätt kille -aldrig.
Var tog rimfrost vägen på riltigt ?

Det är inte bara grabbar med span som skjuter och skjuts. Just saying.
Citera
2020-03-24, 21:15
Medlem
underhands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjoFitten
Spontant nej. Polisen åkte ju till platsen för att inringare hört skott och på platsen påträffas de skottskadade.
Fast du kanske menar att GM "kidnappat" BO någonstans och kört runt på dem och sedan stannat bilen, kastat ut dem o sedan skjutit?
Kan vara möjligt, men låter mer som någon form av uppgörelse som gått snett.
Det jag reagerade på var att man inte var säker på om brottsplatsen var förenlig med de funna brottsoffren ... Fortsättning följer ...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in