• 4
  • 5
2020-03-27, 03:33
Medlem
UlphSvensons avatar
Ska iofs sägas att den korvmojen måste vara en pengatvätt eller ngt, sjukt usel mat, nästan aldrig någon där men byggde ändå ut till större när dom gjorde om området för några år sen. Kan omöjligt gå runt, finns det kriminalitet så är det där.
Citera
2020-03-27, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
Händer exakt noll skit. Det är precis samma som hela senaste seklet, ungdomar hänger vid korvmojen, men puckorasister ser bara att en del av dem är bruna idag. Men det är väl skit samma att det är noll incidenter för er från LHS

Händer noll?
Okej du bor inte här det hör jag. Eller så är du så vänster att du förstår dem så det gör inget.

Konstant langning bakom ICAs lastkaj
Avrättning i lägenhet
2 st skjutna nyligen

Men det händer noll där
Citera
2020-03-31, 14:14
Medlem
UlphSvensons avatar
Gick förbi ICA där igårkväll, massa bruna ungdomar - som kickade en fotboll mellan sig och någons antar jag lillebrorsa. Glada utrop och jävla trevligt. Men det är ju det här rassar uschar över som idioter.
Citera
2020-07-28, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
Gick förbi ICA där igårkväll, massa bruna ungdomar - som kickade en fotboll mellan sig och någons antar jag lillebrorsa. Glada utrop och jävla trevligt. Men det är ju det här rassar uschar över som idioter.
Det här skriver du alltså i en tråd om skottlossningar. Jävligt trevligt och sen avlossas det några skott.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in