Igår, 09:39
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Det märks. Fetröven har en fortfarande en massa övervikt och dallrig hud, men har fått samma ansikte som någon som har cancer.

Typiskt feta lata Anjo att ta en "genväg" till viktminskning. Först opererade fettot magsäcken och nu trycker han i sig Ozympic, Anjo tar till vad som helst utan att faktiskt börja motionera och äta rätt. Lata fetto...

Du har missat hinkens ozempic-ansikte o hängröv fast hon är på gymmet ?
Citera
Igår, 10:16
Medlem
Tjackifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Chatten visar ju att Jocke inte ens styr hela skutan. Men man ser det man vill se

ja så är det verkligen, men folk verkar inte vilja se det . men fde syns sä väl och stör en så jävligt att man vid många tillfällen ser vaf han ställt upp
Citera
Igår, 10:18
Medlem
Tjackifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Det märks. Fetröven har en fortfarande en massa övervikt och dallrig hud, men har fått samma ansikte som någon som har cancer.

Typiskt feta lata Anjo att ta en "genväg" till viktminskning. Först opererade fettot magsäcken och nu trycker han i sig Ozympic, Anjo tar till vad som helst utan att faktiskt börja motionera och äta rätt. Lata fetto...

jag dock är för ozempic då det har många fördelar än bara se äckel smal ut. det kan göra de lite obehagligt men det är ett mirakel faktiskt me dess mediciner hehe
Citera
Igår, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackifer
jag dock är för ozempic då det har många fördelar än bara se äckel smal ut. det kan göra de lite obehagligt men det är ett mirakel faktiskt me dess mediciner hehe

Är det bekräftat på något sätt att Anjo går på ozempic eller är det bara ytterligare en av alla trådsanningar om Anjo här på flashback?

Ozempic är ett sattyg som aldrig borde ha uppfunnits, det är ett sånt där läkemedel som orsakar mer skada än nytta, det är ett rent gift för kroppen som förändrar hela den naturliga ämnesomsättningen och sätter den totalt ur balans och som får förödande långsiktiga bieffekter som är irreversibla. Ozempic kan liknas lite vid att knapra antibiotika varje dag i ett år för att man vill hålla sig frisk från bakterieinfektioner på bekostnad av att hela kroppen är körd för resten av livet därefter

Antibiotika fyller dock en funktion, en lucka som täpps till när en persons immunförsvar inte räcker till, medan ozempic inte täpper till någon lucka alls då det finns så otroligt många andra mycket hälsosammare sätt att gå ned i vikt på

Jag dömer dock ingen som frivilligt tar ozempic, det är upp till var och en, men läkemedelsindustrin som säljer det giftet borde straffas. På samma sätt dömer jag ingen som röker cigaretter, det är upp till var och en, men hela industrin bakom cigarett-försäljning borde få så mycket straffböter att det inte är ekonomiskt att tillverka och sälja cigg
Senast redigerad av Ioniq6 Igår kl. 10:38.
Citera
Igår, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
För såna som har ett liv med jobb och andra intressen utöver youtubern Anjo så är det omöjligt att offra 1h om dagen på sånt här så det är ingen nackdel för någon att det blir några dagars uppehåll då och då

Det är bara misslyckade hjon som går på soc och som sitter hemma i soffan hela dagarna för de har inga intressen vänner eller andra aktiviteter att fylla sina dagar med som klarar av att titta på timmar av youtube från samma youtuber varje dag, då pratar vi alltså om den klick samhällsavskräp vars enda sysselsättning är att kolla på skilleras flera timmar om dagen. Sinnessjuka människor utan självinsikt

Ok, trist att du hatar Anjo så, jag brukar ha det som sällskap när jag gör köksbestyr m.m. istället för riksradion.
Citera
Igår, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlfEk
Ok, trist att du hatar Anjo så, jag brukar ha det som sällskap när jag gör köksbestyr m.m. istället för riksradion.

Nä jag hatar inte Anjo alls, tvärtom, framförde bara min åsikt att det inte är någon nackdel att det blir lite uppehåll. I normala fall släpper Anjo ny video cirka en gång i vecakn och det är ganska lagom för någon som mig som prenumererar på ett 50-tal andra youtubekanaler som släpper sånt jag är intresserad av, och flertalet av dem släpper nytt mer sällan än 1 gång i veckan men tycker trots det att jag har för lite tid över att hinna titta på allt jag är intresserad av så när Anjo börja släppa 1h-klipp om dagen så finns det inga alternativ för mig än att helt enkelt inte titta på det för jag hinner helt enkelt inte det eftersom det skulle tvinga mig att prioritera bort något av alla mina andra intressen

Det är ovanligt att ha ett så starkt särintresse att man lägger 1h om dagen på det, framför alla andra alternativ, jag menar om du nu gör köksbestyr 1h om dagen så är ditt enda val att lyssna på just Anjo då eller? Som att det inte finns tusentals andra mer intressanta saker att lyssna på? Jag har lite svårt för människor som har så snäva intressen men har väl med åren accepterat att ni existerar
Citera
Igår, 15:43
Medlem
Tjackifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Du har missat hinkens ozempic-ansikte o hängröv fast hon är på gymmet ?

eller hur . blir sånt fejs. hon Josephine qvist har exakt samma fejs nu å blivit ”slimmad”.
Citera
Igår, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Nä jag hatar inte Anjo alls, tvärtom, framförde bara min åsikt att det inte är någon nackdel att det blir lite uppehåll. I normala fall släpper Anjo ny video cirka en gång i vecakn och det är ganska lagom för någon som mig som prenumererar på ett 50-tal andra youtubekanaler som släpper sånt jag är intresserad av, och flertalet av dem släpper nytt mer sällan än 1 gång i veckan men tycker trots det att jag har för lite tid över att hinna titta på allt jag är intresserad av så när Anjo börja släppa 1h-klipp om dagen så finns det inga alternativ för mig än att helt enkelt inte titta på det för jag hinner helt enkelt inte det eftersom det skulle tvinga mig att prioritera bort något av alla mina andra intressen

Det är ovanligt att ha ett så starkt särintresse att man lägger 1h om dagen på det, framför alla andra alternativ, jag menar om du nu gör köksbestyr 1h om dagen så är ditt enda val att lyssna på just Anjo då eller? Som att det inte finns tusentals andra mer intressanta saker att lyssna på? Jag har lite svårt för människor som har så snäva intressen men har väl med åren accepterat att ni existerar

Ok, prioritera det du gillar. Jag kan lyssna på annat, men fungerar fint med långa Anjovideos eftersom jag och många andra gör annat medans de lyssnar.

Trevlig helg!
Citera
Igår, 16:26
Medlem
Tjackifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlfEk
Ok, prioritera det du gillar. Jag kan lyssna på annat, men fungerar fint med långa Anjovideos eftersom jag och många andra gör annat medans de lyssnar.

Trevlig helg!

perfekt ”sällskap” i bakrunden jui medans man gör något annat 🤣
Citera
Igår, 17:15
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
eller hur . blir sånt fejs. hon Josephine qvist har exakt samma fejs nu å blivit ”slimmad”.

Men såklart, man får inte hacka på puppet master Hink. Det ska hackas på Anjo bara för att han har gått ner vikt o folk spekulerar om diverse sprutor.
Citera
Igår, 17:27
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Helt ok, jag kritiserar mer Anjo Banjo Chipstuttes ständiga behov av att ta genvägar genom livet.
Citera
Igår, 17:57
Medlem
Skulle väl snarare påstå tvärtom att det är just det han inte gör. Om inte så är du styrs av väldigt många personer i ditt liv 🤣

Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Vem säger att chatten skulle va förödande för någon?

Det enda konstaterande som gjordes i SVTs dokumentär angående chatten är att Joakim styr de övriga. Det konstaterandet kvarstår och ju mer som visas av chatten dess då tydligare blir det.

Jocke styr och övriga lyder. Och Anjo är för dum för att förstå att Jocke utnyttjat honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in