Citat:
Ursprungligen postat av
Tjackifer
jag dock är för ozempic då det har många fördelar än bara se äckel smal ut. det kan göra de lite obehagligt men det är ett mirakel faktiskt me dess mediciner hehe
Är det bekräftat på något sätt att Anjo går på ozempic eller är det bara ytterligare en av alla trådsanningar om Anjo här på flashback?
Ozempic är ett sattyg som aldrig borde ha uppfunnits, det är ett sånt där läkemedel som orsakar mer skada än nytta, det är ett rent gift för kroppen som förändrar hela den naturliga ämnesomsättningen och sätter den totalt ur balans och som får förödande långsiktiga bieffekter som är irreversibla. Ozempic kan liknas lite vid att knapra antibiotika varje dag i ett år för att man vill hålla sig frisk från bakterieinfektioner på bekostnad av att hela kroppen är körd för resten av livet därefter
Antibiotika fyller dock en funktion, en lucka som täpps till när en persons immunförsvar inte räcker till, medan ozempic inte täpper till någon lucka alls då det finns så otroligt många andra mycket hälsosammare sätt att gå ned i vikt på
Jag dömer dock ingen som frivilligt tar ozempic, det är upp till var och en, men läkemedelsindustrin som säljer det giftet borde straffas. På samma sätt dömer jag ingen som röker cigaretter, det är upp till var och en, men hela industrin bakom cigarett-försäljning borde få så mycket straffböter att det inte är ekonomiskt att tillverka och sälja cigg