2025-02-08, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Du ser i realtid när han blockerar användare. Kommentarerna ligger uppe i 30-60 sekunder innan de försvinner. Många är inte ens särskilt hårda men han är väl lite känslig.

haha, fan var det inte "yttrandefriheten" som var så viktig nyss?

eller det gäller bara nazzar kanske
Citera
2025-02-08, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Du har inte FUP också?

Nä, du får gå till tråden om brottet, rätt mycket citerat ur FUP där.
Citera
2025-02-08, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
I trailern syns ett sms där det står "Jag begär härmed att du inte kontaktar mig igen, i någon form. Skulle du i något offentligt sammanhang göra uttalanden om mig, eller referera till det mål där du är dömd och jag är målsägare, på ett sätt som övergå eller förvränger domens utlåtande, tvekar jag inte att ta till rättsliga åtgärder. Denna begäran är inte förhandlingsbar. Jag är helt besluten att försvara mina rättigheter och min integritet, och jag kommer att utnyttja alla juridiska medel för att göra det.

Värt att nämnas är att Antonio förutom våldtäkten även är dömd för sexuellt ofredande så vilken målsägande det är är väl inte helt 100 men jag har svårt att tro att det är någon annan än målsägande i våldtäktsfallet.

_

Men va fan, varför använder han målsägandes önskan att inte vara med som content.
Citera
2025-02-08, 21:30
Avslutad
det kan väl inte vara nån rusning att köpa filmen?

jag antar att den kommer gå att se gratis nånstans , alltså piratkopierad?

jag behöver se skiten pga mitt pågående uppdrag men jhag tänker ej betala ens en avklippt tånagel för att se den
Citera
2025-02-08, 21:34
Medlem
NFCs avatar
Låt mig förstå, någon hora har falskt anklagat en snubbe för våldtäkt, mannen visar sig vara oskyldig, Anjo intervjuar honom och nu är massa feta feminister sura?
Citera
2025-02-08, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
För det första kan Anjo aldrig vinna över den kvinnoarmé han nu retat upp. Och som videon bara retar ännu mer. Nu är det mello så ingen har tid exakt nu att hata, men det kommer.

sen får jag inte ihop det här ...

I videon beskriver Anjo hur fallet inte fick uppmärksamhet i media pga gärningsmännen var under 18 och att mamma Anna inte ställde opp på interjuv.
I nästa mening pratar han om hur offentligheten skadat Antonio .. men Antonio skyddades ju från just det offentliga pga sin låga ålder.
Så varför dra upp skiten efter 8 år? Fattar inte.

Det handlar i slutändan om att Anna Book är desperat för att komma in i värmen igen. Antonio har enligt egna uppgifter jobbat efter att han hade fått domen och pricken hade varit borta idag om han inte fortsatt sin kriminella bana. I filmen kommer man framställa det som att allt har gått åt helvete för att han har blivit oskyldigt dömd för våldtäkten men i FUP kunde man läsa om att han varit i socialtjänstens händer tidigare pga brottslighet. Han ska ha blivit livrädd när de plockade in han på förhör för våldtäkten för att han "inte kunde få mer prickar".
Men vill de att allt ska dras upp igen så varsågoda, allt kommer komma fram. Bland annat Annas beteende emot målsägande efter domen och hur hon och Antonio försökt velat misskreditera vittnet i hovrätten genom att begära att andra ska vittna om målsägandes hemmamiljö. Det är lite roligt att de ville det med tanke på att det mesta tyder på att Antonio var kriminell innan han blev aktuell i det här fallet.

_
Citera
2025-02-08, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Låt mig förstå, någon hora har falskt anklagat en snubbe för våldtäkt, mannen visar sig vara oskyldig, Anjo intervjuar honom och nu är massa feta feminister sura?

nej, det gäller våldtäkt av ett barn, en 13-åring

fallet är prövat i tingsrätt och hovrätt

läs domen
Citera
2025-02-08, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
det kan väl inte vara nån rusning att köpa filmen?

jag antar att den kommer gå att se gratis nånstans , alltså piratkopierad?

jag behöver se skiten pga mitt pågående uppdrag men jhag tänker ej betala ens en avklippt tånagel för att se den

Din daddy AÖ får väl sponsra
Citera
2025-02-08, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lisbeth-Salander
Din daddy AÖ får väl sponsra

mmm...eller nåt
Citera
2025-02-08, 21:39
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Någon hora? Det är en liten flicka på 13 år. Att kalla henne hora beskriver dej bättre. Är nästan 100% på att du är ensam utan barn och aldrig haft en lång relation.
Citera
2025-02-08, 21:40
Medlem
Citat:

"horan" var en 13 årig tjej som snubben försett med alkohol till den grad att hon inte kunde stå upp och man funderat på att ringa ambulans. Snubben är också dömd för sexuellt ofredande, rån, övergrepp i rättsak, rattfylla senast jag kollade, men det har säkert tillkommit mer. Han har under tiden hängt i grovt kriminella gäng.
Så tänk efter ett varv innan du försvarar den här snubben.

_
Citera
2025-02-08, 21:41
Avslutad
*stoppa pressarna*

På onsdag kommer Skilleras på youtube att reactlorda på anjos "Förlåt"

*breaking news*

kan bli måndag men trolgen onsdag

Följ Skilleras, klicka på kyrkklockan (viktigt)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in