2025-01-22, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
https://www.youtube.com/watch?v=9eC5OjN1kEk
"This video has been removed for violating YouTube's policy on hate speech. Learn more about combating hate speech in your country."

Reklamen på videon togs bort av YouTube igår, idag raderas den..... detta är bara början...

*Tar fram popcorn och läsk*

Ser nu framemot Anjos "apology" video!
Citera
2025-01-22, 17:01
Medlem
Citat:
"This video has been removed for violating YouTube's policy on hate speech. Learn more about combating hate speech in your country."

Reklamen på videon togs bort av YouTube igår, idag raderas den..... detta är bara början...

Underbart gott att se.
Då är inte hoppet ute för plattformen.

Citera
2025-01-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
*Tar fram popcorn och läsk*

Ser nu framemot Anjos "apology" video!
Kommer en video om en icke fungerande yttrandefrihet. Just nu sitter han och kliar sig i huvudet och fattar inte vad som hände.
Citera
2025-01-22, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Underbart gott att se.
Då är inte hoppet ute för plattformen.

Underbart att YT tog sitt ansvar! Fan, det är mitt i veckan men jag tror jag knäcker en öl nu för att fira:
Citera
2025-01-22, 17:06
Medlem
Citat:

Tycker Lokals inblick av det hela stämmer med min åsikt:
https://nyheter24.se/bloggbevakning/files/2025/01/image0.jpeg
Får man en strike när detta sker? eller hur fungerar det?
Citera
2025-01-22, 17:09
Medlem
Lagom han grinar på storys, han måste fått en strike

2025-01-22, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie

Kan nån dela...? Tjockisen har privat profil.
Citera
2025-01-22, 17:15
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Får man en strike när detta sker? eller hur fungerar det?

När du laddar upp en video så får du klicka i om den är reklamanpassad, för barn osv. Eftersom att den inte va åldersbegränsad och hade reklam så är en strike det minsta som kan hända. Sen kan annonsörerna klaga på YouTube att YouTube är amatörer som lägger reklam på politiska klipp. Reklam som TUI, Subaru osv som är PK kanske anmält och kanske kollat genom Anjos kanal och har panik. Får te x internatinella Subaru reda på att de gjort reklam åt terroriststämplad(av USA) grupp så kommer nog Anjos kanal ryka 100%. Bara att kolla på Anjos kanal, se vilken reklam han får, är den internationell så maila deras engelsktalande kontakt med länkar till expressen osv så får YouTube Sverige det svettigt.... och Anjos kanal också
Citera
2025-01-22, 17:20
Medlem
Citat:
När du laddar upp en video så får du klicka i om den är reklamanpassad, för barn osv. Eftersom att den inte va åldersbegränsad och hade reklam så är en strike det minsta som kan hända. Sen kan annonsörerna klaga på YouTube att YouTube är amatörer som lägger reklam på politiska klipp. Reklam som TUI, Subaru osv som är PK kanske anmält och kanske kollat genom Anjos kanal och har panik. Får te x internatinella Subaru reda på att de gjort reklam åt terroriststämplad(av USA) grupp så kommer nog Anjos kanal ryka 100%. Bara att kolla på Anjos kanal, se vilken reklam han får, är den internationell så maila deras engelsktalande kontakt med länkar till expressen osv så får YouTube Sverige det svettigt.... och Anjos kanal också

Tack!
Det här kommer jag att ta fasta på.
Även avseende Rask.

Förtal är inte heller något som alla vill bli förknippade med.

Tänker på Anjos ständiga utspel om Linnea som psykopat, hink och hora.
Citera
2025-01-22, 17:22
Medlem
abvs avatar
Anjogram
Citat:
Så det inte ska spekuleras i varför videon är borta så kan jag bara meddela att den inte blivit borttagen av mig. Den blev borttagen av youtube
Jag är inte arg på er alla som troligtvis anmält videon för att den inte matchade era åsikter eller eran världsbild. Men nu vet ni iaf varför den är borta och det är ingen idé att folk reuploadar den för den kommer åka ner ganska direkt ändå
De va allt! Ha en fin kväll
#demokrati #yttrandefrihet
Syns på rumble anjo! #demokrati #yttrandefrihet #lolwhat
Citera
2025-01-22, 17:22
Medlem
Citat:
Tack för klargörandet
Citera
2025-01-22, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem