2025-02-08, 20:32
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Jag är blockad från Anjos kommentarsfält efter att ha påpekat det skadliga i att offentligt rikta misstro till en målsägande (angående det som hände för ett år sedan). Jag är utbildad inom våld i nära relation och har delat med mig av min kunskap då och då.
Så jo Anjo, det har funnits kritik mot det också.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lisbeth-Salander
Ahapp, då gör vi väl så här då, här är domen från hovrätten, som inkluderar den från tingsrätten:
https://easyupload.io/imt898

Lösenord:

Du har inte FUP också?

Robin Rolf Nordlund i domen heter numera Robin Rolf Pettersson, verkar som Anjos dokumentär ska handla rätt mycket om honom? Utifrån vad han säger så verkar många missat att det inte bara är Antonio som är gärningsmannen. Ska han vinkla det till att Robin klarat sig undan mildare för att han inte är son till offentlig person? Det skulle åtminstone kunna matcha titeln på omslaget: "När rättvisan blir orättvis".
Citera
Avslutad
vad fjantigt det där snacket är om att han "får skickat saker till sig" som står på flashback. Samma grej kör Motvikt med.
Fan flashback är ett klick bort för vem som helst. Ingen skickar såklart skärmdumpar härifrån till varken Anjo eller Motvikt, dom hänger ju här hela tiden.
Citera
2025-02-08, 20:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL
Jag är blockad från Anjos kommentarsfält efter att ha påpekat det skadliga i att offentligt rikta misstro till en målsägande (angående det som hände för ett år sedan). Jag är utbildad inom våld i nära relation och har delat med mig av min kunskap då och då.

Ja, där snackade han bort sig. Han fick ju MASSIV kritik för sina chrippa-videos, både dom för och emot chrippa.

TIll och med SVT tog upp det : https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/efter-virala-familjebraket-anjo-svarar-pa-kritiken-om-kansliga-videorna
Citera
2025-02-08, 20:39
Medlem
Återigen endst positiva kommentarer på YouTube. Snälla Anjo, sluta radera. Det är så genomskinligt förstår du.
Citera
2025-02-08, 20:41
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL

Ja, du kan skryta med din utbildning. Men du har inte YOUTUBE UTBILDNING!!!!!!
Citera
2025-02-08, 20:42
Medlem
abvs avatar
Aldrig sett någon rensa kommentarer så maniskt snabbt som ANJO. Han borde vara anställd på Carl Fredrik Alexander Rasks kanal.

Edit: gillar att städ-Skodan får så mycket skärmtid
Senast redigerad av abv 2025-02-08 kl. 20:48.
Citera
2025-02-08, 20:47
Avstängd
Crabby88s avatar
Satan va snett våldtäktsmannens skägg var i första klippet. Är det rask som skött smink och dylikt?
Citera
2025-02-08, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Återigen endst positiva kommentarer på YouTube. Snälla Anjo, sluta radera. Det är så genomskinligt förstår du.

Denna hade han missat :

Citat:
Okej om han hade knullat dina döttrar omyndiga så skulle du gör en video om han !! Gör om gör rätt ! Detta är sjukt men nu vet alla i Sverige att du skulle acceptera att han knullar dina flickor!! Vem är sjuk !
Citera
2025-02-08, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Aldrig sett någon rensa kommentarer så maniskt snabbt som ANJO. Han borde vara anställd på Carl Fredrik Alexander Rasks kanal.

Edit: gillar att städ-Skodan får så mycket skärmtid

Han rensar inte, han blockar folk.
Så har du någon gång varit kritisk mot att han tex hängt ut Chrippas barn, Chrippa, Bumbi, Linnea, Julia, Joz, Cluee, CLUEES son, Lokal osv eller tex kritisk till nazifilmen
Eller om du bara skrivit "De räcker nu" eller någon annan saklig kritik så är du blockad för länge sedan.

Kolla kritiska kommentarer från hans förra video som kan du se att inga av dem dyker upp igen.

Användarna till kommentarerna som är i senaste videon har alltså aldrig kritiserat Anjo. Till slut så är bara de blendrökande underfläkten 3 barnmorsorna kvar. Ungefär samma människor som är i Rasks kommentarsfält. Dessa kommer aldrig kritisera Anjo.
Citera
2025-02-08, 21:06
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Han rensar inte, han blockar folk.
Så har du någon gång varit kritisk mot att han tex hängt ut Chrippas barn, Chrippa, Bumbi, Linnea, Julia, Joz, Cluee, CLUEES son, Lokal osv eller tex kritisk till nazifilmen
Eller om du bara skrivit "De räcker nu" eller någon annan saklig kritik så är du blockad för länge sedan.

Kolla kritiska kommentarer från hans förra video som kan du se att inga av dem dyker upp igen.

Användarna till kommentarerna som är i senaste videon har alltså aldrig kritiserat Anjo. Till slut så är bara de blendrökande underfläkten 3 barnmorsorna kvar. Ungefär samma människor som är i Rasks kommentarsfält. Dessa kommer aldrig kritisera Anjo.
Du ser i realtid när han blockerar användare. Kommentarerna ligger uppe i 30-60 sekunder innan de försvinner. Många är inte ens särskilt hårda men han är väl lite känslig.
Citera
2025-02-08, 21:10
Medlem
I trailern syns ett sms där det står "Jag begär härmed att du inte kontaktar mig igen, i någon form. Skulle du i något offentligt sammanhang göra uttalanden om mig, eller referera till det mål där du är dömd och jag är målsägare, på ett sätt som övergå eller förvränger domens utlåtande, tvekar jag inte att ta till rättsliga åtgärder. Denna begäran är inte förhandlingsbar. Jag är helt besluten att försvara mina rättigheter och min integritet, och jag kommer att utnyttja alla juridiska medel för att göra det.

Värt att nämnas är att Antonio förutom våldtäkten även är dömd för sexuellt ofredande så vilken målsägande det är är väl inte helt 100 men jag har svårt att tro att det är någon annan än målsägande i våldtäktsfallet.

_
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in