Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-04, 16:40
  #4921
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Den kommer ut igen redan ikväll. Anmäl direkt så man får bort skiten. Anjo manar folk som redan sett att kolla en gång till. Han har tydligen gått på Cluees utbildning om algorytmer
Då går det bra att lyssna på Cluee?
Ja, den ska anmälas.

Haha, kolla på den igen?

Att någon ens har pallat att kolla på den 1 gång, och sen vill han att folk ska döda ytterligare en timma ur sitt liv.
För hans skull?
Citera
2024-05-04, 16:49
  #4922
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Kan köpa att man inte gillar Anjo som person men fattar inte hur man kan argumentera för att hans arbete för att sätta dit en bevisad skattesmitare ska motarbetas.

När du dskriver att Chrippa en bevisad skattesmitare, tänker du då på dom 500K eller? För jag kan inte minnas att det var ett lika stort drev när Anjos fru hade skatteskulder i ungefär samma storlek. Några andra bevis finns inte, om inte du sitter på något
Citera
2024-05-04, 17:02
  #4923
Medlem
Farligt att bli osams med tjockisen Anjo, man hamnar mellan honom och brödfödan.
Citera
2024-05-04, 18:06
  #4924
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Jag tror inte att det finns någon som tar det du skriver på allvar. Du sitter här, dagarna i ända och spammar en massa skit som det inte finns det minsta belägg för. Idel känsloargument. Antingen är du personligen kopplad till konflikten eller så är du bara helt sopslut och borde skaffa en habil hobby. Oavsett så är du totalt irrelevant för mig.
Anjo är ju den som gjort timmar långa videos helt utan bevis, helt utan belägg för allt han påstår.
Citera
2024-05-04, 18:08
  #4925
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Jag tror inte att det finns någon som tar det du skriver på allvar. Du sitter här, dagarna i ända och spammar en massa skit som det inte finns det minsta belägg för. Idel känsloargument. Antingen är du personligen kopplad till konflikten eller så är du bara helt sopslut och borde skaffa en habil hobby. Oavsett så är du totalt irrelevant för mig.


Jag håller med, Anjo tar upp väldigt mycket av min tid, men jag kan ju inte vara irrelevant för dig eftersom du ändå kostade på dig tiden att skriva en kommentar
Citera
2024-05-04, 18:09
  #4926
Medlem
Nu är videon om pengartvätt uppe igen.
Citera
2024-05-04, 18:12
  #4927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Kan köpa att man inte gillar Anjo som person men fattar inte hur man kan argumentera för att hans arbete för att sätta dit en bevisad skattesmitare ska motarbetas.
Lisen och Anjo är skattesmitare, så why not?
Är det inte läge att kontakta männen som har tröjor med fasta lägen på sitt hotell att komma och hämta grisen?
Lisen har stuckit till Spanien med Elian, tvillingarna är väl hos änglafarmor eller sektfarfar...
Sitter Anjo, Rask och Jocke och runkar ikapp? Jonna ska på fest.
Hur kommer det gå för Jocke och hans korpar, Hugin och Munin?
__________________
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-05-04 kl. 18:15.
Citera
2024-05-04, 18:56
  #4928
Medlem
Hahahahaha. Banjo skriver ”konsumption”.
Nuff said. Detta är begåvningsreserven.
Citera
2024-05-04, 19:07
  #4929
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Jag tror inte att det finns någon som tar det du skriver på allvar. Du sitter här, dagarna i ända och spammar en massa skit som det inte finns det minsta belägg för. Idel känsloargument. Antingen är du personligen kopplad till konflikten eller så är du bara helt sopslut och borde skaffa en habil hobby. Oavsett så är du totalt irrelevant för mig.
.
Jag tar det på allvar. Goldentie är oerhört insatt i Anjos förtal och kommer dagligen med matnyttig information och kloka slutsatser. Du kan försöka förminska Goldenties kunskaper i fallen, men du kommer inte att lyckas. Hen har belägg för allt hen har skrivit och hen åstadkommer väldigt mycket vettigt här, vare sig du förstår det eller inte.

Oavsett är du totalt irrelevant för mig.
Flashback är min habila hobby.
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-05-04 kl. 19:14.
Citera
2024-05-04, 19:16
  #4930
Medlem
Hur kommer det sig att det är en liten klick som verkar tagit det väldigt personligt att kontoutdrag har visats upp?
Menar ni att de är fabricerade och att om nu myndigheterna rotar runt bland trions + pappans konton så kommer de här transaktionerna inte att finnas?
Citera
2024-05-04, 19:29
  #4931
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hur kommer det sig att det är en liten klick som verkar tagit det väldigt personligt att kontoutdrag har visats upp?
Menar ni att de är fabricerade och att om nu myndigheterna rotar runt bland trions + pappans konton så kommer de här transaktionerna inte att finnas?

Personligt vet jag inte, men hur skall någon kunna bevisa att dom är äkta och oavsett, varför har ALLA dessa kreatörer tyckt att det är okej att diskutera någons privatekonomi? Det är så WT
Citera
2024-05-04, 19:47
  #4932
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Personligt vet jag inte, men hur skall någon kunna bevisa att dom är äkta och oavsett, varför har ALLA dessa kreatörer tyckt att det är okej att diskutera någons privatekonomi? Det är så WT

Det får myndigheterna utreda hur transaktionerna ser ut på respektives konton. Har de inget att dölja så finns det inga problem. Eller hur?
Visar det sig att det inte är äkta så kan ju Jullan stå till svars varför hon då åter igen fabricerar ihop allvarliga anklagelser mot andra och förser andra med information om deras privatekonomi.

Vi får väl se vad som sker med detta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback