2026-05-22, 22:04
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolemite
Ja, det är stor skillnad på ett städat kommentarsfält och ett där mörka hatiska temu får härja fritt.
Där temu tillåts ser det alltid ut som här på flashback, det blir ren pest.
Jag säger inte att Alex Cheesay gör fel som inte blockar alla temu-troll på sin kanal, det står honom fritt att tillåta trollfest bland kommentarerna.
Man är inte ett temu troll bara för man tycker din husgud anjo är en fitta....
Citera
2026-05-22, 22:14
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ja, det är stor skillnad på ett städat kommentarsfält och ett där mörka hatiska temu får härja fritt.
Jag säger inte att Alex Cheesay gör fel som inte blockar alla temu-troll på sin kanal, det står honom fritt att tillåta trollfest bland kommentarerna.

Det är minst lika hatiskt kommentarsfält hos Anjo, men då är det Cluee som blir utsatt istället. Kolla t.ex. kommentarsfältet på videon: "CLUEE VILL SE JOCKE CANCELLED!"

Den stora skillnaden här är väl att Alex Ceesay är en neutral kanal där Anjo själv medverkar, trots det får Anjo väldigt mycket hat.
Citera
2026-05-22, 22:21
Avstängd
vichy6s avatar
Anjo har gjort två magsäckar i snörp????

Om han skryter med sitt manifesterande?

Berättar hur?
Citera
2026-05-22, 22:34
Avstängd
Telepatisks avatar
Jag är fortfarande förvånad över att ingen annan än jag verkar tycka att Anjo såg rejält påverkad ut i klippet som var på Alex kanal Känns ju ändå väldigt intressant att diskutera
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Helvete vad mycket han stönar och håller på!? Fan extrem tics och han hade ju aldrig det förr? Skulle aldrig få för mig att lyssna på klippet men det hade ändå inte gått när Anjo stönar konstant.

Jag hoppas innerligt att Alex läser kommentarerna och förstår vad för sorts person Anjo är.

Jag fattar fortfarande inte vad Anjo går på? Kolla ögonen på honom!? Han pratar konstant hela tiden, han pratar väldigt fort, stora ögon, han har extrema tics, ögonen är glansiga? Tjack? Kokain? Dock ser ögonen väldigt tunga ut, fast han har väl inte sovit något kanske för han verkar ju vara inne i en manisk period igen.

EDIT: Frågade Googles AI
Citat:
- är mycket starka och klassiska tecken på amfetamin (”tjack”) eller kokain. Båda är centralstimulerande droger som kraftigt ökar aktiviteten i det centrala nervsystemet.

Att ögonen samtidigt ser väldigt tunga ut beror vanligtvis på att personen varit vaken under en väldigt lång tid. Det kan också vara en effekt av att personen försöker dämpa och balansera ruset med lugnande medel (till exempel alkohol eller bensodiazepiner), vilket skapar en krock i kroppen där de är både extremt uppe i varv och samtidigt fysiskt utmattade.
Så gissningsvis har han tagit lite av sitt Benzo (fått för mig att han sagt att han har haft det utskrivet innan?) och Tjack eller Kokain..
Citera
2026-05-22, 22:38
Medlem
Citat:

I anjos studio och kommentarsfält befinner sig Sveriges smutsigaste människor. Fortsätt med det så ni inte sprider er.
Citera
2026-05-22, 22:42
Avstängd
Joels-bitars avatar
Citat:
Jag är fortfarande förvånad över att ingen annan än jag verkar tycka att Anjo såg rejält påverkad ut i klippet som var på Alex kanal Känns ju ändå väldigt intressant att diskutera

Jag skulle nog våga gissa på nån adhd medicin som elvanse eller ritalin
Citera
2026-05-22, 22:44
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar

Ögonen var som pisshål i snön.
Citera
2026-05-22, 23:02
Avstängd
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Jag har erfarenhet av sådan medicin och jag skulle inte tro det. I så fall har han tagit flera stycken Fast förvisso, om han inte ofta tar sådant (vilket jag faktiskt tror att han gör) så kan man ju bli lite sådan om man tar en hög dos, precis under peaken och om han inte har ADHD.
Citera
2026-05-22, 23:05
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Jag har erfarenhet av sådan medicin och jag skulle inte tro det. I så fall har han tagit flera stycken Fast förvisso, om han inte ofta tar sådant (vilket jag faktiskt tror att han gör) så kan man ju bli lite sådan om man tar en hög dos, precis under peaken och om han inte har ADHD.

Du såg väl det stissade dumflinet i början. Sen blev han lite mer sig själv. Lisen satt i bakgrunden och lekte en annan regering.
Citera
2026-05-22, 23:06
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Man kan föreställa sig hur Ozempic-Anjo tjöt sig till sömns efteråt medan fetknoppen desperat försökte övertyga sig själv om att "Det är bara Temu och Flashback som skriver". Bara det att exakt samma reaktion dyker upp överallt där grisen inte kan kontrollera kommentarerna.

Det är nämligen inte vara några få "Flasbackare och Temu-folk". Det är snarare gemene mans åsikt om Anjo, ett spydigt och självupptaget fetto som gärna hånar andra men inte klarar av att ta minsta kritik tillbaka.
Citera
2026-05-22, 23:07
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Man kan föreställa sig hur Ozempic-Anjo tjöt sig till sömns efteråt medan fetknoppen desperat försökte övertyga sig själv om att "Det är bara Temu och Flashback som skriver". Bara det att exakt samma reaktion dyker upp överallt där grisen inte kan kontrollera kommentarerna.

Det är nämligen inte vara några få "Flasbackare och Temu-folk". Det är snarare gemene mans åsikt om Anjo, ett spydigt och självupptaget fetto som gärna hånar andra men inte klarar av att ta minsta kritik tillbaka.

Eventuellt att SVT hade något med saken att göra?
Citera
2026-05-22, 23:10
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Haha han får till och med mer kritik i kommentarerna än vad jag trodde han skulle få

Kolla Anjos abs förresten!
https://youtu.be/-cpalI7nC_M?t=1409

Det måste ha varit en tuff kväll för Ozempic-Anjo efter besöket hos Alex. För nu kan inte den blekfeta grisen sitta och febrilt radera alla kommentarer som inte dyrkar Norrköpings egen sumobrottare. Nu får Ozempic-Anjo istället se vad majoriteten av folk faktiskt tycker om Anjo och hans blonderade husgud Jockiboi.

Kommentarsfältet såg mindre ut som en hyllning och mer som en offentlig klotterplank där majoriteten avskydde grisens eviga lögner, hånflin och konstanta behov av att förtala andra människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in