2026-05-21, 19:40
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Jag tänker att de inte är tillsammans.

Det är dom nog men har dom det bra? Anjo är reggad på flera porrsidor och till och med varit medaktiv på en. Vilken kvinna skulle uppskatta det?
Citera
2026-05-21, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Det är dom nog men har dom det bra? Anjo är reggad på flera porrsidor och till och med varit medaktiv på en. Vilken kvinna skulle uppskatta det?

Oj då, det låter speciellt.
Citera
2026-05-21, 21:23
Medlem
STALK3Rs avatar
Anjo är med på Alex Ceesays kanal där dom har någon form av QnA tillsammans. Senare ska det tydligen komma en video där Alex coachar Anjo i någon träningsvideo.
Citera
2026-05-21, 21:29
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Anjo är med på Alex Ceesays kanal där dom har någon form av QnA tillsammans. Senare ska det tydligen komma en video där Alex coachar Anjo i någon träningsvideo.

Ozempic-Anjo sitter och är blekfet bredvid Alex, grisen slickar givetvis röv på Ceesay och blir bara mer brun runt munnen. Men kolla kommentarsfältet, inte många som gillar den feta grisen.

Gå in och skriv skit om Ozempic-Anjo i kommentarsfältet, grisen i Norrköping kan inte radera några kommntarer nu!
Citera
2026-05-21, 21:40
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Ozempic-Anjo sitter och är blekfet bredvid Alex, grisen slickar givetvis röv på Ceesay och blir bara mer brun runt munnen. Men kolla kommentarsfältet, inte många som gillar den feta grisen.

Gå in och skriv skit om Ozempic-Anjo i kommentarsfältet, grisen i Norrköping kan inte radera några kommntarer nu!

Ändå lite roligt att nästan alla kommentarer är negativa åt Anjo.
Citera
2026-05-21, 22:01
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ändå lite roligt att nästan alla kommentarer är negativa åt Anjo.

Nu tröstäter den sköra grisen Ozempic-Anjo.
Citera
2026-05-21, 22:31
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Alltid lika fint i kommentarfälten när Anjo inte kan rensa. Man hör verkligen hur Anjo nästan förklarar hur han vill att AC ska känna ang Chrippa, Temu, Cluee och nuvarande dramat kring jåcki.
Citera
2026-05-21, 22:42
Medlem
STALK3Rs avatar
Kommentarsfältet på Alex video var ju guld, hoppas inte Anjo får Alex att ta bort kommentarer. Det här är ändå en neutral kanal så här kan man ju se vad folk verkligen tycker om Anjo.
Citera
2026-05-21, 23:04
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Jag hoppas på att temusekten vågar reagera på Alex video där anjo banjo är med.
Citera
2026-05-22, 00:12
Medlem
Telepatisks avatar
Helvete vad mycket han stönar och håller på!? Fan extrem tics och han hade ju aldrig det förr? Skulle aldrig få för mig att lyssna på klippet men det hade ändå inte gått när Anjo stönar konstant.

Jag hoppas innerligt att Alex läser kommentarerna och förstår vad för sorts person Anjo är.

Jag fattar fortfarande inte vad Anjo går på? Kolla ögonen på honom!? Han pratar konstant hela tiden, han pratar väldigt fort, stora ögon, han har extrema tics, ögonen är glansiga? Tjack? Kokain? Dock ser ögonen väldigt tunga ut, fast han har väl inte sovit något kanske för han verkar ju vara inne i en manisk period igen.

EDIT: Frågade Googles AI
Citat:
- är mycket starka och klassiska tecken på amfetamin (”tjack”) eller kokain. Båda är centralstimulerande droger som kraftigt ökar aktiviteten i det centrala nervsystemet.

Att ögonen samtidigt ser väldigt tunga ut beror vanligtvis på att personen varit vaken under en väldigt lång tid. Det kan också vara en effekt av att personen försöker dämpa och balansera ruset med lugnande medel (till exempel alkohol eller bensodiazepiner), vilket skapar en krock i kroppen där de är både extremt uppe i varv och samtidigt fysiskt utmattade.
Så gissningsvis har han tagit lite av sitt Benzo (fått för mig att han sagt att han har haft det utskrivet innan?) och Tjack eller Kokain..
Senast redigerad av Telepatisk 2026-05-22 kl. 00:15.
Citera
2026-05-22, 00:19
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Helvete vad mycket han stönar och håller på!? Fan extrem tics och han hade ju aldrig det förr? Skulle aldrig få för mig att lyssna på klippet men det hade ändå inte gått när Anjo stönar konstant.

Jag hoppas innerligt att Alex läser kommentarerna och förstår vad för sorts person Anjo är.

Jag fattar fortfarande inte vad Anjo går på? Kolla ögonen på honom!? Han pratar konstant hela tiden, han pratar väldigt fort, stora ögon, han har extrema tics, ögonen är glansiga? Tjack? Kokain? Dock ser ögonen väldigt tunga ut, fast han har väl inte sovit något kanske för han verkar ju vara inne i en manisk period igen.

EDIT: Frågade Googles AI

Så gissningsvis har han tagit lite av sitt Benzo (fått för mig att han sagt att han har haft det utskrivet innan?) och Tjack eller Kokain..
Fattar inte Anjo själv hur han framstår? Skäms han inte att sitta där som en jävla tjackis? I just detta klippet är det ju extremt uppenbart, för jag överdriver väl inte här?
Citera
2026-05-22, 00:32
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Nu tröstäter den sköra grisen Ozempic-Anjo.
Jag tycker smekis ”Anjarou” passar in bättre. Rimmar fint och det är troligtvis just Mounjaro som han har sprutat i sig. Mounjaro är den senaste insulinsprutan tillverkad enbart för fetton att gå ned i vikt med. Bla det som edvin törnblom gick ned sig på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in