Helvete vad mycket han stönar och håller på!? Fan extrem tics och han hade ju aldrig det förr? Skulle aldrig få för mig att lyssna på klippet men det hade ändå inte gått när Anjo stönar konstant.
Jag hoppas innerligt att Alex läser kommentarerna och förstår vad för sorts person Anjo är.
Jag fattar fortfarande inte vad Anjo går på? Kolla ögonen på honom!? Han pratar konstant hela tiden, han pratar väldigt fort, stora ögon, han har extrema tics, ögonen är glansiga? Tjack? Kokain? Dock ser ögonen väldigt tunga ut, fast han har väl inte sovit något kanske för han verkar ju vara inne i en manisk period igen.
EDIT: Frågade Googles AI
Citat:
- är mycket starka och klassiska tecken på amfetamin (”tjack”) eller kokain. Båda är centralstimulerande droger som kraftigt ökar aktiviteten i det centrala nervsystemet.
Att ögonen samtidigt ser väldigt tunga ut beror vanligtvis på att personen varit vaken under en väldigt lång tid. Det kan också vara en effekt av att personen försöker dämpa och balansera ruset med lugnande medel (till exempel alkohol eller bensodiazepiner), vilket skapar en krock i kroppen där de är både extremt uppe i varv och samtidigt fysiskt utmattade.
Så gissningsvis har han tagit lite av sitt Benzo (fått för mig att han sagt att han har haft det utskrivet innan?) och Tjack eller Kokain..