2026-05-22, 18:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
JoakimBoy och Alex Cheese turas om att vara PT för Anjo, men JoakimBoy är den som ställer upp mest och drar det stora lasset och betalar
Alex har ju komptensen.. men vad i herrans namn skull Jockiboi ha att tillföra.
Han ser ju ut som ett sladdrigt sugrör
Citera
2026-05-22, 19:05
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Fattar inte Anjo själv hur han framstår? Skäms han inte att sitta där som en jävla tjackis? I just detta klippet är det ju extremt uppenbart, för jag överdriver väl inte här?

Tillfredställande att läsa kommentarsfältet efter att Ozempic-Anjo dök upp hos Alex, där fetknoppen mest satt och snörvlade, grymtade och lät som en fet gris. Vilket han också är.

Plötsligt blev det tydligt hur verkligheten ser ut när grisfeta Ozempic-Anjo inte kan radera varenda kritisk kommentar. Enligt fetknoppen själv är han ju tydligen enormt uppskattad av massorna, men de som skrev i Alex kommentarsfält verkar ha missat det Kommentarsfältet såg snarare ut som en kollektiv attack från alla som fått nog av Anjos försvar av våldtäktsmän, lögner, kvinnohat och rövslickande på Jockiboi.
Citera
2026-05-22, 19:20
Avstängd
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Tillfredställande att läsa kommentarsfältet efter att Ozempic-Anjo dök upp hos Alex, där fetknoppen mest satt och snörvlade, grymtade och lät som en fet gris. Vilket han också är.

Plötsligt blev det tydligt hur verkligheten ser ut när grisfeta Ozempic-Anjo inte kan radera varenda kritisk kommentar. Enligt fetknoppen själv är han ju tydligen enormt uppskattad av massorna, men de som skrev i Alex kommentarsfält verkar ha missat det Kommentarsfältet såg snarare ut som en kollektiv attack från alla som fått nog av Anjos försvar av våldtäktsmän, lögner, kvinnohat och rövslickande på Jockiboi.
Haha han får till och med mer kritik i kommentarerna än vad jag trodde han skulle få

Kolla Anjos abs förresten!
https://youtu.be/-cpalI7nC_M?t=1409
Citera
2026-05-22, 19:24
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Lisen är nog lycklig, hon är ju lite het på Alex

Haha ja jag hörde Alex säga Lisen.
Tonen berättade allt.
Citera
2026-05-22, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andromedae
Hmmm hur visste du? Alex Ceesay är min PT för en dag!
Bara en lycklig "gissning" eller?

Kommentarsfältet är en fröjd att läsa!
Så mycket positivitet, och så få hatiska temu-troll.

@saralinnea82
Det här var riktigt roligt att se! 😊 Grym är du Anjo ❤ 💪

@Frida-w5s7u
Assåå ni TVÅ! Två favoriter i ett !❤
Du ska vara stolt över dig själv ! Du är en otroligmänniska både insida och utsida❤

@BirgittaLundström-s3v
Anjo 💪❤️

@feliciaedwertz
En BANGERVIDEO detta är, ANJO!! Så roligt at se dig glad, motiverad och stark!! Du har hittat ett koncept om jag tycker du ska fortsätta med på din kanal. Tror vi är MÅNGA som gillar det här! Cred till Alex också, vilken coach du är!

@stoneisland___1312-d3w
Dröm-collab. Fasen vad kul. Ceesey är riktigt tung när han är nykter och huvudet på skaft. Kanon video.

@Bella-l3o9j
Maxad video 💪🏼 Kul koncept. Hoppas på fler sådana. Riktigt inspirerande 🔥

@Schhhhh-u4y
Wow 🙌🏻 grymt jävla jobbat Anjo, sjukt kul att du har med Alex ❤️

@Unnimor72
Ja vilken rolig och lärorik video, tack Anjo o Alex 😊

@carro89
Grymt imponerande och man blir grymt inspirerad att ta tag i sin hälsa när man ser dina resultat . Wow ❤

@AnkiGisselfeldt
Du stiger mer och mer i mina ögon med denna video. Säger bara WOW och KÖR ❤

@towagustafson9262
Vilken härlig video. Det är verkligen roligt att se vilka framsteg du gör Anjo. Gillar er kemi tillsammans och det är givande att se hälsosam syn på träning och hälsa. Ha det bäst 🤩

@ceciliaandersson8259
Så jäkla bra kämpat Pontus ❤heja dig !

@Mikaela-d2c
Det här var riktigt roligt att titta på 🤩 Kul att det blir en serie men snälla kör med Alex igen!

@helenalahti4711
Toppenbra koncept! ❤

@jessepez
Snyggt Jobbat Anjo och Alex🎉❤❤💪🏻💯💯

@maxelito7590
Dunder video ANJO! Shoutout till Alex också. Sjukt kul koncept och galet bra redigerat 🔥🤩

@Svarthatten
Nice! Riktigt bra kostråd dessutom! Ska börja med tzatziki på salladen nu 👍🏻 🤤

@SandraKronqvist
Anjo du ska vara stolt över dig själv och vad du har åstadkommit. Detta är en av dem bästa videon jag har sett på länge .❤❤❤

@Sandypandy81
Jätte bra video. Jag får inspiration

@pilla.b
Så kul o se. Härligt avsnitt👌😍

@Dalkullansödra
Såååå jäkla bra jobbat Pontus och Alex såklart med!! Vilka kings!!

@piavagnfors2559
Äntligen Anjo kul o se dig o Alex 🥰

@jennystrom6372
Åhh vilken kul idé på en Serie med träning 😊

@marikaengstrom2512
Så jävla bra gjort 😅

@helenalahti4711
Jag är också opererad för många år sen. Man får kämpa ändå! 👍

@Void.Sprite
Så rolig idé!!🎉 Grym är du ❤

@KikkiAsp-i2b
Kanon video och super filmat av Lisen 💪🏻

@jeanettestoltz1705
Äntligen en ny video 🥰

@evastromberg71
Vilket bra koncept. Du är grym. Önskade jag skulle gilla gym. Men de är inte min grej. Men har gjort en viktresa på 55 kg så vet hur de är att kämpa med vikten.

@MARIAÖHMAN-j4n
♥️💪♥️💪♥️💪♥️

@jennybamsesson
🙏🏼💪🏼🌟♥️

@KoffeMan127
Nu blir Lokal inte glad XD

@madeleneAnderssoon
🫵💪

@carinalangstrom841
Heja dig 🎉

@cinabartok2385
Jag e oxå magopererad å brukar tänka att varför fylla lilla magen med grönsaker när det finns massa annat gott å stoppa i mun😉🤣😉🤣😉🤣 härlig video å tzatziki e ju skitgött å då äter man ju gurka😂😂😂😂..
Hejja dig 😘

@ellinorekieksi
Stans godaste sallad!! 😍😍

@TjockyMannen
Riktigt bra jobbat. Hade vart kul om du lyckas få med Fru Lundström som PT för en dag🤣

@robbantheman84
Mitt gamla gym. Men då var det sats. Nostalgi

@emmypetersen
Vad heter låten då i början när ni tränar?
Nästan som en inverterad flashback-tråd.
Citera
2026-05-22, 19:56
Medlem
KungPungPats avatar
Anjo och Alex Ceesay vet allt om attraktionslagen. Den gjorde att Anjo kom med i diverse tv program för tjockisar och folk som har ekonomiska problem.
Att Anjo kom med i programmen hade altså inget alls att göra med att Anjo var en pank tjockis som inte kan klura ut livet. Allt handlar om law of attraction.
Man tänker det man vill ha, sen händer det, man får, det man vill ha. Så enkelt är det.
Anjo och Alex kan bekräfta detta.
Det var samma när Alex sköt en snubbe i pannan, oj, jag menar när en snubbe sköt sig själv i huvudet av misstag, när Alex var där.
Det var Alex som tänkte att det vore sjukt om snubben sköt sig i huvudet, sen hände det. Alex kände sig skyldig direkt och började elda upp liket och skulle prompt få självmordet att se ut som ett mord, genom att försöka dumpa liket som efter ett mord.

Det ska ni veta gott folk, att law of attraction är på riktigt.

Dave Chapelle hade ett klassiskt skämt om den där äckliga filmen The Secret.
Han sa -säg det till svältande unge i Afrika att du tänker på mat sen kommer maten.
Har du ingen mat så tänkte du väl inte tillräckligt bra på mat då.

Vilsnare jävlar än Anjo och Ceesay blir svårt att hitta.
Senast redigerad av KungPungPat 2026-05-22 kl. 19:59.
Citera
2026-05-22, 20:07
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Linnea är väl PT nu..? Hon kanske blir nästa PT?
Han lär ju gilla maten hon äter iaf DONKEN & bakelser, glass, godis mm
Citera
2026-05-22, 20:30
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolemite

@saralinnea82

@Frida-w5s7u
Du ska vara stolt över dig själv ! Du är en otroligmänniska både insida och utsida❤

@BirgittaLundström-s3v
Anjo 💪❤️

@feliciaedwertz
En BANGERVIDEO detta är, ANJO!! Så roligt at se dig glad, motiverad och stark!! Du har hittat ett koncept om jag tycker du ska fortsätta med på din kanal. Tror vi är MÅNGA som gillar det här! Cred till Alex också, vilken coach du är!

@stoneisland___1312-d3w
Dröm-collab. Fasen vad kul. Ceesey är riktigt tung när han är nykter och huvudet på skaft. Kanon video.

@Bella-l3o9j

@Schhhhh-u4y

@Unnimor72

@carro89
Grymt imponerande och man blir grymt inspirerad att ta tag i sin hälsa när man ser dina resultat . Wow ❤

@AnkiGisselfeldt

@towagustafson9262
Vilken härlig video. Det är verkligen roligt att se vilka framsteg du gör Anjo. Gillar er kemi tillsammans och det är givande att se hälsosam syn på träning och hälsa. Ha det bäst 🤩

@ceciliaandersson8259

@Mikaela-d2c
Det här var riktigt roligt att titta på 🤩 Kul att det blir en serie men snälla kör med Alex igen!

@helenalahti4711
Toppenbra koncept! ❤

@jessepez

@maxelito7590
Dunder video ANJO! Shoutout till Alex också. Sjukt kul koncept och galet bra redigerat 🔥🤩

@Svarthatten

@SandraKronqvist
Anjo du ska vara stolt över dig själv och vad du har åstadkommit. Detta är en av dem bästa videon jag har sett på länge .❤❤❤

@Sandypandy81

@pilla.b

@Dalkullansödra

@piavagnfors2559

@jennystrom6372

@marikaengstrom2512
Så jävla bra gjort 😅

@helenalahti4711

@Void.Sprite

@KikkiAsp-i2b

@jeanettestoltz1705
Äntligen en ny video 🥰

@evastromberg71
Vilket bra koncept. Du är grym. Önskade jag skulle gilla gym. Men de är inte min grej. Men har gjort en viktresa på 55 kg så vet hur de är att kämpa med vikten.

@MARIAÖHMAN-j4n
♥️💪♥️💪♥️💪♥️

@jennybamsesson
🙏🏼💪🏼🌟♥️

@KoffeMan127

@madeleneAnderssoon
🫵💪

@carinalangstrom841
Heja dig 🎉

@cinabartok2385
Jag e oxå magopererad å brukar tänka att varför fylla lilla magen med grönsaker när det finns massa annat gott å stoppa i mun😉🤣😉🤣😉🤣 härlig video å tzatziki e ju skitgött å då äter man ju gurka😂😂😂😂..
Hejja dig 😘

@ellinorekieksi

@TjockyMannen
Riktigt bra jobbat. Hade vart kul om du lyckas få med Fru Lundström som PT för en dag🤣

@robbantheman84

@emmypetersen
Otrolig skillnad på kommentarsfältet på AC's egna video med Anjo vs kommentarerna på Anjos video. Är så trevligt att se ett icke-rensat kommentarsfält.
Citera
2026-05-22, 20:41
Medlem
vichy6s avatar
Syns ju ganska tydligt att Pontus/Anjo äntligen får hänga med coola grabben ( sjukt minspel ).

Sen att han halkar in på sin manifestation att få komma med i TV och sedan numerologi…. där blir han tönt igen.

Snubben har problem och just nu hög på sin (förmodligen) ohälsosamma viktnedgång.
Citera
2026-05-22, 20:49
Medlem
runkpsykopatens avatar
Citat:

@saralinnea82

@Frida-w5s7u

@BirgittaLundström-s3v
Anjo 💪❤️

@feliciaedwertz

@stoneisland___1312-d3w

@Bella-l3o9j

@Schhhhh-u4y

@Unnimor72

@carro89

@AnkiGisselfeldt

@towagustafson9262

@ceciliaandersson8259

@Mikaela-d2c

@helenalahti4711
Toppenbra koncept! ❤

@jessepez

@maxelito7590

@Svarthatten

@SandraKronqvist

@Sandypandy81

@pilla.b

@Dalkullansödra

@piavagnfors2559

@jennystrom6372

@marikaengstrom2512
Så jävla bra gjort 😅

@helenalahti4711

@Void.Sprite

@KikkiAsp-i2b

@jeanettestoltz1705
Äntligen en ny video 🥰

@evastromberg71

@MARIAÖHMAN-j4n
♥️💪♥️💪♥️💪♥️

@jennybamsesson
🙏🏼💪🏼🌟♥️

@KoffeMan127

@madeleneAnderssoon
🫵💪

@carinalangstrom841
Heja dig 🎉

@cinabartok2385
Hejja dig 😘

@ellinorekieksi

@TjockyMannen

@robbantheman84

@emmypetersen

Man behöver inte ens en handfull kommentarer från dårarnas kommentarsfält för att göra klart ett master set av cp-diagnoser. Mycket bra dock att begåvningsreserven har fått en mötesplats
Citera
2026-05-22, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Otrolig skillnad på kommentarsfältet på AC's egna video med Anjo vs kommentarerna på Anjos video. Är så trevligt att se ett icke-rensat kommentarsfält.

Ja, det är stor skillnad på ett städat kommentarsfält och ett där mörka hatiska temu får härja fritt.
Där temu tillåts ser det alltid ut som här på flashback, det blir ren pest.
Jag säger inte att Alex Cheesay gör fel som inte blockar alla temu-troll på sin kanal, det står honom fritt att tillåta trollfest bland kommentarerna.
Citera
2026-05-22, 21:05
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ja, det är stor skillnad på ett städat kommentarsfält och ett där mörka hatiska temu får härja fritt.
Där temu tillåts ser det alltid ut som här på flashback, det blir ren pest.
Jag säger inte att Alex Cheesay gör fel som inte blockar alla temu-troll på sin kanal, det står honom fritt att tillåta trollfest bland kommentarerna.

Anjos följe skrev säkert. Men faktum är att Alex följare inte gillade Anjo. Han är svårgillad och har ett generellt dåligt rykte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in