2026-05-22, 23:18
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Eventuellt att SVT hade något med saken att göra?

Säkert den där förskräckliga Bo Göran Bodin igen, som skapat 500 trollkonton bara för att skriva skit om Anjo i Alex Ceesays kommentarsfält.
Citera
2026-05-23, 11:10
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat Cissi Wallin: "Du vill att jag ska ta en människa på allvar som inte kan hantera varken chips eller pengar?!" Så. Jävla. Träffsäker!

Hon syftar alltså på Anjo och att Jockiboi ville att hon skulle kolla på Anjos försvarsvideo för att hon skulle förstå sanningen om sexköpen. Jag dör av garv!
Citera
2026-05-23, 11:23
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Citat Cissi Wallin: "Du vill att jag ska ta en människa på allvar som inte kan hantera varken chips eller pengar?!" Så. Jävla. Träffsäker!

Hon syftar alltså på Anjo och att Jockiboi ville att hon skulle kolla på Anjos försvarsvideo för att hon skulle förstå sanningen om sexköpen. Jag dör av garv!

Hahaha…. men han påpekar att han är målinriktad. Han är nästan perfekt enligt numerologi 😭

Han avslöjar ganska mycket med Ceesay.

Allt är lätt, dvs genvägar. Sen går det åt helvete, no shit?

Han har liksom Jocke inte genomgått en transformation.

Är det Anjo eller Pontus som tar Ozempic?

Vården är inte redo för att matstörda inte funkar när medicinering avslutas.
Citera
2026-05-23, 11:33
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag är fortfarande förvånad över att ingen annan än jag verkar tycka att Anjo såg rejält påverkad ut i klippet som var på Alex kanal Känns ju ändå väldigt intressant att diskutera
Jag ser det! Övertydligt ju. Trodde inte (förrän nu) att han var en snögubbe men nu vet jag!
Hur ska han ha råd med detta nu när visningarna går åt helvete?!
Citera
2026-05-23, 12:42
Medlem
Ludans avatar
Citat:

Det är tyvärr ett återkommande problem. Anjo och Jockes följare hänvisar alltid till Anjo som en sanningssägare som visar bevis. Jag har nog aldrig hört honom säga ett sanninens ord och de bevis han visar upp är en mobiltelefon.
Citera
2026-05-23, 13:45
Medlem
0.1s avatar
Har anjo startat en ny podd för att försöka rädda jockiboi?? 'Rädda jocki' eller 'brun runt munnen' kanske hade varit bättre namn....
Citera
2026-05-23, 14:45
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Har anjo startat en ny podd för att försöka rädda jockiboi?? 'Rädda jocki' eller 'brun runt munnen' kanske hade varit bättre namn....

Den grisfeta rövslickaren Anjo behöver knappast starta ännu en kanal eller podd för sitt fjäskande för Jockiboi . Den snörvlande grisens nuvarande kanal är redan en enda lång kärleksförklaring till sin blonderade husgud. Jävla rövslickar-fetto...
Citera
2026-05-23, 17:33
Medlem
Citat:
Anjo banjo, du kommer ångra den podden snarare än du anar.

Alla utom Anjo vet att Jocke fejkade stämplingen.

Det jag gillar är att fler och fler pusselbitar börjar falla på plats, tack vare chatten.

Hotet Jocke skrev från Chrippas telefon är för snarlikt Anjos hot mot Cluue i chatten för att vara en slump. Jocke är beräknande nog att spara klippet för att kunna ge det till polisen och spela upp det hos Jockibois framtida dramakanalsbästis som "bevis" för vad Anjo gjort mot honom när han mjölkat klart Anjo, bytt ut honom och ska cancellera honom.

"Vi kommer att behöva skada Jocke skiter i om han är min bror.
Han jobbar ihop med Anjo och dom sitter och anmäler mig till socialen, polisen, skatteverket och så vidare.
Minst armarna ska brytas på flera ställen.
Han är död i mina ögon.
"

Jag älskar för Jockiboi att han överskattar sin medelmåttiga intelligens. Förmodligen kände han sig som en mästermanipulatör i genomförandet av sin sjuka master plan.

Anjo, RIP "vänskapen" du trodde du hade med Jockiboi.
Citera
2026-05-23, 17:37
Medlem
Främst Anjo vinner något på att läsa

Här är varför jag känner mig säker på att Joakim fejkade stämplingen mot Anjo och Jocke 14/3 2024
- Komplettering till mina tidigare konstateranden

Joakim hade ingen nyckeltag till Chrippas lägenhet så sent som i februari 2024

Påståenden om att akut situation föreligger ger ansvarsfrihet i hemfridsbrott

Fejkad vattenläcka 13/3 2024 när Chrippa inte är i Sverige är Jockes enda möjlighet att ta sig in igen

13/3 2024 inkommer en påhittad anmälan om en akut vattenläcka till hyresvärden

14/3 2024 går hyresvärden in, strax efter berättar Jocke att han har varit i lägenheten

Stämplingsmeddelandena skrivs timmar efter att Jocke tagit sig in i lägenheten 14/3 2024

Jocke skaffar nyckel i mars 2024 - men blir påkommen

Varför skaffar Jocke nyckel - ursäkter som inte håller

Anjo berättar att polisen berättat att telefonen stämplingen skrivs ifrån har varit i Chrippas ägo

Chrippa berättar att telefonen befunnit sig i Sverige när Stämplingen äger rum, men kopplar inte ihop händelserna

Jocke anmodade polisen att leta efter chatten
Jocke spelar överraskad och skakad över något han redan visste om

Information om chattarna läcker ut innan målsägandeförhör ägt rum

Källor till varje punkt:

Gräver man så gräver man och då gräver man rejält.
Det nyaste är att Jocke som utåt sa att han inte visste om vem killen som blev medmisstänkt (D) var och nu avslöjats med att veta det. I chatten får Jocke veta att D har haft kontakt med Chrippa och Jocke frågar specifikt om honom och vem han är.
Citera
2026-05-23, 18:14
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Jag ser det! Övertydligt ju. Trodde inte (förrän nu) att han var en snögubbe men nu vet jag!
Hur ska han ha råd med detta nu när visningarna går åt helvete?!
Tack! Då har jag inte blivit galen iaf

Han lägger ju iaf inte 10 000 kr på mat i månaden längre
Citera
2026-05-23, 19:32
Medlem
Psysations avatar
Citat:

Hahahahaahhaahah
Det här är så skämmigt att det inte finns.
Lisen Lundell - arbetslös deluxe
Citera
2026-05-23, 21:48
Medlem
lillesnigelns avatar
Bara jag som inte längre kan se kommentarerna på Ceesays senaste video?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in