2026-05-22, 02:03
Medlem
KungPungPats avatar
Anjo och Alex Ceesay i Anjos studio.
Fyfan vad jag garvade när jag hörde dom.
Två syndare som drar rövarhistorien om vilka goodguys dom är.
Alex har klippt/mördat några människor, enligt hans musik, och Anjo jobbar med onlineförtal.
Citera
2026-05-22, 02:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Alex har klippt/mördat några människor, enligt hans musik, och Anjo jobbar med onlineförtal.
Har inte kollat ännu men dom är båda två är posing luffare.

Alex råkade skjuta ihjäl en gästarbetare (kolla dialogiskt om ni vill se skick) . Han är så G! (Finns fup).

Anjo, ja vi vet ju alla vilken tönt han är redan.

Alex skulle aldrig ha tagit kontakt med töntligan, det har skadat hans varumärke.
Citera
2026-05-22, 02:49
Medlem
Psysations avatar
Citat:

Kommentarsfältet som kvällslektyr på det, GULD
Citera
2026-05-22, 04:50
Medlem
knark-kungens avatar
Orkade kolla två minuter, är Alex tillbaka på pulvret?

Han sänkte sig själv när han bjöd in tutt-anjo!
Citera
2026-05-22, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Kommentarsfältet som kvällslektyr på det, GULD

Såg detta och Anjo ”tog över” samtalet och ville gärna vinkla in samtalet så det skulle handla sitt och husses content. Man blir bara illamående hur mörkt allt är. Hur långt de kan dra det.
Citera
2026-05-22, 09:50
Medlem
Såg bara några minuter. Är det något intressant?
Jag reagerade bara på hur liten Anjo såg ut brevid denna Alex
och Anjo är ju inte så liten han heller liksom.
Finns många kriminella busar..
Kanske hade lyssnat lite mer om det varit Sanharib Sanny.
Som har lite mer att berätta, typ så ..
Senast redigerad av Tarmstuvning 2026-05-22 kl. 09:58.
Citera
2026-05-22, 10:14
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har inte kollat ännu men dom är båda två är posing luffare.

Alex råkade skjuta ihjäl en gästarbetare (kolla dialogiskt om ni vill se skick) . Han är så G! (Finns fup).

Anjo, ja vi vet ju alla vilken tönt han är redan.

Alex skulle aldrig ha tagit kontakt med töntligan, det har skadat hans varumärke.

Nu ska gangster rapparen bli en drama influencer.

Anjo ska visa han allt han kan.

Mycket pengar i dramayoutube.
Citera
2026-05-22, 15:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Såg bara några minuter. Är det något intressant?
Jag reagerade bara på hur liten Anjo såg ut brevid denna Alex
och Anjo är ju inte så liten han heller liksom.
Finns många kriminella busar..
Kanske hade lyssnat lite mer om det varit Sanharib Sanny.
Som har lite mer att berätta, typ så ..
Helt okej att ha i öronen när man tvättar mattor.
Jag måste säga att Alex framstod som rätt vettig. Det hade jag inte väntat mig.
Det var inte så mycket snack om kriminalitet eller tuffa händelser, utan mer allmänt tugg.
Anjo gick på om Chrippa-dramat. Han tror att han fixade så Chrippa slapp ur häktet *asgarv*

Om man silar bort det mesta av Anjos dyng så berättade han om Biggest Loser och lite om invägningarna där. Det var faktiskt intressant.
Han pratade om sin magoperation, och behållningen av det är väl att han är opererad (igen?) och inte kan äta ordentligt och därför tappat så mycket vikt.
MEN han tog också upp känslor kring sina barn, och beskrev hur skillnaden var mellan flickorna och pojken.
DET tyckte jag var både strongt av honom och ett viktigt ämne att lyfta/prata om. För det han beskriver är sant för många, kanske främst pappor men också mammor, och faktum är att det pratas alldeles för lite om det när det gäller föräldraskap.
Så för en gångs skull (kommer nog aldrig hända igen) så lyfte han ett viktigt ämne på ett vettigt sätt.

Sen ska jag inte sticka under stol med att kommentarsfältet är en ren fröjd att läsa.
Citera
2026-05-22, 17:06
Medlem
Ludans avatar
Citat:

Lisen är nog lycklig, hon är ju lite het på Alex
Citera
2026-05-22, 17:16
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Helt okej att ha i öronen när man tvättar mattor.
Jag måste säga att Alex framstod som rätt vettig. Det hade jag inte väntat mig.
Det var inte så mycket snack om kriminalitet eller tuffa händelser, utan mer allmänt tugg.
Anjo gick på om Chrippa-dramat. Han tror att han fixade så Chrippa slapp ur häktet *asgarv*

Om man silar bort det mesta av Anjos dyng så berättade han om Biggest Loser och lite om invägningarna där. Det var faktiskt intressant.
Han pratade om sin magoperation, och behållningen av det är väl att han är opererad (igen?) och inte kan äta ordentligt och därför tappat så mycket vikt.
MEN han tog också upp känslor kring sina barn, och beskrev hur skillnaden var mellan flickorna och pojken.
DET tyckte jag var både strongt av honom och ett viktigt ämne att lyfta/prata om. För det han beskriver är sant för många, kanske främst pappor men också mammor, och faktum är att det pratas alldeles för lite om det när det gäller föräldraskap.
Så för en gångs skull (kommer nog aldrig hända igen) så lyfte han ett viktigt ämne på ett vettigt sätt.

Sen ska jag inte sticka under stol med att kommentarsfältet är en ren fröjd att läsa.
Har du inte lärt dig att Anjo är en manipulativ kameleont? Han säger det som passar situationen och det han vinner mest på för tillfället. Allt är fejk.
Citera
2026-05-22, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
JoakimBoy och Alex Cheese turas om att vara PT för Anjo, men JoakimBoy är den som ställer upp mest och drar det stora lasset och betalar

Hmmm hur visste du? Alex Ceesay är min PT för en dag!
Bara en lycklig "gissning" eller?
Citera
2026-05-22, 18:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Har du inte lärt dig att Anjo är en manipulativ kameleont? Han säger det som passar situationen och det han vinner mest på för tillfället. Allt är fejk.
Jag håller med dig . Fullt ut.
Men just när det gäller sekvensen där han pratar om sina barn tror jag faktiskt han är ärlig .. och är han inte det så är det i alla fall ett viktigt ämne som man borde prata mer om.

Tro inte att jag "fallit" för hans snack på något sätt -- det har jag inte.
Precis som jag sa. Kommentarsfältet är en fröjd att läsa - det verkar som om folk vaknat och ser honom för vad han är .. och det är inte positivt för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in