Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Såg bara några minuter. Är det något intressant?
Jag reagerade bara på hur liten Anjo såg ut brevid denna Alex

och Anjo är ju inte så liten han heller liksom.
Finns många kriminella busar..
Kanske hade lyssnat lite mer om det varit Sanharib Sanny.
Som har lite mer att berätta, typ så ..
Helt okej att ha i öronen när man tvättar mattor.
Jag måste säga att Alex framstod som rätt vettig. Det hade jag inte väntat mig.
Det var inte så mycket snack om kriminalitet eller tuffa händelser, utan mer allmänt tugg.
Anjo gick på om Chrippa-dramat. Han tror att han fixade så Chrippa slapp ur häktet *asgarv*
Om man silar bort det mesta av Anjos dyng så berättade han om Biggest Loser och lite om invägningarna där. Det var faktiskt intressant.
Han pratade om sin magoperation, och behållningen av det är väl att han är opererad (igen?) och inte kan äta ordentligt och därför tappat så mycket vikt.
MEN han tog också upp känslor kring sina barn, och beskrev hur skillnaden var mellan flickorna och pojken.
DET tyckte jag var både strongt av honom och ett viktigt ämne att lyfta/prata om. För det han beskriver är sant för många, kanske främst pappor men också mammor, och faktum är att det pratas alldeles för lite om det när det gäller föräldraskap.
Så för en gångs skull (kommer nog aldrig hända igen) så lyfte han ett viktigt ämne på ett vettigt sätt.
Sen ska jag inte sticka under stol med att kommentarsfältet är en ren fröjd att läsa.