2025-12-29, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Skönt. Ser ut att ha haft det väldigt kul under julledigheten. Bevittnade den stora, fläskiga grismannen dansa tryckare med sin oattraktiva och tråkiga fru i en story på Instagram. Det är nog den mesta motion den där skridskosäcken fått under hela 2025. Så han kan återgå till att sjunka ned i fåtöljen och förtala folk med gott samvete, så mycket som han rört på sig på sistone.
Anjo har gått ner i vikt och är hetare än någonsin! Erkänn att du skulle vilja hångla upp honom...
Citera
2025-12-29, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
Jag hoppas du menar världsläget för världen snurrar inte runt er, Anjo eller Chrippa.
Jasså, flyttade av vem?
Är det världsläget du syftar på så är jag krigsplacerad din lilla nolla så jag har min plats, hehe
Det blir intressant att höra vad som framkommer hur som helst. Anjo gör alltid bra videos.

Flyttade av våldskapitalet det borde du förstå om du nu inte är civilt placerad, det går inte ha massa idioter som sprider vad för skit som helst och skall sänka SVT och det ena med andra som till råga på allt får massa hjärntvättade följare att tro på han, om det blir skarpt läge.

Fortsätt nu att hylla en idiot som skall sänka SVT. Det blir nog bra. Pontus gör ju trots allt alltid videor anpassade till er hjärndöda följare som sväljer allt med hull och hår.
Citera
2025-12-29, 20:01
Medlem
Ingen tänker på Bo-G dokumentären längre. Då släpper anjo en ny video med bevis. Istället för att bara gå vidare
Citera
2025-12-29, 20:46
Medlem
Andromedatravellers avatar
Anjo ska visa Sverige hur SVT vinklar. BEVIS. Skydda Jocke som är ett lätt offer säger han.

Simp. Tungan är brun, värdigheten är borta men följarna är kvar och pengarna tickar in. En tillvaro en enfaldig lydhund som Anjo trivs med.
Senast redigerad av Andromedatraveller 2025-12-29 kl. 20:49.
Citera
2025-12-29, 20:49
Medlem
Kan någon vänlig själ sammanfatta Pontus nyaste live? Jag tog ändå en för laget och sammanfattade den senaste videon Är det samma gamla malande om irrelevant information?
Citera
2025-12-29, 20:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Personligen tror jag att Anjo kanske har fått smaka på drev när vanligt folk fick veta vem han är och vad han jobbar med.
Anjo bor ju på en offentlig adress som vem som helst kan hitta. Han kanske har fått hembesök av nån galning som vill skada han.
Det verkar ju som att folk som inte visste vem Anjo var blev rejält äcklade.
Stackarn. Så kan det gå.
Vissa kan ju vilja delta i reality showen lol.
Dom har väl minst stuckit hål på bildäcken.
Bara min tro. Vad tror ni om min teori?

Hoppas verkligen.

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Att det skulle bli backlash för den feta mobbarkungen när vanligt folk fick reda på hur han beter sig är rätt givet.

Det är nog ingen som skulle gråta om någon sparkar ihjäl honom.

Verkligen inte, skulle fira
Citera
2025-12-29, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Kan någon vänlig själ sammanfatta Pontus nyaste live? Jag tog ändå en för laget och sammanfattade den senaste videon Är det samma gamla malande om irrelevant information?

OBS den är 3 och en halv timme lång!
Citera
2025-12-29, 22:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
Anjo är tillbaka efter julledigheten kl 18.00!
🔥
Att han inte spelat in en video och schemalagt när den skulle läggas ut på sin kanal, medans han är ledig.. men han kanske inte kan tänka så långt.
Citera
2025-12-29, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Att han inte spelat in en video och schemalagt när den skulle läggas ut på sin kanal, medans han är ledig.. men han kanske inte kan tänka så långt.
Är det inte lajven han syftar på då?
Citera
2025-12-29, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Är det inte lajven han syftar på då?
Jag tänkte att han inte lagt ut nått på 9 dagar för att han ska vara julledig. Andra kreatörer har videos på sparade som de schemalägger när de ska läggas ut medans de gör annat skoj. Så rullar slantarna in även då..
Citera
2025-12-29, 22:21
Medlem
Ja det vore ytterst hjälpsamt om någon hugad kan kort sammanfatta alla de lögner och fantasier som den vandrande bassängen av rövsvett Pontus Björlund förfäktar i sin senaste live.

Den stora allmänheten är ju, tack vare SVTs dokumentär, medveten om att den illaluktande, feta skitstöveln och mobbande parasiten Pontus Björlund LJUGER OM ALLT.
Citera
2025-12-29, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Jag tänkte att han inte lagt ut nått på 9 dagar för att han ska vara julledig. Andra kreatörer har videos på sparade som de schemalägger när de ska läggas ut medans de gör annat skoj. Så rullar slantarna in även då..
Anjo är hetare än någonsin.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in