2025-12-29, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
En skum sak som jag minns är när Motvikt och Anjo lade ut videon där de simulerar att Anjo får ett oväntat samtal från Jocke så var det nystartade konton i kommentarsfältet som på lite halvtaskig svenska spred det falska ryktet om Bo-Göran.
Jag fick en känsla av att det var välplanerat, att någon satt med multipla konton och lade grunden för ryktet.
Och det funkade ju , för ryktet plockades upp och spreds av de debila följarna. Sedan försvann mystiskt de konton som började sprida det falska ryktet, då var ju uppdraget slutfört.
Jag tror att det är samma person bakom de multipla YT-kontona som den som spred ryktet i tjejgruppen. Jag tror att det är den personen som är hjärnan bakom smutskastningen av Bo-Göran.
Ja, det är med stor sannolikhet så. Jag är tämligen säker på det. Det är en gammal manipulationsteknik som sekten använt tidigare. Men jag tror att det är fler än en person som ligger bakom det, eller Joakim ensam, för det är från honom all ”information” har kommit och han har kapacitet att lura Lisen genom ett fejkkonto, men det kan också vara så att mer eller mindre hela sekten med på det. Det känns mer troligt eftersom dom gav likes till kommentarer som gödde konspirationsteorierna.

Jag ska försöka undersöka vem som skrivit inlägget.
Citera
2025-12-29, 07:24
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Ja, det är med stor sannolikhet så. Jag är tämligen säker på det. Det är en gammal manipulationsteknik som sekten använt tidigare. Men jag tror att det är fler än en person som ligger bakom det, eller Joakim ensam, för det är från honom all ”information” har kommit och han har kapacitet att lura Lisen genom ett fejkkonto, men det kan också vara så att mer eller mindre hela sekten med på det. Det känns mer troligt eftersom dom gav likes till kommentarer som gödde konspirationsteorierna.

Jag ska försöka undersöka vem som skrivit inlägget.

Under tiden som Anjo och Jocke tycks ha tagit semester kör den desperata Motvikt på själv med att smutskasta Bo-Göran.
Småpengarna måste väl in gissar jag.
I sin senaste patetiska alkoholstinna video förlöjligar han Bo-Göran genom att "skämta" om att Bo-Göran är nån form av väsen som bor i familjens Lundströms källare och kommer upp och vill ha en kaka. Givetvis tycker de debila följarna att ryktesspridning och försök till otillbörlig påverkan av en journalist i offentlighetens tjänst är skitkul.
Varje glädjerus han får genom de debila följarnas hyllningar är ett spadtag till den egna graven. Bra så.
Senast redigerad av ruskinarms 2025-12-29 kl. 07:26.
Citera
2025-12-29, 13:32
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Anjos fru Lisen har bevisligen skrivit kvinnoförnedrande tillmälen om Linnea i den av Jacke läckta gruppchaten: "Låt henne suga av Joz tills hon dör", eller liknande.

Blev Lisen utkastad ur "pink room" på grund av detta? Eller varför blev hon utkastad?

Exakt, feta Lisen som gjort sig fullständigt omöjlig på internet efter att ha hotat Linnea, för att sedan sätta sig framför kameran och spela “vanlig mamma”, allergisk mot konflikter och helt oförstående till varför folk reagerar. Ena stunden mordhot och orten-retorik, nästa stund offerkofta.
Citera
2025-12-29, 13:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Under tiden som Anjo och Jocke tycks ha tagit semester kör den desperata Motvikt på själv med att smutskasta Bo-Göran.
Småpengarna måste väl in gissar jag.

Och allt är "mörkt och kladdigt" som vanligt gissar jag?
Citera
2025-12-29, 15:51
Medlem
KungPungPats avatar
Personligen tror jag att Anjo kanske har fått smaka på drev när vanligt folk fick veta vem han är och vad han jobbar med.
Anjo bor ju på en offentlig adress som vem som helst kan hitta. Han kanske har fått hembesök av nån galning som vill skada han.
Det verkar ju som att folk som inte visste vem Anjo var blev rejält äcklade.
Stackarn. Så kan det gå.
Vissa kan ju vilja delta i reality showen lol.
Dom har väl minst stuckit hål på bildäcken.
Bara min tro. Vad tror ni om min teori?
Citera
2025-12-29, 16:01
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Personligen tror jag att Anjo kanske har fått smaka på drev när vanligt folk fick veta vem han är och vad han jobbar med.
Anjo bor ju på en offentlig adress som vem som helst kan hitta. Han kanske har fått hembesök av nån galning som vill skada han.
Det verkar ju som att folk som inte visste vem Anjo var blev rejält äcklade.
Stackarn. Så kan det gå.
Vissa kan ju vilja delta i reality showen lol.
Dom har väl minst stuckit hål på bildäcken.
Bara min tro. Vad tror ni om min teori?
Att det skulle bli backlash för den feta mobbarkungen när vanligt folk fick reda på hur han beter sig är rätt givet.

Det är nog ingen som skulle gråta om någon sparkar ihjäl honom. Frågan är vad han blivit utsatt för? Tror han fått många arga dm's, har inte soc hört av sig ännu så lär dom komma efter mellandagarna och kolla till hur barnen i den där familjen mår.
Citera
2025-12-29, 17:08
Medlem
Anjo är tillbaka efter julledigheten kl 18.00!
🔥
Citera
2025-12-29, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
🔥

Oh stoppa pressarna. Njut nu av din idol Anjo som äntligen är tillbaka, ta in allt han säger och tro på Pontus ord. Se så, skynda dig nu till in på kanalen så att du kan börja spamma hjärtan och eldar chatten.

Jävla äcklig flock med tjockskallar ni är alltså, Anjo vår gud Pontus ditt ord är våran fakta.
Citera
2025-12-29, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Oh stoppa pressarna. Njut nu av din idol Anjo som äntligen är tillbaka, ta in allt han säger och tro på Pontus ord. Se så, skynda dig nu till in på kanalen så att du kan börja spamma hjärtan och eldar chatten.

Jävla äcklig flock med tjockskallar ni är alltså, Anjo vår gud Pontus ditt ord är våran fakta.

”Prisa Gud, kvällen är räddad”.
Ska bli intressant! Hoppas han sänker dom, allesammans.
Citera
2025-12-29, 17:30
Medlem
Citat:
”Prisa Gud, kvällen är räddad”.
Ska bli intressant! Hoppas han sänker dom, allesammans.

Är verkligen något att hoppas på i dessa tider, att ett as sänker SVT det är verkligen vad som behövs i Sverige just nu.

All information om allt skall komma ifrån människor likt Pontus.

Är sarkastiskt här över för att förtydliga.

Anjo vet inte ens vad ett förband är eller vad verkan betyder heller inte vad fakta är, så alla ni som lutar er emot Pontus media utan att vara enormt kritiska är samhällets och Sveriges sämsta invånare, ni är invånare som bara är i vägen och blir läget skarpare så kommer alla ni bli flyttade till ställen där ni inte längre är i vägen.
Citera
2025-12-29, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Är verkligen något att hoppas på i dessa tider, att ett as sänker SVT det är verkligen vad som behövs i Sverige just nu.

All information om allt skall komma ifrån människor likt Pontus.

Är sarkastiskt här över för att förtydliga.

Anjo vet inte ens vad ett förband är eller vad verkan betyder heller inte vad fakta är, så alla ni som lutar er emot Pontus media utan att vara enormt kritiska är samhällets och Sveriges sämsta invånare, ni är invånare som bara är i vägen och blir läget skarpare så kommer alla ni bli flyttade till ställen där ni inte längre är i vägen.

Jag hoppas du menar världsläget för världen snurrar inte runt er, Anjo eller Chrippa.
Jasså, flyttade av vem?
Är det världsläget du syftar på så är jag krigsplacerad din lilla nolla så jag har min plats, hehe
Det blir intressant att höra vad som framkommer hur som helst. Anjo gör alltid bra videos.
Senast redigerad av DorisDiesel 2025-12-29 kl. 17:49.
Citera
2025-12-29, 19:27
Medlem
Citat:
🔥

Skönt. Ser ut att ha haft det väldigt kul under julledigheten. Bevittnade den stora, fläskiga grismannen dansa tryckare med sin oattraktiva och tråkiga fru i en story på Instagram. Det är nog den mesta motion den där skridskosäcken fått under hela 2025. Så han kan återgå till att sjunka ned i fåtöljen och förtala folk med gott samvete, så mycket som han rört på sig på sistone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in