Citat:
Men hallå varför lägger du upp telefonnr och skit om du inte tycker någon ska ringa? jäkligt märkligt.
Anjo går till sitt jobb kanske kör barnen till skola & förskola.
För dom går inte varje dag heltid och då är han med dom hela tiden han leker mycket med sina barn och är närvarande.
Flickorna går på dans grabben vet jag inte om han börjat på något.
Barnen kan cykla det hade du själv kunna ta del av i vloggar.
Dom hade varsitt rum i huset men dom ville sova tillsammans vissa tvillingar vill ha det så och sen hade dom ett lekrum i det andra rummet.
Lisen är jätteduktig på matlagning.
Skulle nog säga att dom barnen har minst skärmtid av dom barn jag känner, dom leker mycket och flickorna är pyssliga och leker mycket med kompisar.
Det finns inga brister i deras föräldraskap oavsett vad du försöker hitta.
Anjo går till sitt jobb kanske kör barnen till skola & förskola.
För dom går inte varje dag heltid och då är han med dom hela tiden han leker mycket med sina barn och är närvarande.
Flickorna går på dans grabben vet jag inte om han börjat på något.
Barnen kan cykla det hade du själv kunna ta del av i vloggar.
Dom hade varsitt rum i huset men dom ville sova tillsammans vissa tvillingar vill ha det så och sen hade dom ett lekrum i det andra rummet.
Lisen är jätteduktig på matlagning.
Skulle nog säga att dom barnen har minst skärmtid av dom barn jag känner, dom leker mycket och flickorna är pyssliga och leker mycket med kompisar.
Det finns inga brister i deras föräldraskap oavsett vad du försöker hitta.
Det är just nu lite skrämmande hur lik du blivit Pallal här i tråden fast som hen var/är i Chrippas tråd.
Att sitta och bli den största försvararen av en person som de facto betett sig och fortfarande beter sig väldigt klandervärt offentligt, i Chrippas tråd går det ju jättebra att kritisera och skriva ner honom men här blundas det helt för att även Anjo, om än på andra sätt än Chrippa, är problematisk och beter sig illa går du helt till försvar?
Alla i denna skit har betett sig illa och kan mer än rimligt kritiseras och ifrågasättas. Bara för att man är emot "temu-sekt sidan/Chrippa+Linnea" så innebär det ju inte att "sekten" gör rätt och tvärtom.
Så det är oroväckande att det är så uppdelat där man blundar eller till och med försvarar de som också beter sig fel bara för att man är på en sida, eller som du som nu ger sken av att eventuellt känna Anjo/Lisen då du ju uttalar dig om deras liv på så sätt.