2025-09-14, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men hallå varför lägger du upp telefonnr och skit om du inte tycker någon ska ringa? jäkligt märkligt.

Anjo går till sitt jobb kanske kör barnen till skola & förskola.
För dom går inte varje dag heltid och då är han med dom hela tiden han leker mycket med sina barn och är närvarande.

Flickorna går på dans grabben vet jag inte om han börjat på något.
Barnen kan cykla det hade du själv kunna ta del av i vloggar.
Dom hade varsitt rum i huset men dom ville sova tillsammans vissa tvillingar vill ha det så och sen hade dom ett lekrum i det andra rummet.
Lisen är jätteduktig på matlagning.

Skulle nog säga att dom barnen har minst skärmtid av dom barn jag känner, dom leker mycket och flickorna är pyssliga och leker mycket med kompisar.

Det finns inga brister i deras föräldraskap oavsett vad du försöker hitta.

Det är just nu lite skrämmande hur lik du blivit Pallal här i tråden fast som hen var/är i Chrippas tråd.
Att sitta och bli den största försvararen av en person som de facto betett sig och fortfarande beter sig väldigt klandervärt offentligt, i Chrippas tråd går det ju jättebra att kritisera och skriva ner honom men här blundas det helt för att även Anjo, om än på andra sätt än Chrippa, är problematisk och beter sig illa går du helt till försvar?

Alla i denna skit har betett sig illa och kan mer än rimligt kritiseras och ifrågasättas. Bara för att man är emot "temu-sekt sidan/Chrippa+Linnea" så innebär det ju inte att "sekten" gör rätt och tvärtom.
Så det är oroväckande att det är så uppdelat där man blundar eller till och med försvarar de som också beter sig fel bara för att man är på en sida, eller som du som nu ger sken av att eventuellt känna Anjo/Lisen då du ju uttalar dig om deras liv på så sätt.
Citera
2025-09-14, 09:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95
Inga videos från herr och Fru Only Fans på ett bra tag.

Har dom vikt ner sig redan??🤣🤣
Anjo har ju bara värmt upp hittills✌️✌️👸👸🏋️🏋️🏋️
Det är på g hälsade de instagram för 16 timmar sen.
Citera
2025-09-14, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Nej, det blev han inte. Han blev aldrig ens misstänkt för det. Och det var förmodligen bara fejk ändå, precis som att Haveristerna fejkade att Sannas bil blev vandaliserad eller att någon skulle ha slagit en hammare i Axels ytterdörr. Stenen genom rutan var bara en av många saker Haveristerna i evigheter tjatade om att personen hade gjort mot Axel, Henko och Sanna - som många ställde sig mycket tvivelaktigt till. Loan var till en början på Haveristernas sida i den enkelriktade "konflikten" - en konflikt som Haveristerna själva såg till att hålla vid liv - men till slut såg även Loan igenom Haveristernas beteende, men hon lyckades väl trots det inte släppa den övertygelse om stenen genom rutan som Haveristernas med sitt tjat om det hade präntat in i huvudet på alla sina beundrare, inklusive Loan. En del sorts människor tror tyvärr på en lögn som om den vore sann om lögnen bara upprepas tillräckligt många gånger.

Så ja, Axel har "en hel del" i garderoben vad gäller att blaima odömda människor för brott de inte ens har begått - och det gissar jag att Anjo just nu sitter och gräver i, eller redan har grävt i. Det ska bli spännande och intressant om Anjo så småningom när han har på fötterna byter spår och istället för att granska Medviktarna istället börjar granska Axel. Axel är en outtömlig källa för content, honom kan Anjo göra content av i många många år - om han skulle orka.

En vild konspirationsteori att drama-aktörer fejkar brott för att skuldbelägga andra drama-aktörer.
Finns inga exempel på det genom svensk Youtube-historia, och inte heller några bevis för att varken reallokal eller Skilleras skulle vara engagerad i liknande smutskastnings-aktivitet. Inte ens Fru Medvikt har fejkat att hon har blivit angripen av kvinnohatande Anjo-simps? Hur vore det att kommentera något som faktiskt har hänt istället för att spekulera om framtida hypotetiska händelser? Anjo har vulgärt hatiska följare, som han låter kommentera utan att moderera bort dem, så inte så långsökt att Fru Medvikt kommer bli angripen IRL. Men tror du hon är rädd? Hon hotade badbollen med kniv flera gånger i sin senaste video med Skilleras, så hon har må du tro kapacitet att försvara sig.
Citera
2025-09-14, 10:52
Medlem
denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grimwalker
En vild konspirationsteori att drama-aktörer fejkar brott för att skuldbelägga andra drama-aktörer.
Finns inga exempel på det genom svensk Youtube-historia, och inte heller några bevis för att varken reallokal eller Skilleras skulle vara engagerad i liknande smutskastnings-aktivitet. Inte ens Fru Medvikt har fejkat att hon har blivit angripen av kvinnohatande Anjo-simps? Hur vore det att kommentera något som faktiskt har hänt istället för att spekulera om framtida hypotetiska händelser? Anjo har vulgärt hatiska följare, som han låter kommentera utan att moderera bort dem, så inte så långsökt att Fru Medvikt kommer bli angripen IRL. Men tror du hon är rädd? Hon hotade badbollen med kniv flera gånger i sin senaste video med Skilleras, så hon har må du tro kapacitet att försvara sig.

Ursäkta? Jag skrev inte om framtida hypotetiska scenarion, det jag tog upp var exempel på sånt som redan har hänt förr. Visst, man kan väl urskönja mönster i historiska händelse och på så sätt försöka förutspå framtida händelser, men det är inte en gissningslek som jag aktivt engagerar mig i särskilt ofta.

Anjos moderering av sitt kommentarsfält har ytterst lite med vad folk tycker och tänker om Anjo och de individer som Anjo berättar om, att göra. Gemene man bildar sig en uppfattning om någon annan på helt olika grunder, en del ser det större sammanhanget medan andra impulsiva människor kan de ta till våld bara de ser en kommentar de ogillar - en kommentar från personen de hatar eller en kommentar om personen de hatar. Det är strikt omöjligt att med 212k prenumeranter kontrollera ett kommentarsfält för att skydda sig själv och alla inblandade från landets alla galningar. Den uppgiften är omöjlig.
Citera
2025-09-14, 11:41
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Nix pix så blir det inte men synd ändå kul att se dig bli så upprörd och bry dig så mycket, ren underhållning ☺️

Jag håller helt med dig, en ny mockumentär om tex Anders Eklund hade varit väldigt underhållande och som hans publik hade brytt sig mycket om. Varför ska Anders bli behandlad som en dömd brottsling? Anna book och fettsäcken kan granska även denna FUP.
Citera
2025-09-14, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Har nåtts av nyheten att herr och fru medvikt
Utsatts för ett betydligt grövre brott.
Gärningsman är såväl implicit som explicit
Motiverad av Anjos lögnern8ch karaktärsmord.

När folk går till fysiska konfrontationer och slagsmål bör Anjos och rask fundera över vilket ansvar har för uppkomna situationen.
De har när de pumpar efter en video
Uppmuntrar följare att söka och uppmkreatpree.

Förvånar mig inte ett dugg eftersom Anjo drar till sig följare utan hjärna.

Anjo är en jävla uppviglare.
Citera
2025-09-14, 11:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Har inte lagt ut adressen men kan göra det om det känns bättre för dig.

Förvaltningshuset Rosen
Trädgårdsgatan 21
602 42 Norrköping

Orkar inte ens berätta hur dumt det är att ge ett barn som inte har tidsuppfattning fri tillgång till media. Speciellt om barnen har väldigt stränga skärmtider..

Var Lisen delaktig i försvarsfilmen av den barnvåldtäktsdömde Antonio?

Företaget Anjo har ofta fakturor som går vidare till kronofogden så hon är ingen expert. Just nu har dom ett på 1225kr som är obetalt. Dessutom hade jag nog inte anställt någon med stora skulder som haft shoppingmissbruk på någon ekonomisk roll i ett företag.

Är det Lisen som inredde med pepsi när dom var i Spanien?
Hon kanske borde ge han tips hur han kan klä sig som en, där har hon mycket att jobba med

Du borde se om filmen när Anjo kommer hem till Chrippa. Man smackar extremt mycket senare sagt att han var så törstig, vinglar fram, sluddrade och han hade väldigt pundigt beteende.

Säger inte att han missbrukar medicin men finns vissa redflags som pekar mot Bensodiazepiner som är en medicin man kan få ut från apoteket. Så inga droger om man har recept och inte missbrukar.

Gällande filma samlag i smyg så var det Lisens tips till unga män för att inte bli dömd för våldtäkt som Anjo tyckte var rimligt.
Är i en av deras poddar men dom är så tråkiga att jag orkar inte leta upp.

Mycket handlar om att ta ansvar, det är något som Pontus inte har gjort historiskt.
Nu när Anjo har erkänt att om han skulle blir dömd för förtal mot C&L så skulle det inte påverka hans YouTube kanal så hoppas jag dom faller samtidigt som hans nya stora satsning publiceras. Det hade varit kul.

2025 är inte Pontus år

Nej fri tid är inte så bra men det har dom ju inte.

Ingen aning om Lisen var delaktig i filmen.

Dom brukar ju betala sina skulder vad jag vet.

Han har ju förklarat varför han pratade så jag tror inte han var hög utan det var adrenalin och torr i munnen kan man vara.

Men jag kommer ihåg det och dom diskuterade om just våldtäkter och tyvärr så kan man se att det finns tjejer som kan utnyttja detta för pengar eller hämnd det var en diskussion kring detta.
Men för det så säger jag inte att Antonio inte gjorde det och jag säger heller inte att alla tjejer ljuger men det finns ett fåtal.

Vem vet han kanske blir skyldig till förtal men jag har ändå svårt att tro att hans kanal läggs ner.
Citera
2025-09-14, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Jag håller helt med dig, en ny mockumentär om tex Anders Eklund hade varit väldigt underhållande och som hans publik hade brytt sig mycket om. Varför ska Anders bli behandlad som en dömd brottsling? Anna book och fettsäcken kan granska även denna FUP.

Tror knappast dom vill göra en dokumentär om om Anders.
Citera
2025-09-14, 11:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det är just nu lite skrämmande hur lik du blivit Pallal här i tråden fast som hen var/är i Chrippas tråd.
Att sitta och bli den största försvararen av en person som de facto betett sig och fortfarande beter sig väldigt klandervärt offentligt, i Chrippas tråd går det ju jättebra att kritisera och skriva ner honom men här blundas det helt för att även Anjo, om än på andra sätt än Chrippa, är problematisk och beter sig illa går du helt till försvar?

Alla i denna skit har betett sig illa och kan mer än rimligt kritiseras och ifrågasättas. Bara för att man är emot "temu-sekt sidan/Chrippa+Linnea" så innebär det ju inte att "sekten" gör rätt och tvärtom.
Så det är oroväckande att det är så uppdelat där man blundar eller till och med försvarar de som också beter sig fel bara för att man är på en sida, eller som du som nu ger sken av att eventuellt känna Anjo/Lisen då du ju uttalar dig om deras liv på så sätt.

Du kan inte säga att jag försvarar Anjo i allt jag har varit väldigt tydlig med att jag inte gör det.
Dock så kommenterar jag det som skrivs om att han skulle vara en dålig pappa, att han knarkar, att han aldrig hämtar på förskolan, att han inte är pappa till sina barn osv eftersom det är lögner.
Jag tycker att denna soppa som är på YouTube är skit och borde upphöra.
Många andra skriver i dessa trådar och hatar Anjo & Rask men hyllar Chrippa man har ju olika åsikter och detta är Flashback och här har folk olika åsikter.
Citera
2025-09-14, 12:20
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Tror knappast dom vill göra en dokumentär om om Anders.

Klart han vill, varför ska stackars Anders leva med psykisk ohälsa och ren mobbning precis som Antonio. Fettsäckarna bara ska granska fupen.
Citera
2025-09-14, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Källa: Krafman (Anjo Productions AB)

Skuldsaldo hos kronofogden 2025-09-06

Allmänna mål totalt: 1.225 kr
Enskilda mål totalt: 0 kr

Så nu är Anjo uppe i (på mindre än 4 år):
Allmänna mål totalt 8 st
Betalningsföreläggande totalt 4 st mål

Allmänna mål = Skulder till stat eller kommun

Gång på gång missköter Anjo sitt företag, helt otroligt!
Citat:
Dom brukar ju betala sina skulder vad jag vet.

Du påstår dig veta väldigt mycket personliga saker om Anjo och Lisen, saker som du inte kan bevisa och saker som du inte borde känna till.
Däremot så kan du skriva/påstå "Dom brukar ju betala sina skulder...", något som går att bevisa att de inte gör och inte så svårt att kolla upp och/eller känna till.

Både Anjo och Lisen har misskött sig när det gäller att betala sina skulder. Lisen shoppade för pengar som skulle betalas till staten.
Källa: Lyxfällan
Anjo klarar inte av att sköta företagets ekonomi och missköter sig gång på gång.
Källa: Krafman och Kronofogden

Anjo har på mindre än 4 år hamnat hos Kronofogden flera gånger, under denna period finns 8 allmänna mål dvs. skulder som han inte har betalat till stat/kommun, sen tillkommer ytterligare 4 betalningsföreläggande!
Ovanpå det så har han gjort sig skyldig till bokföringsbrott, detta då han inte lämnade in sin årsredovisning i tid.
Kom inte och bjäfsa om att det var hans revisors fel (har han ens haft en revisor...), för det är Anjos ansvar att se till att årsredovisningen lämnas in i tid.

Så nej, Anjo och Lisen brukar inte betala sina skulder, hur mycket du än påstår att de gör det...
Citera
2025-09-14, 12:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Du påstår dig veta väldigt mycket personliga saker om Anjo och Lisen, saker som du inte kan bevisa och saker som du inte borde känna till.
Däremot så kan du skriva/påstå "Dom brukar ju betala sina skulder...", något som går att bevisa att de inte gör och inte så svårt att kolla upp och/eller känna till.

Både Anjo och Lisen har misskött sig när det gäller att betala sina skulder. Lisen shoppade för pengar som skulle betalas till staten.
Källa: Lyxfällan
Anjo klarar inte av att sköta företagets ekonomi och missköter sig gång på gång.
Källa: Krafman och Kronofogden

Anjo har på mindre än 4 år hamnat hos Kronofogden flera gånger, under denna period finns 8 allmänna mål dvs. skulder som han inte har betalat till stat/kommun, sen tillkommer ytterligare 4 betalningsföreläggande!
Ovanpå det så har han gjort sig skyldig till bokföringsbrott, detta då han inte lämnade in sin årsredovisning i tid.
Kom inte och bjäfsa om att det var hans revisors fel (har han ens haft en revisor...), för det är Anjos ansvar att se till att årsredovisningen lämnas in i tid.

Så nej, Anjo och Lisen brukar inte betala sina skulder, hur mycket du än påstår att de gör det...

Oj så du kan skriva till mig nu? du vägrade ju göra det.

Vad borde jag inte känna till ang Lisen & Anjo?

Jag vet att Anjo hamnar där titt som tätt men han betalar väl in till kronofogden när det hamnat där?
Dock tycker jag det är dumt att hamna där från första början det är slarvigt man kan ju hoppas att dom steppar upp i den delen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in