2025-09-14, 00:26
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Såklart att han kan blir han blir väl glad när pappa kommer.
Jag har klarat av förskolebarn vi var 2 förälder där en hämtade & en lämnade.

Då har du missat en del Lisen har flera släktingar och dom är ofta där samt vänner Lisen tycker om att ha folk hemma på middagar osv.

Han kanske prioriterade att vara med barnen på kvällen? det var ju inte så att Lisen var själv med barnen.

Lisen jobbar ju i Anjos firma och sköter en hel del.
Men vem bryr sig om dom är på en kommunal förskola? det är jättebra att barnet får gå på förskola och träffa andra barn.
Då finns det många som har redflag om man ska tänka så.
Anjo är en väldigt kärleksfull pappa ska du veta.
Klart han kan bli glad men det är inte vanligt att barn ska visa upp sina föräldrar för alla om dom är där varje dag.

Gällande ha barn på förskola när man är hemma och lallar runt så är reglerna i Norrköping att man får ha barn som fyllt 1år på förskola 15h ifall man inte jobbar eller studerar. Så om Anjo sänder live på natten och lallar runt på dagen så bryter det mot reglerna på förskolan och barnet ska inte vara där.
Jag tycker det är bra att barn får träffa andra barn och äta varierad kost. Det tror jag inte barnet hade fått om den var hemma med Pontus då min åsikt är att han är frånvarande, kör bilen för att åka 100m och varken rolig eller trevlig.

Jag tyckerINGEN ska ringa Norrköping kommun på 011-15 00 00
Telefontider: Måndag–fredag kl. 08.00–16.00
Alternativt använda norrkoping.kommun@norrkoping.se och anmäla detta. Är inte okej och så ska ingen göra!!

Lisen jobbar på Anjos firma men är inte intresserad i vad Anjo gör(enligt dom själva). Är inte så att han har många samarbeten hon roddar med, bokföringen har aldrig lämnats in i tid och hon filmar inte samt dom har inte kört sin podcast på 5månader.. så vad gör hon där ens när hon sköter en hel del?
Hon har tidigare pratat om att hon skulle plugga, vad hände med det?

Du har tidigare sagt:
Citat:
Anjo är mer med sina barn än vad många andra föräldrar är.

Än så länge har du sagt att Pontus lämnar på förskolan som underlag för detta. Vad har du för belägg att han är mer med sina barn än andra föräldrar?

Eftersom du har så bra koll på familjen undrar jag även om barnen kan cykla, har dom fritidsaktiviteter (vill inte veta eventuellt vilka), delar några av barnen rum igen sen dom flyttade till lägenhet samt kan föräldrarna ens laga mat?
Kan ens Pontus sina barns födelsedagar och fyra sista?

Anledningen jag vill veta detta är att jag tror både Lisen och Pontus är lata föräldrar som prioriterar sina telefoner före barnen och är ganska pissiga föräldrar där ungarna spenderar majoriteten av sin fritid med att se tv.
Citera
2025-09-14, 00:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du behöver inte göra dig besväret att svara inlägg som inte var avsedda för dig. Anjo är tyst som en liten mus om Linnea och Chrippa och det förklaras med att han förstått att han skitit i det blå skåpet och kommer få konsekvenser för hans handlande.

Dra på trissor, Anjos följare går i Ulfs fotspår. Hur mycket tror du att har han fått in i gåvor hittills och tycker du att det är bra att andra personer betalar skadestånd till hans brottsoffer? Går nästa insamling till kompis Antonio Toledano Book, barnvåldtäktsmannen?

Blandar du ihop dina konton nu igen? Jag har inte skrivit till dig privat.

Men jag svarade på det du skrev till mig.
Ibland nämner han dom och jämför med olika saker så nej han är inte rädd han bryr sig inte och det verkar inte vara många som gör det längre förutom här inne på FB.

Varför gör han en Rask? Anjo har aldrig bett om pengar folk bara skänker & skänker för att dom gillar Anjo, han själv har aldrig ens frågat om det.
Om personerna vill donera till det så får dom väl göra det.

Du skrev till detta konto vill du att jag ska lägga upp en print så du ser och andra?
Citera
2025-09-14, 00:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Klart han kan bli glad men det är inte vanligt att barn ska visa upp sina föräldrar för alla om dom är där varje dag.

Gällande ha barn på förskola när man är hemma och lallar runt så är reglerna i Norrköping att man får ha barn som fyllt 1år på förskola 15h ifall man inte jobbar eller studerar. Så om Anjo sänder live på natten och lallar runt på dagen så bryter det mot reglerna på förskolan och barnet ska inte vara där.
Jag tycker det är bra att barn får träffa andra barn och äta varierad kost. Det tror jag inte barnet hade fått om den var hemma med Pontus då min åsikt är att han är frånvarande, kör bilen för att åka 100m och varken rolig eller trevlig.

Jag tyckerINGEN ska ringa Norrköping kommun på 011-15 00 00
Telefontider: Måndag–fredag kl. 08.00–16.00
Alternativt använda norrkoping.kommun@norrkoping.se och anmäla detta. Är inte okej och så ska ingen göra!!

Lisen jobbar på Anjos firma men är inte intresserad i vad Anjo gör(enligt dom själva). Är inte så att han har många samarbeten hon roddar med, bokföringen har aldrig lämnats in i tid och hon filmar inte samt dom har inte kört sin podcast på 5månader.. så vad gör hon där ens när hon sköter en hel del?
Hon har tidigare pratat om att hon skulle plugga, vad hände med det?

Du har tidigare sagt:

Än så länge har du sagt att Pontus lämnar på förskolan som underlag för detta. Vad har du för belägg att han är mer med sina barn än andra föräldrar?

Eftersom du har så bra koll på familjen undrar jag även om barnen kan cykla, har dom fritidsaktiviteter (vill inte veta eventuellt vilka), delar några av barnen rum igen sen dom flyttade till lägenhet samt kan föräldrarna ens laga mat?
Kan ens Pontus sina barns födelsedagar och fyra sista?

Anledningen jag vill veta detta är att jag tror både Lisen och Pontus är lata föräldrar som prioriterar sina telefoner före barnen och är ganska pissiga föräldrar där ungarna spenderar majoriteten av sin fritid med att se tv.

Men hallå varför lägger du upp telefonnr och skit om du inte tycker någon ska ringa? jäkligt märkligt.

Anjo går till sitt jobb kanske kör barnen till skola & förskola.
För dom går inte varje dag heltid och då är han med dom hela tiden han leker mycket med sina barn och är närvarande.

Flickorna går på dans grabben vet jag inte om han börjat på något.
Barnen kan cykla det hade du själv kunna ta del av i vloggar.
Dom hade varsitt rum i huset men dom ville sova tillsammans vissa tvillingar vill ha det så och sen hade dom ett lekrum i det andra rummet.
Lisen är jätteduktig på matlagning.

Skulle nog säga att dom barnen har minst skärmtid av dom barn jag känner, dom leker mycket och flickorna är pyssliga och leker mycket med kompisar.

Det finns inga brister i deras föräldraskap oavsett vad du försöker hitta.
Citera
2025-09-14, 01:06
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Men hallå varför lägger du upp telefonnr och skit om du inte tycker någon ska ringa? jäkligt märkligt.

För dom går inte varje dag heltid och då är han med dom hela tiden han leker mycket med sina barn och är närvarande.

Dom hade varsitt rum i huset men dom ville sova tillsammans vissa tvillingar vill ha det så och sen hade dom ett lekrum i det andra rummet.

Skulle nog säga att dom barnen har minst skärmtid av dom barn jag känner, dom leker mycket och flickorna är pyssliga och leker mycket med kompisar.

Nej är man en korkad wt som uppskattar folk som anjo och rask, tycker man säkert att fläskberget anjo är en kanonförälder. Men i själva verket är de föräldrar som dumpar ungarna på förskolan för att ligga hemma i soffan och käka mcdonalds och glo på tv.
Kan du inte leda dig själv, kan du inte leda andra.
Citera
2025-09-14, 01:15
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Alltså jag tycker att Anjo inte skulle svarat dom alls och behandlat dom som luft det hade varit bättre.
Men frågan är om Temu gjorde det för pengar eller för omtanke om andra?
Han som var lärare kommer ej ihåg namnet han lyfte sina punkter och sen gick han över till annat vilket han är bra på men han fick fram sitt budskap och sen var det bra.
Hela detta drama har gått för långt tycker jag.

Men håller med Anjo borde göra någon serie igen han är en jäkel på att filma & klippa han gör det bra och det finns många ämnen han skulle kunna lyfta.

Kanske göra en dokumentär om ytterligare en barnvåldtäktsman som han får pröjs under bordet för att rentvå.
Citera
2025-09-14, 01:30
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:

Är offentliga uppgifter, jag skrev att ingen skulle ringa. Hur tydligare tycker du jag ska vara än så?
Tycker det är konstigare att uppmana att kontakta sina meningsmotståndares arbetsgivare eller uppmana ringa socialtjänsten i syfte att bestraffa en förälder.

Hoppas verkligen att Pontus går till jobbet, han har sagt att han tar bilen om det är längre än 100m och hans kontor är över gatan.

Om dom har så lite skärmtid, varför behövde dom då ett eget tv-rum i huset? Och varför sitter då yngsta med telefonen kloss mot ansiktet i så många vloggar?

Vilken stil på mat brukar Anjo laga om någon?

Svara gärna exempel på vad Lisen har för arbetsuppgifter på ANJO Productions AB
Dom har berättat att hon inte ens bryr sig eller vill veta vad han gör för filmer.

Glad att höra att dom har dansen och kan cykla, tack för du berättade. Tar ditt ord på det.

Klart det finns brister hos alla föräldrar.
Kan tänka mig det är jobbigt växa upp med en offentlig förälder som fläker ut ens liv på internet. Hur dessa ut-barn tar skada är nog för tidigt att säga. Men under denna kategori faller inte Fam Björlund lika hårt som exempelvis Lundellfamiljen.

Sen kan det vara svårt med en förälder som lider av psykisk ohälsa som är så grav att den måste behandlas med piller. Även om föräldern gör sitt bästa så märker barnen detta.
Föräldrar som uppmanar män/ungavuxna att filma alla sina samlag i smyg i syfte att inte bli anmäld för våldtäkt.
Ha en förälder som är en mobbare vars yrke går ut på att att förnedra och framställa andra som klandervärda.
Eller en förälder som åker hem till en annan för att skälla ut denna i en live och uppför sig som en pundare.
Ingen förälder är perfekt och ingen har en perfekt uppväxt men det finns väldigt mycket konstigt i val i livet som Pontus/karaktären Anjo gjort och gör.
Citera
2025-09-14, 01:57
Medlem
Hillsongsekts avatar
Har nåtts av nyheten att herr och fru medvikt
Utsatts för ett betydligt grövre brott.
Gärningsman är såväl implicit som explicit
Motiverad av Anjos lögnern8ch karaktärsmord.

När folk går till fysiska konfrontationer och slagsmål bör Anjos och rask fundera över vilket ansvar har för uppkomna situationen.
De har när de pumpar efter en video
Uppmuntrar följare att söka och uppmkreatpree.
Citera
2025-09-14, 02:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Nej är man en korkad wt som uppskattar folk som anjo och rask, tycker man säkert att fläskberget anjo är en kanonförälder. Men i själva verket är de föräldrar som dumpar ungarna på förskolan för att ligga hemma i soffan och käka mcdonalds och glo på tv.
Kan du inte leda dig själv, kan du inte leda andra.

Fast nu ljuger ju du han ligger inte hemma i soffan och käkar chips, han jobbar med annat och inte bara YouTube.

Dumpar dom på förskolan själv tycker jag att barn ska gå på förskolan det är så bra för utveckling, lära och det sociala spelet!
Citera
2025-09-14, 02:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Kanske göra en dokumentär om ytterligare en barnvåldtäktsman som han får pröjs under bordet för att rentvå.

Nix pix så blir det inte men synd ändå kul att se dig bli så upprörd och bry dig så mycket, ren underhållning ☺️
Citera
2025-09-14, 03:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Är offentliga uppgifter, jag skrev att ingen skulle ringa. Hur tydligare tycker du jag ska vara än så?
Tycker det är konstigare att uppmana att kontakta sina meningsmotståndares arbetsgivare eller uppmana ringa socialtjänsten i syfte att bestraffa en förälder.

Hoppas verkligen att Pontus går till jobbet, han har sagt att han tar bilen om det är längre än 100m och hans kontor är över gatan.

Om dom har så lite skärmtid, varför behövde dom då ett eget tv-rum i huset? Och varför sitter då yngsta med telefonen kloss mot ansiktet i så många vloggar?

Vilken stil på mat brukar Anjo laga om någon?

Svara gärna exempel på vad Lisen har för arbetsuppgifter på ANJO Productions AB
Dom har berättat att hon inte ens bryr sig eller vill veta vad han gör för filmer.

Glad att höra att dom har dansen och kan cykla, tack för du berättade. Tar ditt ord på det.

Klart det finns brister hos alla föräldrar.
Kan tänka mig det är jobbigt växa upp med en offentlig förälder som fläker ut ens liv på internet. Hur dessa ut-barn tar skada är nog för tidigt att säga. Men under denna kategori faller inte Fam Björlund lika hårt som exempelvis Lundellfamiljen.

Sen kan det vara svårt med en förälder som lider av psykisk ohälsa som är så grav att den måste behandlas med piller. Även om föräldern gör sitt bästa så märker barnen detta.
Föräldrar som uppmanar män/ungavuxna att filma alla sina samlag i smyg i syfte att inte bli anmäld för våldtäkt.
Ha en förälder som är en mobbare vars yrke går ut på att att förnedra och framställa andra som klandervärda.
Eller en förälder som åker hem till en annan för att skälla ut denna i en live och uppför sig som en pundare.
Ingen förälder är perfekt och ingen har en perfekt uppväxt men det finns väldigt mycket konstigt i val i livet som Pontus/karaktären Anjo gjort och gör.

Fast du gör det ju bara lättare för folk att ringa när du slänger ut hela adressen men jag kan tänka mig att det är de du vill bara du slipper själv.
Du kunde låtit bli att lägga ut adressen.

Han tar inte bilen nu när dom flyttat till nya lägenheten det är bara en trappa ner och ut så ligger kontoret där.

Tror nästan alla barn har tv i sitt rum nu för tiden mina har alltid haft det dom somnade alltid till en film på kvällen, alla mina vänner & familj som har yngre barn har tv på sitt rum inget konstigt alls.
Sonen hade väl iPad tid behöver inte vara svårare än så dom har ju begränsad tid.

Anjo lagat körv & makaroner nej jag vet inte det är mest Lisen som lagar.

Inredning, samarbeten, har hand om Mail, betalar räkningar allt det administrativa kanske hjälper till med städning och nu när det är nya grejer på gång så har hon en del att fixa med.

Du kan verkligen ta mitt ord på det, barnen är super duktiga.

Anjo går inte på piller möjligt att han har antidepressiva läkemedel men dom innehåller inga droger samt att man måste äta dom nästan hela livet för att vara stabil och må bra.

När har Anjo uppmanat till våldtäkt? länka gärna.

Om du tänker på när Anjo blev inbjuden av Linnea? det var ju hon som sa det i sin live och Anjo kom.
Annars tyckte jag att hela ditt sista stycke passade C & L mycket bättre.
Citera
2025-09-14, 05:29
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Fast du gör det ju bara lättare för folk att ringa när du slänger ut hela adressen men jag kan tänka mig att det är de du vill bara du slipper själv.
Du kunde låtit bli att lägga ut adressen.

Han tar inte bilen nu när dom flyttat till nya lägenheten det är bara en trappa ner och ut så ligger kontoret där.

Tror nästan alla barn har tv i sitt rum nu för tiden mina har alltid haft det dom somnade alltid till en film på kvällen, alla mina vänner & familj som har yngre barn har tv på sitt rum inget konstigt alls.
Sonen hade väl iPad tid behöver inte vara svårare än så dom har ju begränsad tid.

Anjo lagat körv & makaroner nej jag vet inte det är mest Lisen som lagar.

Inredning, samarbeten, har hand om Mail, betalar räkningar allt det administrativa kanske hjälper till med städning och nu när det är nya grejer på gång så har hon en del att fixa med.

Du kan verkligen ta mitt ord på det, barnen är super duktiga.

Anjo går inte på piller möjligt att han har antidepressiva läkemedel men dom innehåller inga droger samt att man måste äta dom nästan hela livet för att vara stabil och må bra.

När har Anjo uppmanat till våldtäkt? länka gärna.

Om du tänker på när Anjo blev inbjuden av Linnea? det var ju hon som sa det i sin live och Anjo kom.
Annars tyckte jag att hela ditt sista stycke passade C & L mycket bättre.
Har inte lagt ut adressen men kan göra det om det känns bättre för dig.

Förvaltningshuset Rosen
Trädgårdsgatan 21
602 42 Norrköping

Orkar inte ens berätta hur dumt det är att ge ett barn som inte har tidsuppfattning fri tillgång till media. Speciellt om barnen har väldigt stränga skärmtider..

Var Lisen delaktig i försvarsfilmen av den barnvåldtäktsdömde Antonio?

Företaget Anjo har ofta fakturor som går vidare till kronofogden så hon är ingen expert. Just nu har dom ett på 1225kr som är obetalt. Dessutom hade jag nog inte anställt någon med stora skulder som haft shoppingmissbruk på någon ekonomisk roll i ett företag.

Är det Lisen som inredde med pepsi när dom var i Spanien?
Hon kanske borde ge han tips hur han kan klä sig som en, där har hon mycket att jobba med

Du borde se om filmen när Anjo kommer hem till Chrippa. Man smackar extremt mycket senare sagt att han var så törstig, vinglar fram, sluddrade och han hade väldigt pundigt beteende.

Säger inte att han missbrukar medicin men finns vissa redflags som pekar mot Bensodiazepiner som är en medicin man kan få ut från apoteket. Så inga droger om man har recept och inte missbrukar.

Gällande filma samlag i smyg så var det Lisens tips till unga män för att inte bli dömd för våldtäkt som Anjo tyckte var rimligt.
Är i en av deras poddar men dom är så tråkiga att jag orkar inte leta upp.

Mycket handlar om att ta ansvar, det är något som Pontus inte har gjort historiskt.
Nu när Anjo har erkänt att om han skulle blir dömd för förtal mot C&L så skulle det inte påverka hans YouTube kanal så hoppas jag dom faller samtidigt som hans nya stora satsning publiceras. Det hade varit kul.

2025 är inte Pontus år
Citera
2025-09-14, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Det finns nivåer av horunge, men det där Anjo tog upp i slutet av liven om att skilleras publicerar offentligt att han firat med nån kollega (?) att någon dött är en helt annan nivå av sjuk i huvudet. Det säger en hel om vad för slags sjuk person skilleras är!

https://imgur.com/a/oNdtQfH

Fattar inte vem Loan är och vem är den där @dinglarflicka som Axel passar på att håna för att "chubbe" har dött?

Det där är på riktigt mörka och sjuka psykopat-grejer

Fegt av fettot Anjo att dra in Acta Publica-Martin i sin maniska förföljelse och trakasserier av Skilleras och du är inte ens intresserad av Anjo utan är bara en Haveristerna-hatare som enbart skriver här så länge fetknoppen Anjo drar in Axels närstående.

En tung sten kommer släppa från Lisens rygg när Sandra The Ginger inser att hon har haft ett råttbeteende, kappvändande & brist på ryggrad som ställt sig på sin förövares sida. Otroligt svagt av STG och man trodde bättre om henne och hon måste nu när Skilleras frågor till Anjo, som fettot Anjo har duckat i FYRA månader, inse att kvinnohataren Anjo aldrig genuint har bett henne om ursäkt.

Man kan se, alla ser det, i Lisens ögon när hon tittar på äckligt feta Anjo när han fejk-skrattar och fejk-gäspar och svarar på frågor med fåniga motfrågor att det kommer bli en kortvarig sorg den dagen Anjo dör för henne och hennes barns styvfar.

Badbollen Anjo har panik nu när han trots att han släppt sin dokumentär om Antonio Toledano Book helt fri för alla att se på kort tid har tappat följare från 213k till 212k.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in