Citat:
Klart han kan bli glad men det är inte vanligt att barn ska visa upp sina föräldrar för alla om dom är där varje dag.
Såklart att han kan blir han blir väl glad när pappa kommer.
Jag har klarat av förskolebarn vi var 2 förälder där en hämtade & en lämnade.
Då har du missat en del Lisen har flera släktingar och dom är ofta där samt vänner Lisen tycker om att ha folk hemma på middagar osv.
Han kanske prioriterade att vara med barnen på kvällen? det var ju inte så att Lisen var själv med barnen.
Lisen jobbar ju i Anjos firma och sköter en hel del.
Men vem bryr sig om dom är på en kommunal förskola? det är jättebra att barnet får gå på förskola och träffa andra barn.
Då finns det många som har redflag om man ska tänka så.
Anjo är en väldigt kärleksfull pappa ska du veta.
Jag har klarat av förskolebarn vi var 2 förälder där en hämtade & en lämnade.
Då har du missat en del Lisen har flera släktingar och dom är ofta där samt vänner Lisen tycker om att ha folk hemma på middagar osv.
Han kanske prioriterade att vara med barnen på kvällen? det var ju inte så att Lisen var själv med barnen.
Lisen jobbar ju i Anjos firma och sköter en hel del.
Men vem bryr sig om dom är på en kommunal förskola? det är jättebra att barnet får gå på förskola och träffa andra barn.
Då finns det många som har redflag om man ska tänka så.
Anjo är en väldigt kärleksfull pappa ska du veta.
Gällande ha barn på förskola när man är hemma och lallar runt så är reglerna i Norrköping att man får ha barn som fyllt 1år på förskola 15h ifall man inte jobbar eller studerar. Så om Anjo sänder live på natten och lallar runt på dagen så bryter det mot reglerna på förskolan och barnet ska inte vara där.
Jag tycker det är bra att barn får träffa andra barn och äta varierad kost. Det tror jag inte barnet hade fått om den var hemma med Pontus då min åsikt är att han är frånvarande, kör bilen för att åka 100m och varken rolig eller trevlig.
Jag tyckerINGEN ska ringa Norrköping kommun på 011-15 00 00
Telefontider: Måndag–fredag kl. 08.00–16.00
Alternativt använda norrkoping.kommun@norrkoping.se och anmäla detta. Är inte okej och så ska ingen göra!!
Lisen jobbar på Anjos firma men är inte intresserad i vad Anjo gör(enligt dom själva). Är inte så att han har många samarbeten hon roddar med, bokföringen har aldrig lämnats in i tid och hon filmar inte samt dom har inte kört sin podcast på 5månader.. så vad gör hon där ens när hon sköter en hel del?
Hon har tidigare pratat om att hon skulle plugga, vad hände med det?
Du har tidigare sagt:
Citat:
Anjo är mer med sina barn än vad många andra föräldrar är.
Än så länge har du sagt att Pontus lämnar på förskolan som underlag för detta. Vad har du för belägg att han är mer med sina barn än andra föräldrar?
Eftersom du har så bra koll på familjen undrar jag även om barnen kan cykla, har dom fritidsaktiviteter (vill inte veta eventuellt vilka), delar några av barnen rum igen sen dom flyttade till lägenhet samt kan föräldrarna ens laga mat?
Kan ens Pontus sina barns födelsedagar och fyra sista?
Anledningen jag vill veta detta är att jag tror både Lisen och Pontus är lata föräldrar som prioriterar sina telefoner före barnen och är ganska pissiga föräldrar där ungarna spenderar majoriteten av sin fritid med att se tv.
Dom har berättat att hon inte ens bryr sig eller vill veta vad han gör för filmer.