2026-09-20, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det blev oväntat tyst från Norrköpings pitbull efter att han bemöttes av att alla hans mappar på https://anjoproductions.se/ finns i fiendens händer.

Trots att han var så kaxig när han presenterade Jockes samling med prints av offentliga delningar.

Eller oväntat kanske det inte är att han är så tyst.

Du fattar att man inte kommer åt innehållet på någons server bara för att man köpt ett domännamn?
Citera
2026-09-20, 14:25
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Du fattar att man inte kommer åt innehållet på någons server bara för att man köpt ett domännamn?
Tyst nu, det fattar inte Anjo.
Citera
2026-09-20, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Tyst nu, det fattar inte Anjo.

Anjo driver en dramakanal, bara kolla när han gör sina tafatta försök till vloggar. Det drar ingen publik och ingen är intresserad av han som person eller hur han lever.
Citera
2026-09-20, 14:50
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Den bilden som florerar på skuldanjos företagsskuld på 245k.
Var kommer den ifrån?
Det intressanta är varför han låter fakturor på några tusen gå till fogden.

Uppenbarliga likviditetsproblem, lever fortfarande över sina tillgångar, sätter sig i skuld så att Lisen ska kunna köpa ozempic, red bull och pumpa upp läpparna.

Han driver företag som en mongolid.

Sanna mina ord, innan 2027 är slut så är företaget konkat.

Vilken tur att Lisen och Ponta har en gedigen arbetslivserfarenhet att falla tillbaka på
Citera
2026-09-20, 15:08
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Uppenbarliga likviditetsproblem, lever fortfarande över sina tillgångar, sätter sig i skuld så att Lisen ska kunna köpa ozempic, red bull och pumpa upp läpparna.

Vilken tur att Lisen och Ponta har en gedigen arbetslivserfarenhet att falla tillbaka på

Ekonomi lisen 😂
Citera
2026-09-20, 15:09
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Måste ändå ge Anjo att han bidragit med mycket humor genom åren. Som när fetröven gick omkring och var tvärsäker på att SVT följde honom för att göra ett idolporträtt. Men det visade sig istället vara en kritisk granskning 😆

Det är lyteskomik på högsta nivå. Som hämtat ur en svart komedi där den tröga och orimligt feta huvudpersonen inte fattar att han är själva skämtet. I övrigt hatar jag förstås Anjo av hela mitt hjärta, men just då var fetröven lite rolig.
Citera
2026-09-20, 15:17
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ekonomi lisen 😂

Det kanske är rasist-Lisens brorsa Rogge som har länsat företagskassan. Fast då tillskriver man nog Rogge en ekonomisk och kompetens han hittills lyckats hålla väl dold. Mongot ringer ju trots allt och hotar med att "knulla dig personligen" från sitt eget telefonnummer. Hur blir man så trög?
Citera
2026-09-20, 15:34
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Måste ändå ge Anjo att han bidragit med mycket humor genom åren. Som när fetröven gick omkring och var tvärsäker på att SVT följde honom för att göra ett idolporträtt. Men det visade sig istället vara en kritisk granskning 😆

Det är lyteskomik på högsta nivå. Som hämtat ur en svart komedi där den tröga och orimligt feta huvudpersonen inte fattar att han är själva skämtet. I övrigt hatar jag förstås Anjo av hela mitt hjärta, men just då var fetröven lite rolig.
Ja det var roligt.

Krävs en särskild idiot för att lyckas bli wallraffad av svt inte bara en gång utan två gånger. Klart vi bjuder på den godingen

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/efter-virala-familjebraket-anjo-svarar-pa-kritiken-om-kansliga-videorna

Det är också viktigt att poängtera, det finns inte en enda vettig människa som hyser ens ett uns respekt för dig din jävla fetröv, du står lika högt i kurs som en hemlös pundare som bedrar åldringar på pengar.
Citera
2026-09-20, 17:49
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Det kanske är rasist-Lisens brorsa Rogge som har länsat företagskassan. Fast då tillskriver man nog Rogge en ekonomisk och kompetens han hittills lyckats hålla väl dold. Mongot ringer ju trots allt och hotar med att "knulla dig personligen" från sitt eget telefonnummer. Hur blir man så trög?

Det var väl någon annan som ringde väl?
Citera
2026-09-20, 18:20
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Det var väl någon annan som ringde väl?
Nu var det ett tag sedan jag lyssnade på rättegången men jag skulle säga att rösten är slående likt, även dialekten. I rättegången låter han dock som ett homo ingen wannabegangster.

Borde inte chipstutten fattat vid det här laget att ingen vill se honom sitta och leka kriminolog eller valfri låtsasexpert.

Det enda dina följare vill se är när chipstuttarna dallrar när du sitter och gormar i datastolen.
Citera
2026-09-20, 19:04
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Nu var det ett tag sedan jag lyssnade på rättegången men jag skulle säga att rösten är slående likt, även dialekten. I rättegången låter han dock som ett homo ingen wannabegangster.

Borde inte chipstutten fattat vid det här laget att ingen vill se honom sitta och leka kriminolog eller valfri låtsasexpert.

Det enda dina följare vill se är när chipstuttarna dallrar när du sitter och gormar i datastolen.

Jag försökte bara rolig, då bög-rodde sa till Axel att han var någon annan.

Men det missade du helt 😂
Citera
2026-09-20, 19:15
Medlem
Citat:

Han är ju Youtubes Janne Josefsson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in