2025-03-26, 05:01
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskskalle
Sandras klipp om anjo är borta? Jag tror att Sandra och anjo har kommit överens över något, men det är bara det jag tror. Det kan vara därför han inte gick ut med någon ursäkt offentligt?

Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Fyfan isf är det skandal!

Heleveteee vad Anjo lyckas tysta folk för att slippa ta skiten själv. Jag kräks.

Jag tror snarare, i så fall, att polisen kan ha bett henne göra det pga pågående utredning.
Jag hoppas det är så iaf. O det är inte omöjligt att det är så.
Citera
2025-03-26, 05:12
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Ärligt talat så lyssnade jag med ett halvt öra då jag bara ville höra om han skulle säga något om Sandra, är inte jätteintresserad av deras privatliv egentligen. Lisen hade enligt sig själv fått en kris och undrat om det här var allt livet hade att ge, så det var hon som tog initiativ till skilsmässan. Det är inte aktuellt längre då Lisen kommit på att hon inte skulle klara sig utan Anjo mer eller mindre, fast när hon pratar om det så låter det mer som att hon är rädd för att vara själv, men det är min tolkning. Lisen pratar också om någon släkting som ska vara sjuk och inte ha lång tid kvar så hon är väl inne i ett stadium där man kanske inte är så sugen på att lämna den person som står sig närmast.

Nej, de snackade överhuvudtaget inte om något annat. De hade kunnat tagit några minuter att ta upp Sandra och be om ursäkt för det men inte ens det kunde de förmå sig till. Riktigt illa.

”Det här var allt livet hade att ge”? Vara gift med ett fetto som sitter på yt med keps och mysdress och anklagar, mobbar, hota, förnedra människor? Nej, dumma, dumma Fisen, livet har mycket mer att ge.
Citera
2025-03-26, 05:28
Medlem
miapetters avatar
Kan vi reda ut det här med Wempa?

Vad exakt skrev han i liven?
Skrev han typ att han hittat vem nakenbildsskaparen var o nu jävlar -
Varvid Banjo sa ett helt annat namn än vad Wempa väntat sig o mot vad Wempa fått fram?
För i så fall hajar jag faktiskt varför inte Wempa anser sig behöva be Sandra om ursäkt.
Citera
2025-03-26, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Kan vi reda ut det här med Wempa?

Vad exakt skrev han i liven?
Skrev han typ att han hittat vem nakenbildsskaparen var o nu jävlar -
Varvid Banjo sa ett helt annat namn än vad Wempa väntat sig o mot vad Wempa fått fram?
För i så fall hajar jag faktiskt varför inte Wempa anser sig behöva be Sandra om ursäkt.

EXAKT så härva det
Fast jag skrev att jag hade ”massa info” inget annat
Citera
2025-03-26, 06:01
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det gör de inte så ofta och bara för att man pratar om vissa här är säkert för att vissa här tävlar om att vara så vidriga som det bara går och rättfärdigar det med att framställa båda två som rena monster som äter små barn till frukost.
Jag brukar inte skriva i denna tråden eftersom det blir fullskalig attack från arga och bittra människor som loggar in här och loggar ur hjärnan samt finner energi i negativitet som små demoner.

Ni som läser detta märk väl att jag absolut inte håller med Anjo om allt men jag tänker inte gå in på detaljer så ingen mening att avkräva mig det.
När folk väljer att sprida nazist propaganda, försvara människor dömda för våldtäkt av barn och hänga ut oskyldiga människor. Ja då kommer jag säga hur fel det är.
När samma person sen även har en Extrem dubbelmoral, då kommer jag även ta upp det.
Jag tycker att man som offentlig person har ett ansvar för vad man postar.
Om du tycker det är vidrigt, argt, bittert, hjärndött, demoniskt, osv, att peka ut
att det är fel att sprida nazist propaganda
att det är fel att försvara människor dömda för våldtäkt av barn
att det är fel att hänga ut oskyldiga
Då får du tycka det.

Jag ser väldigt lite av det du påstår, de flesta kommentarerna jag läser handlar just om att peka ut vad för fel Anjo gör, hans dubbelmoral och hans oförmåga att ta ansvar och be om ursäkt.

Jag ser mer av det du beskriver i Chrippas tråd, där lögner och obevisade saker sprids som sanning, där folk firar och njuter av att chrippa hamnar i häktet, osv. Där kan vi prata om "framställa båda två som rena monster som äter små barn till frukost", vidriga kommentarer, arga, bittra människor utan hjärnan som finner energi i negativitet som små demoner. Skulle någon gå in där och kommentera positivt om Chrippa skulle du se hur en fullskalig attack verkligen ser ut.
Citera
2025-03-26, 06:03
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wempaa
EXAKT så härva det
Om Anjo säger "Sandra har delat naken bilden på min fru" och du kommenterar live "jag har massa info" då är det ju klart att folk tror att din info handlar om Sandra?
Citera
2025-03-26, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Som jag sa dom ska inte skilja sig.

Anledningen till att dom håller sig borta beror på att Lisen har en nära anhörig som är väldig sjuk och kommer somna in.

Men det stämde att dom skulle skilja sig? Men så orkade inte Lisen på grund av att en nära släkting är sjuk? Och att hon insåg att hon är körd ekonomiskt om hon inte stannar med sin försörjare?
Så hon drog till baka det hon frivilligt hade skickat in?

Stämmer det?
Citera
2025-03-26, 06:08
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wempaa
EXAKT så härva det

Tack för klargörande!
Jag misstänkte att det kunde ligga till så - ett tips, ta prints på vad du skriver om du hänger i de chattarna.
För lika illa som jag tycker om när sekten-gänget misstolkar med flit tycker jag om när det sker här.
Flashback är faktiskt bättre än så.

Så, efter att Anjo gått ut med Sandras namn så satt du INTE o hetsade mot henne, du skrev inget mer?
Citera
2025-03-26, 06:10
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Om Anjo säger "Sandra har delat naken bilden på min fru" och du kommenterar live "jag har massa info" då är det ju klart att folk tror att din info handlar om Sandra?

Rimligt.
Men det har ju viss betydelse i vilken ordning det kom.
Citera
2025-03-26, 06:14
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Rimligt.
Men det har ju viss betydelse i vilken ordning det kom.
Anjo sa väldigt tidigt i videon att det var Sandra.
Och ordningen har egentligen ingen betydelse, varför kommentera i början av en video "jag har massa info"?
Varför kan inte folk vara mer tydliga i sin kommunikation?
Varför inte skriva vad det är för info? Vad handlar infon om? Varför är den infon relevant till Anjos video?

Jag vet att både Anjo och Jocke medvetet skriver och säger saker för att de vill att det ska misstolkas.
Citera
2025-03-26, 06:15
Medlem
miapetters avatar
Kan nån förklara det där med "strikes"?
B&B misstänkte att Anjo fått en strike på Temu-filmen, den som är borta nu.
Låter rimligt - varför skulle han först sitta o klippa i den o sedan ta bort den ett par dagar senare?
O sedan fick han en strike för nasse-filmen, eller?
Efter 3 strikes ryker kanalen?
Måste de striken i så fall ske inom ett visst tidsspann, eller?
Citera
2025-03-26, 06:53
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Måste de striken i så fall ske inom ett visst tidsspann, eller?

Ja, tre strikes på en tre månaders-period resulterar i att kanalen tas bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in