2025-03-23, 13:01
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Har någon kvar länken? Tror Anjo hävdar att alisens ansikte är in photoshoppat medans B&B menade att det är exakt samma bild som spreds
Jag vill minnas att det är samma gamla bild som spridits men originalinlägget verkar vara borta. Någon lär ju sparat den.
Citera
2025-03-23, 13:06
Medlem
"jag har och kommer alltid stå upp för min sanning" skriver Lisan.
Min sanning? .... de va väl samma mening som anjo att påstå att linnea tillhörde nån kristen sekt o tillbad ena o andra
Citera
2025-03-23, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playlek
"jag har och kommer alltid stå upp för min sanning" skriver Lisan.
Min sanning? .... de va väl samma mening som anjo att påstå att linnea tillhörde nån kristen sekt o tillbad ena o andra

"Min sanning" är ju en lögn. Sanningen är sanningen och inget min eller din, hit eller dit. Men de där två är ju på lågstadienivå av att förstå något. Jag var inne på mellanstadiet förut men jag måste ändra mig. Lisens prat om att de har ett privatliv men är offentliga visar ju på att kvinnan har en intellektuell funktionsnedsättning. Och inget fel i det, det kan man ju inte rå för. Pontus har också en IF.

Det de måste fatta, den hårda vägen vad det verkar, är att om de skriver och säger saker på internet så kommer folk att reagera på det. Att de där två sitter och kräver att man ska vara tyst eller applådera är ytterligare ett tecken på extremt låg intellektuell nivå. Bara barn kan komma undan med det, men de går ju i regel att förklara för dem hur verkligheten fungerar. Dessa två lägger sig ner på marken och sparkar och skriker. Jaha, I dånt givv a fakk lixom.

Det de vill ha privat bör de ju hålla privat. Men det är tydlige svårt att förstå det.
Citera
2025-03-23, 13:45
Medlem
Onuzys avatar
Kan någon vänlig själ uppdatera mig vad det är som händer med denna Sandra och lisen osv?
Citera
2025-03-23, 13:50
Medlem
Anjo läckte själv bilden Lisen vet dock inte om det.
Citera
2025-03-23, 14:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AnjoFetto
Anjo läckte själv bilden Lisen vet dock inte om det.

Så kan det vara, men varför? Vem som helst fattar ju att Sandra inte gjort det. Och varför starta upp ett konto där man kallar sig falukorvgubbe under samma tid som Motvikt lägger upp en bild på sig själv med en falukorv på huvudet?
Att det är Anjo eller någon av sekten är solklart. Vad tycker Lisen om det, när hon förstår?
Citera
2025-03-23, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Så kan det vara, men varför? Vem som helst fattar ju att Sandra inte gjort det. Och varför starta upp ett konto där man kallar sig falukorvgubbe under samma tid som Motvikt lägger upp en bild på sig själv med en falukorv på huvudet?
Att det är Anjo eller någon av sekten är solklart. Vad tycker Lisen om det, när hon förstår?

Det finns MYCKET som Lisen är ovetandes om.

Det kommer garanterat bli en fullföljd skilsmässa innan detta året är slut kom ihåg vart ni läste det först.
Citera
2025-03-23, 14:48
Medlem
RumpTrollets avatar
Shit vad han flitigt raderar kommentarer…

Min försvann direkt. Och då IFRÅGASATTE jag bara..

Ps: någon sa att Skilleras skulle ta upp Chipsis idag.. någon som vet när han streamar?
Citera
2025-03-23, 14:49
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Shit vad han flitigt raderar kommentarer…

Min försvann direkt. Och då IFRÅGASATTE jag bara..

Ps: någon sa att Skilleras skulle ta upp Chipsis idag.. någon som vet när han streamar?

19:00
Citera
2025-03-23, 14:49
Medlem
RumpTrollets avatar
Något som förvånar mig är hur ANJO kunde påstå att det är en bild av Lisen, känner han inte igen sin egen fru?!!
Citera
2025-03-23, 15:00
Avslutad
Vill någon vänlig själ dra en snabb sammanfattning av vad som hänt det sista? Har Anjo läckt en nakenbild på Lisen??? Försökt läsa ikapp men hänger inte riktigt med.
Citera
2025-03-23, 15:06
Avslutad
Ni som inte hängt med i det senaste rekommenderar jag att
1 AVFÖLJ Anjos konto direkt, såvida ni inte supportar en barnvåldtäktsman och dennes familj
2 Kolla Brott och Blandat, Legio, Medvikt och/eller Skilleras på tuben.
Det är i alla fall inte lika många som sektens videos
Supporta inte sekten med visningar. Anjos siffror sjunker, och att avfölja är en god gärning för samhället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in