Citat:
Ursprungligen postat av
playlek
"jag har och kommer alltid stå upp för min sanning" skriver Lisan.
Min sanning? .... de va väl samma mening som anjo att påstå att linnea tillhörde nån kristen sekt o tillbad ena o andra
"Min sanning" är ju en lögn. Sanningen är sanningen och inget min eller din, hit eller dit. Men de där två är ju på lågstadienivå av att förstå något. Jag var inne på mellanstadiet förut men jag måste ändra mig. Lisens prat om att de har ett privatliv men är offentliga visar ju på att kvinnan har en intellektuell funktionsnedsättning. Och inget fel i det, det kan man ju inte rå för. Pontus har också en IF.
Det de måste fatta, den hårda vägen vad det verkar, är att om de skriver och säger saker på internet så kommer folk att reagera på det. Att de där två sitter och kräver att man ska vara tyst eller applådera är ytterligare ett tecken på extremt låg intellektuell nivå. Bara barn kan komma undan med det, men de går ju i regel att förklara för dem hur verkligheten fungerar. Dessa två lägger sig ner på marken och sparkar och skriker. Jaha, I dånt givv a fakk lixom.
Det de vill ha privat bör de ju hålla privat. Men det är tydlige svårt att förstå det.