2020-03-23, 17:28
Medlem
William Hahne avgår som vice partiledare för högerradikala Alternativ för Sverige.
Expressen

Så ockraren som värnar om Sverige och svenskar vill ockra på sina landsmän under virus pandemin.
Varför ser man bara hycklare i sk nationalister?
Citera
2020-03-23, 17:29
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Hahne har ju avgått från partistyrelsen så då behöver ni inte ha bekymmer längre.

Har han själv avgått (från partiSTYRELSEN)... ?

Kasselstrand skulle väl ha sparkat honom ut ur HELA PARTIET med huvudet före.

Det är just det här som är ett stort problem med AfS. De vill inte bli som SD, så de kan inte sparka ut rena sabotörer eller idioter ur partiet.

Så går det när man knyter sig så pass nära Svegot, Partiet De Fria och Nordisk Alternativhöger.
Citera
2020-03-23, 17:58
Medlem
anenomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Har han själv avgått (från partiSTYRELSEN)... ?

Kasselstrand skulle väl ha sparkat honom ut ur HELA PARTIET med huvudet före.

Det är just det här som är ett stort problem med AfS. De vill inte bli som SD, så de kan inte sparka ut rena sabotörer eller idioter ur partiet.

Så går det när man knyter sig så pass nära Svegot, Partiet De Fria och Nordisk Alternativhöger.
Kolla om du kan få vattenhjulet som driver din hjärna att snurra lite fortare. Det skulle nog vara till hjälp.

För det första har kretsen kring Svegot och Nordisk Alternativhöger kritiserat Hahne kraftigt. Många hånfulla memer har delats, publicerats och många skratt har skrattats.
Du sprider lögner eller uttalar dig om saker du inte vet någonting om, således.

Att du är medlem i ett parti innebär inte att partiet tar ställning för dig, det innebär att du tar ställning för partiet. Så har det alltid varit tills SD bestämde sig för att införa sin nolltoleranspolicy och de därmed gav media ett perfekt verktyg att ge SD negativ publicitet.

Hur många mördare, våldtäktsmän, djurplågare, skattebrottslingar, ockrare, lösdrivare osv tror du varit medlemmar i S, M, VPK, Fp och C när de svenska partierna var folkrörelser? Brydde sig media om detta då? Nej.
Vad har alltså SD uppnått med sin nolltoleranspolicy?

Uteslutningsnojan som SD har skapat kan vi lätt se att den har varit extremt destruktiv och den har nu framförallt blivit ett verktyg för diverse inkompetenta profitörer, som t ex Johnny Skalin, att utesluta folk som på något sätt kan hota deras maktbas.

Hahne har lämnat alla förtroendeposter, gott så.
Citera
2020-03-23, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Arbetsgivaravgift? Hans företag har inga anställda. Bedrivs som enskild firma.

Ska han skänka hela överskottet så tar han ju inte ut nån lön och då blir det ingen löneskatt heller.

Du slänger sig med ord du inte fattar.

Släng du bort din röst på Afs. Jag tycker rent av det är bra än att du röstar på något parti där din röst räknas, för inte fan skulle du välja nåt bra.

Hahne kommer aldrig förlåtas för detta. Skulle han mot förmodan en dag bli mainstreampolitiker kommer detta att tas upp gång på gång. Lite som AKB och hennes uttalande om Lantisar.

Man kan också fråga sig varför i helvete snåljäveln inte importerade skyddsmasker som faktiskt funkar. Antagligen inte lika mycket profit per mask.

Blir nog en framtid i telemarketing för Hahne.

Menar du att jag hellre ska slösa bort min röst på sionisterna i SD?
Du låter som ett WT-pack som röstat på sossarna i hela ditt liv och nu switchar om till SD därför att du vill "äga" alla MENA-grabbarna runtomdig.
Nej tack. Jag vill se ett Sverige för riktiga svenskar. Vars farföräldrar byggde detta land. Ett Sverige där svenskarna var ett stolt folkslag. Från Gustav III och framåt. Ett sverige utan rasblandning.
Ett sverige där entreprenörer tar risker och lyfter välfärden.
William Hahne delar min syn på detta Sverige. Därför röstar jag på AFS.
Citera
2020-03-23, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FritiofPiraten
Sluta vara efterbliven. Hahnes agerande har varit en fullständig katastrof för AfS' anseende, både bland folk i allmänhet och även inom den nationella kretsen. De ska vara glada om de når upp till 2018:s siffror i nästa val.

Han åkte iaf inte till Turkiet och tramsade runt med flygblad.
William Hahne är en stolt svensk som värnar om svenskarna
Citera
2020-03-23, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Genidrag av Afs och Hahne. Rubriker i Aftonbladet och annan msm. All publicitet är bra publicitet just nu. Ju mer som skriv om dem desto bättre.

Folk måste få upp ögonen för Afs god tid innan valet 2022 och inte minst 2026, då de förmodligen kommer in i riksdagen, så att återvandringen av över 1 miljon människor kan börja så fort som möjligt. Förhoppningsvis kommer det ske kring 2030 när de bildar regering, och Sverige är mestadels återställt till 2034.

Äntligen någon som förstår.

Man blir rätt trött på detta forum som tror att SD-äger i allt och ingenting.
Citera
2020-03-23, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TashkentEkeroth
Menar du att jag hellre ska slösa bort min röst på sionisterna i SD?
Du låter som ett WT-pack som röstat på sossarna i hela ditt liv och nu switchar om till SD därför att du vill "äga" alla MENA-grabbarna runtomdig.
Nej tack. Jag vill se ett Sverige för riktiga svenskar. Vars farföräldrar byggde detta land. Ett Sverige där svenskarna var ett stolt folkslag. Från Gustav III och framåt. Ett sverige utan rasblandning.
Ett sverige där entreprenörer tar risker och lyfter välfärden.
William Hahne delar min syn på detta Sverige. Därför röstar jag på AFS.

Idiot.
Läs mitt inlägg igen. Inte fan kan du tolka det som jag röstar på SD. Det gör jag iallafall inte.

Dröm du om dina inavlade kungahus men den tiden är förbi.

Rösta du på munskydds-Hahne. Vem vet, kanske nåt de upp till 1% nästa val.
Citera
2020-03-23, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Idiot.
Läs mitt inlägg igen. Inte fan kan du tolka det som jag röstar på SD. Det gör jag iallafall inte.

Dröm du om dina inavlade kungahus men den tiden är förbi.

Rösta du på munskydds-Hahne. Vem vet, kanske nåt de upp till 1% nästa val.

typiskt vänstertroll som försöker få mig att bli upprörd över munskydd.
Citera
2020-03-23, 19:56
Medlem
Haha, betyder det nu att Munskydds-Wille är pank?
Han sa ju att han har investerat det mesta han ägde på detta fiasko.

Hans hemsida ligger fortfarande och företags FB-sida ligger också nere.
Citera
2020-03-23, 20:20
Medlem
gunnarks avatar
Ja då har han och AFS gjort det som dom hånade sitt förra parti förr,så fort det blåser lite ifrån massmedia så får dom gå!
Citera
2020-03-23, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
William Hahne avgår som vice partiledare för högerradikala Alternativ för Sverige.
Expressen

Så ockraren som värnar om Sverige och svenskar vill ockra på sina landsmän under virus pandemin.
Varför ser man bara hycklare i sk nationalister?

Varför skulle han vara en ockrare? Inköpspriset är säkert betydligt lägre än försäljningspriset men det gäller det mesta som importeras från Kina. Han har ju fasta kostnader som måste täckas också.

Hahne är en hjälte som ökar tillgången på munskydd i Sverige. En entreprenör som tar vid när staten totalt misslyckats.
Citera
2020-03-23, 22:14
Medlem
Badassmfokas avatar
Ser inget problem att han förser folk med vad dem behöver för att hålla sig säkra när regering och samhälle inte är kapabla till detta. Så länge det inte är till ett ockerpris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in