2020-03-19, 00:06
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Vad gnäller folk i tråden om? Att nån vill sälja saker? Det är väl ingen som tvingar er att köpa, har ni inte fucking begripit det än? Fan e det för fel på era små ärtor till hjärnor?

Jävla horungar som bara sitter o gråter, buuhuu..
Vill ni köpa min bil för 230.000, det är en SAAB från 93, inte? Nä sluta gnäll då horor.

Jag gnäller inte. Jag tycker det är fantastiskt roligt. Precis som när Anders Borg drog fram kuken och kallade sina vänners fruar för slampor.

En politiker lanserar en webbutik baseraf på "hans livsbesparingar" och stänger sedan ner den direkt. Hans munskydd delas nu ut av AfS som försöker sig på någon form av damage control av hans pajaskonster. Det är underbart att se.
Citera
2020-03-19, 00:08
Avstängd
MikeStrutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueface
På Facebook kan man se att företag som där heter skyddsmask.com sälja dyrka skyddsmasker.

De hänvisar till att detta är bland annat en produkt som kan jämföras med sjukvården. De skall vara godkända för FFP2 enligt både deras Facebook och hemsida.

Verkar gå dåligt för Alternativ för Sverige idag när man måste spela på folks rädsla för Coronaviruset. Verkar vara ett enkelt sätt att tjäna pengar idag.
Nä men! Blir du avundsjuk nu din lusiga jävla röding?
Vad i helvete har hans politiska intressen för relevans med att han har sinne för affärer? Jösses ni vänsteräckel slutar aldrig att förvåna.
Citera
2020-03-19, 00:09
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Lite skillnad på en statsminister med fet riksdagslön och en ej av skattemedel betald fritidspolitiker?

Med det sagt, så klantade han sig och nu har hans sajt tagits ner. Partiet delade ut gratis masker.

Nu kan folk somna om.

Det är en oerhörd skillnad. Men det är fortfarande två personer som lever i förtroendebranschen.
När det finns folk som räknar med att inte kunna krama sina gamla släktingar på månader så är det inte läge att göra pengar på munskydd om man vill ha en politisk karriär.
Citera
2020-03-19, 00:10
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Som jag skrev, jag skiter i vad du tycker, vad du skiljer på mm..
Du gnäller som en liten gråtande gosse som saknar mammas tutte..

Haha vad är det jag gnäller på menar du? Jag tycker somsagt hela situationen är underbar. Du däremot kommer med nya tillmälen varje gång du svarar på någons inlägg. Du kan inte ha ett så roligt liv så mycket som du tjuter.
Citera
2020-03-19, 00:11
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeStrutter
Nä men! Blir du avundsjuk nu din lusiga jävla röding?
Vad i helvete har hans politiska intressen för relevans med att han har sinne för affärer? Jösses ni vänsteräckel slutar aldrig att förvåna.

Samtidigt vill de råna och massmörda en stor del av befolkningen och ta det andra skapat..
Kolla bara Sovjet, sjuka jävlar de där, vi andra borde agera i förebyggande självförsvar
Citera
2020-03-19, 00:12
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Haha vad är det jag gnäller på menar du? Jag tycker somsagt hela situationen är underbar. Du däremot kommer med nya tillmälen varje gång du svarar på någons inlägg. Du kan inte ha ett så roligt liv så mycket som du tjuter.

Oj, nu ska man försöka på amatörpsykologi och vända på det, som en liten liten sociopat. xD
Citera
2020-03-19, 00:13
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Samtidigt vill de råna och massmörda en stor del av befolkningen och ta det andra skapat..
Kolla bara Sovjet, sjuka jävlar de där, vi andra borde agera i förebyggande självförsvar

Ibland passar det med företagande och skatter. Ibland inte så mycket...
Citera
2020-03-19, 00:13
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deagle66
Japp.
Jag hade faktiskt fel i mitt tidigare inlägg.

Denna man skall uteslutas ur partiet direkt.
Skit samma att det är AfS, kunde varit vilket parti som helst.
Han gör detta för egen vinning och jag tror knappast att partiet står bakom honom.

Men ut ska han, skiter i hans "besparingar" som han laggt in för att göra detta.
En jävla idiot är vad han är.

WH är en sådan jävla idiot att han till och med blev utesluten ur SD. Det är nästan en bedrift när inte ens de vill ha med honom att göra.

Ge honom lite kredd, han är ju varken lat eller dömd i domstol än. Munskyddsaffären är riktigt finurlig.
Citera
2020-03-19, 00:15
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Har inget emot entreprenörer eller att folk tjänar pengar. Men detta var klåpigt.
Gissar att hans politiska karriär kommer stå på paus ett tag...
Citera
2020-03-19, 00:17
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Har inget emot entreprenörer eller att folk tjänar pengar. Men detta var klåpigt.
Gissar att hans politiska karriär kommer stå på paus ett tag...

William Hahne har ju dubbeltrollat den här tråden. Han är snart tillbaka i Sverigedemokraterna efter den här munskyddsaffären.
Citera
2020-03-19, 00:17
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Ibland passar det med företagande och skatter. Ibland inte så mycket...

Du säger säkert detsamma när det är du och din familj som ligger i en massgrav för att någon kommunist som inte tycker som du bestämmer sig för att ta det du har.
Citera
2020-03-19, 00:21
Medlem
Liebesraums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jag skiljer på affärsfolk och politiker. Vill inte se Löfven ha lite business på sidan där han säljer migsvetsar med sitt namn på för tredubbla priset i tider av svetsbrist.

Löfven behöver inte sälja några svetsar, han har redan sålt ut sin själ, sin nation, sitt folk, sin heder, sin trovärdighet, sin historia, landets väl, ve och framtid och alla kommande generationer till globalistmaffian i Bryssel. Hans "affärsmässiga" satanism och giriga upptåg får vilken mördare, tjuv och fulsäljare som helst att blekna i jämförelse. Att gnälla över att Hahne sålt av några munskydd är som att gråta över en drill i havet förorenat av svart, kladdigt landsförrädderi där hela ekosystemet håller på att dö ut.

Proportioner, min käre herre, proportioner...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in