2020-03-18, 23:38
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Hur svårt är det att göra en kass hemsida och sen lägga upp ett företags information?...

Inte svårt alls. Däremot är det svårt att övertala Hahne att erkänna hela faderullan i Aftonbladet.
https://web.archive.org/web/20200318...for-250-kronor
Citera
2020-03-18, 23:43
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
Jag förstår din synpunkt. Att höja priset på en vara i stunder av stor efterfrågan är dock fullt rationellt. Det är på intet sätt något obekant fenomen hos någon försäljare. Samma sak som att sänka priset på en vara i brist på köpare.

Att likna honom vid en nationell förkämpe ter sig litet väl idealistiskt i mina ögon. Han gör sig bra som säljare och passar väl in i rollen. Riktigt broschyr-material för Sverige. Ansiktet utåt för partiet.

Jag får lite Stefan Jacobsson-vibbar av Hahne. Dock får vi vänta på att WH blir dömd i domstol innan vi kritiserar honom. Killen har varit Sverigedemokrat nämligen så då gäller lite andra regler.
Citera
2020-03-18, 23:47
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Inte svårt alls. Däremot är det svårt att övertala Hahne att erkänna hela faderullan i Aftonbladet.
https://web.archive.org/web/20200318...for-250-kronor

Ok ponera att aftonblattens artikel stämmer med att hahne står bakom butiken.
Men dock är människans natur sådan att alla är opportunister, även kommunisternas ledare..
Varför tror du att alla niggas skjuter varandra för knark för?
Nu hade han en legetim försäljning och det är erat problem inte Hahnes om ni inte gillar det..
Svenne är en horunge, inte värd att räddas.
Citera
2020-03-18, 23:51
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ok ponera att aftonblattens artikel stämmer med att hahne står bakom butiken.
Men dock är människans natur sådan att alla är opportunister, även kommunisternas ledare..
Varför tror du att alla niggas skjuter varandra för knark för?
Nu hade han en legetim försäljning och det är erat problem inte Hahnes om ni inte gillar det..
Svenne är en horunge, inte värd att räddas.

Jag skiljer på affärsfolk och politiker. Vill inte se Löfven ha lite business på sidan där han säljer migsvetsar med sitt namn på för tredubbla priset i tider av svetsbrist.
Citera
2020-03-18, 23:52
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Jag skiljer på affärsfolk och politiker. Vill inte se Löfven ha lite business på sidan där han säljer migsvetsar med sitt namn på för tredubbla priset i tider av svetsbrist.

Jag skiter i vad du skiljer på..
Ja är det brist på yrkesfolk i vissa yrken så får de jävligt mkt mer betalt om det är brist som sagt.
Citera
2020-03-18, 23:53
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
William Hahne bekräftar för Emanuel Karlsten att det är hans bolag.

https://emanuelkarlsten.se/03/vice-p...dubbla-priset/

Hur ser AfS och Gustav Kasselstrand på det här?

William Hahne är han som åkte till Reykjavik och slogs på barer. Verkar ingen vidare stabil person.

Haha han måste vara personlighetsstörd för fan. Hur kunde han inte räkna ut vad folk skulle tycka om detta. Finess och fingertoppskänsla
Citera
2020-03-18, 23:54
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Hur svårt är det att göra en kass hemsida och sen lägga upp ett företags information?...

Har någon hackat hans Facebook också då kanske?
Citera
2020-03-18, 23:59
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Har någon hackat hans Facebook också då kanske?

Det där är redan avklarat ditt efterblivna slem
Citera
2020-03-19, 00:02
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Det där är redan avklarat ditt efterblivna slem

Jaha det är inte han som skrivit de två inläggen som fortfarande ligger på hans Facebook? Och det är inte hans sambo som poserar i mask på bilderna?
Citera
2020-03-19, 00:02
Medlem
Aciess avatar
Vad gnäller folk i tråden om? Att nån vill sälja saker? Det är väl ingen som tvingar er att köpa, har ni inte fucking begripit det än? Fan e det för fel på era små ärtor till hjärnor?

Jävla horungar som bara sitter o gråter, buuhuu..
Vill ni köpa min bil för 230.000, det är en SAAB från 93, inte? Nä sluta gnäll då horor.
Citera
2020-03-19, 00:03
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:

Lite skillnad på en statsminister med fet riksdagslön och en ej av skattemedel betald fritidspolitiker?

Med det sagt, så klantade han sig och nu har hans sajt tagits ner. Partiet delade ut gratis masker.

Nu kan folk somna om.
Citera
2020-03-19, 00:06
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Haha han måste vara personlighetsstörd för fan. Hur kunde han inte räkna ut vad folk skulle tycka om detta. Finess och fingertoppskänsla

William Hahne har varit Sverigedemokrat. Det är således inte speciellt konstigt att han både är opportunist och har dåligt omdöme.

De som dras till Sverigedemokraterna brukar inte ändra personlighet bara för att de uteslutits ur SD-sekten.

Låt honom sälja lite masker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in