Citat:
Ursprungligen postat av
PersonligPerson
Ok! Rejält sug låter ganska nice faktiskt om det blir kombinerat med försiktigt sugande. Som sagt så kan jag faktiskt inte avgöra om jag upplevt några rejäla sug. I framtiden skall jag faktiskt fråga om kvinnan ifråga kan suga hårdare för att se om det ger någon effekt eller så.
Ah kanske, är annorlunda för kvinnor iofs.. mer sexualiserat typ? Vad finner du som sexigaste i sugandet? Är det känslan av att han växer i munnen på dig och avgudar din behandling och att han faktiskt sprutar av välbehag?
Fantastisk respons! Om fler kvinnor vore som dig då. Aldrig hört en kvinna fråga mannen hur han vill ha det faktiskt. Det kanske är nyckeln till det hela. Låter super hur som helst. Ok, en till liten fräckis då.. om en man bekände att han aldrig kommit av en avsugning och bad dig försöka så gott det går och om du lyckades, hade du sett det som en komplimang?
Hur är responsen på när framtänderna försiktigt skrapar? Sker det djupt, är det olika tempo mellan snabbt och söligt t.ex? Är det en häftig känsla när kuken pulserar i munnen på dig??
Det är nog förklarligt nog svårt att svara på om man inte upplevt känslan av stor skillnad i sugkraft gissar jag.
Just för mig är det mera bara sexigt att suga, jag kan känna mig sexig också medans jag gör det. Tyvärr får jag säga, har dom senaste männen redan varit hårda då jag börjat suga, så har inte fått känna känslan av att den växer i munnen, annars är det en häftig känsla för mig. Att jag gör något som ger respons på att det är bra liksom. Däremot kan jag tycka att det känns märkligt när han säger att det är skönt, men jag är nog bara sån som inte vill prata så mycket under sex, det räcker bra med att höra lite stön för min uppmuntran.
Inte så längesen jag testade att ta sprutet i munnen, och jag kände nog inget särskilt precis då, men det var häftigt att testa och se att jag "kunde", då jag trott att det skulle framkalla kräkkänslor då jag har vansinnigt lättretliga såna reflexer, men det var uppskattat.
Jag har frågat eftersom jag inte kan veta om det på riktigt är bra, eller om det går att göra bättre, och jag tycker att det är självklart att man kommunicerar med varann om hur man vill ha det för bäst resultat, maxa upplevelsen helt enkelt.
Jag hade nog ansträngt mig tills jag blev blå för att visa den mannen att det är möjligt, ifall jag lyckas vet jag ju inte, men jag hade gjort vad jag kunnat i alla fall tills käkarna inte pallar längre.
Framtänderna kan jag låta skrapa sådär mycket försiktigt bara som en retning på väg upp från roten (eller så långt jag når) till toppen på skaftet, och såvida inte någon ljuger så är det populärt, men det kräver tillit och att man sagt till tror jag. Men det är alltså väldigt, väldigt försiktigt, jag är medveten om att jag har något värdefullt i munnen som inte får skadas.