2020-03-15, 00:51
Medlem
En bra avsugning är när tjejerna först slickar på snorren och smeker kulorna,sen tar snorren i munnen. Medan man ligger och leker med hennes mus och känner hur blöt hon blir, sedan en härlig 69när hon ömsom suger ballen och slickar på kulorna. eller om man vill komma snabbt och vara lite mer dominerande låta henne stå på knä framför mig och köra in ballen i munnen på henne och tala om hur man vill ha det, men det beror på humör grad av kåthet mm
Citera
2020-03-15, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Vet inte om du registrerade att jag är kvinna?

Är däremot i den ålder du säger att kvinnor kan vara rätt kåta, och det stämmer nog, och är singel så jag kan utforska lite som jag tycker.
Ber om ursäkt till dig Findofuselix🙋‍♂️😊!
Förväxlade galet och uttryckte mig helt fel .
Ibland blir man, kan ha med ämnet att göra, lite ställd och blodförflyttad och därmed inte tänker klart!😊
Citera
2020-03-15, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devis
En rolig historia, jag var tillsammans med en norska i ett par år.
Var mycket sex från de första dagarna vi träffades men avsugningarna var jag inget större fan utav.

Efter ett tag sa jag till henne, "du vet varför man kallar det att suga kuk? För att man suger.:
Och, vips trillade polletten ned och det blev bättre.

Jag föredrar mycket saliv, att tjejen leker runt med tungan över både penis och pung. Sedan att varva med att suga lätt och sedan hårt.

Jo jag har också träffat på några tjejer som inte fattat att suga kuk faktiskt betyder att man suger
Citera
2020-03-15, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Jag hör hela tiden hur skönt de flesta tycker det är med avsugningar och i porrens värld sprutas det friskt när det sugs och verkar vara extremt trevligt även ibland trevligare än sex.

Fått på ett ungefär ett 50tal avsugningar i mitt liv och kan med handen på hjärtat erkänna att jag knappt känt något överhuvudtaget, ej heller har jag kommit av en avsugning.

Eftersom jag inte vet hur en bra avsugning känns kan jag ej heller berätta för damerna vad jag gillar då, jag inte vet även, om jag finner det otroligt visuellt tändande att se ens kuk i munnen på henne.

Har jag haft oflyt med tjejer som suger dåligt eller är jag dålig på att bli avsugen?? Eller är hela grejen överhypad?

Jag har aldrig fattat hur någon inte kan komma av avsugning, jag har hört det flera gånger av olika personer, men det låter ändå ofattbart.

Kommer ihåg min första avsugning, jag kom bokstavligen på 3 sekunder, lite pinsamt kanske, men det var så ofattbart jävla skönt att det inte spelade någon roll

Men till sakfrågan:

Jag tycker om när tjejerna varvar sug med slick av kuk och pung, dom får gärna slicka ljumsken också, det killar som fan men är förbannat skönt, det är även skönt om dom tar kulorna i munnen, slick av baksidan av ollonet vid strängen är obligatoriskt

En bra avsugning tar sin tid och det bästa är om tjejen tar det nästan till utlösning och sedan lugnar ner sig och drar ut på det sköna.

Och tjejen ska suga kuken inte läppa kuken, det handlar inte om något hårt sug, men det ska vara ett klart undertryck så ollonet blir knallhårt.
Citera
2020-03-15, 02:56
Medlem
saurkrauts avatar
Det känns som ett långsammare vällubricerat runk.

Thank me later.
Citera
2020-03-15, 03:40
Medlem
Yllevantars avatar
Har fått avsugningar som jag kan räkna på en hand. Har varit med om tandrispande. Gillar't inte.
Citera
2020-03-15, 04:26
Medlem
Citat:
Jag hör hela tiden hur skönt de flesta tycker det är med avsugningar och i porrens värld sprutas det friskt när det sugs och verkar vara extremt trevligt även ibland trevligare än sex.

Fått på ett ungefär ett 50tal avsugningar i mitt liv och kan med handen på hjärtat erkänna att jag knappt känt något överhuvudtaget, ej heller har jag kommit av en avsugning.

Eftersom jag inte vet hur en bra avsugning känns kan jag ej heller berätta för damerna vad jag gillar då, jag inte vet även, om jag finner det otroligt visuellt tändande att se ens kuk i munnen på henne.

Har jag haft oflyt med tjejer som suger dåligt eller är jag dålig på att bli avsugen?? Eller är hela grejen överhypad?

Alltså EXAKT som du skrivit nu har det varit för mig i hela mitt liv. Jag har haft EXAKT samma funderingar, EXAKT samma frågor, till och med formulerat dem EXAKT likadant. Och så var det i hela mitt liv, tills jag träffade min nuvarande tjej.

Har fått avsugningar innan, alla har varit sköna men extremt få har fört mig närmare orgasm ju längre det pågått utan har varit jämnsköna hela tiden. Nån enstaka gång har jag kommit men det har tagit lång tid och jag har fått hjälpa till själv genom att spänna mig eller koncentrera mig superhårt och verkligen försöka komma, vilket har tagit udden av det hela och gjort det ganska ointressant.

Jag vet inte vad det beror på, och jag kan inte förklara vad det är min nuvarande tjej gör, men det är helt otroligt och nu förstår jag helt plötsligt grejen med avsugningar. Det hon gör för mig är så mycket mer än att ”suga kuk”.

Hon smeker mina ben, mina ljumskar, min pung, slickar, suger, klämmer och masserar pungen, slickar och suger kuken och hon växlar mellan allt det hela tiden. Det är inte bara mekaniskt in-ut-in-ut ur munnen (även om det också är skönt med henne). Det som är både så sjukt skönt och så sjukt hett är att jag aldrig vet vad som kommer härnäst, det är som en virvelvind runt hela området runt kuken och inte bara på kuken. Under en avsugning får hon mig att längta efter nästa grej hela tiden.

Hon gör det som att hon älskar att göra det och att ingenting är jobbigt för henne. Hon är inte rädd eller obekväm med att jag kommer medan hon suger av mig vilket gör att en bekymrande tanke försvinner från mitt huvud och jag kan känna mig helt avslappnad med att spruta obehindrat när hon suger. Annars blir det lätt att jag oroat mig för att jag utsätter tjejen för något otrevligt genom att komma och därför har jag behövt fokusera på att känna efter om jag ska komma för att jag i sådana fall ska hinna säga till. Lite av det finns fortfarande kvar, jag tror inte att sperma smakar gott eller är trevligt att få i munnen, men i det här fallet har hon lyckats lura i mig att hon är okej med det (har en viss mental reservation för att hon tycker det är otrevligt ändå och bara säger att det inte är det för att göra mig till lags).

Allt ovanstående tillsammans med att jag tycker hon är så sjukt jävla snygg och porrig är nog det som sammantaget gjort att jag nu förstått grejen med avsugningar. En helt ny värld.

Så, svårt att förklara den fysiska känslan men jag har försökt förklara vilken upplevelse min tjej gör det till. Jag fick också alltid höra det innan, och då trodde jag inte på det, men du kanske bara inte träffat rätt tjej ännu.
Citera
2020-03-15, 11:27
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sossepack
Ber om ursäkt till dig Findofuselix🙋‍♂️😊!
Förväxlade galet och uttryckte mig helt fel .
Ibland blir man, kan ha med ämnet att göra, lite ställd och blodförflyttad och därmed inte tänker klart!😊

Ingen fara 😊 ja, det är spännande diskussioner ibland 😉
Men kan bekräfta att en del damer i åldern du nämner har mera lust än tidigare, så det stämmer för en del 😊
Citera
2020-03-15, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Jag personligen gillar när det är mycket saliv. Och det låter som fan när dom suger.

Har nog blivit avsugen av det dubbla så runt 100 och hållet med. Svårt att komma om man inte pillar på tjejen samtidigt och känner hur blött det blir.

Hur var positionen? Jag har aldrig kommit men jag sitter och funderat på om det har att göra hur man är positionerad.. Jag har alltid legat ner och kanske är bättre om man sitter upp eller står upp. Har inte kommit åt att pilla mer än på hennes huvud så kanske ligger något i det.

Citat:
Ursprungligen postat av impasto
En bra avsugning anser jag vara i särklass den skönaste sexakten, rent friktionsmässigt så att säga.

Det är så pass? Hur känns utlösningen är den också i särklass den skönaste?

Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Har inte haft många sugningar. Men blev sugen av en filippinska i Hong-Kong. Det var som en dammsugare. Underbart.
Många tjejer är nog för försiktiga. De flesta jag mött blir hellre slickad o pillad på än tar bananen/prinskorven i munnen.

Hur menar du med dammsugare?
Citera
2020-03-15, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag är kvinna så kan inte säga hur det känns att bli avsugen, men har fått uppfattningen att det är väldigt individuellt vad som behövs för att få utlösning.

Begränsad erfarenhet av att suga till utlösning, oftast bara sugit som en del i förspelet, men har varit med om män som kommit efter typ 5 minuter. Men jag antar att det är väldigt olika vad man liksom tänder på, och hur mycket och vilken sorts stimulans man behöver.

Att du knappt känt något låter märkligt i mina öron, men du kanske behöver annan sorts stimulans? Dom jag pratat med säger att dom allmänt tycker att det är väldigt skönt, även om mycket av nöjet sitter i det visuella, men alla får inte utlösning av oralsex.

Fan, det är verkligen en av mina drömmar att bli avsugen tills sprut i munnen.

Hur menar du med annan sorts stimulans? Jag kommer relativt lätt av en avrunkning både själv och av eventuella kvinnor (vilket är grymt skönt förövrigt) och av sex, så är inte är extremt okänslig på något sätt skulle jag tro. Men jo som sagt så finner jag det grymt upphetsade rent visuellt.. men det räcker tyvärr inte för att komma. iaf för mig.
Citera
2020-03-15, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Är du omskuren? Det fuckar upplevelsen rejält. Du kanske är bög och behöver en skäggig mansmun runt din mandom?

Nej, är inte omskuren. Tänder inte på män eller det maskulina så jag tror inte det är det som är grejen riktigt.
Citera
2020-03-15, 12:47
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Fan, det är verkligen en av mina drömmar att bli avsugen tills sprut i munnen.

Hur menar du med annan sorts stimulans? Jag kommer relativt lätt av en avrunkning både själv och av eventuella kvinnor (vilket är grymt skönt förövrigt) och av sex, så är inte är extremt okänslig på något sätt skulle jag tro. Men jo som sagt så finner jag det grymt upphetsade rent visuellt.. men det räcker tyvärr inte för att komma. iaf för mig.

Okej, jag tänkte ifall du var en aning "okänslig" så att det krävdes lite rejälare avsugning, men då låter det inte som det. Tänkte mera utifrån ett kvinnligt perspektiv, om en man stimulerar klitoris på mig så krävs lagomt hårt tryck, på exakt rätt ställe och i rätt tempo för att det ska vara mera än bara skönt.
Tänkte ifall motsvarighet finns hos män, att det är någon liten detalj som inte gjorts på det sätt din kropp svarar bäst på...

Det kanske bara inte är din grej då? Eller så har du inte hittat den som gör det på det sätt som passar dig? Och då du inte vet vad som krävs så är det ju såklart svårt att be om det som funkar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in