Citat:
Ursprungligen postat av
PersonligPerson
Jag hör hela tiden hur skönt de flesta tycker det är med avsugningar och i porrens värld sprutas det friskt när det sugs och verkar vara extremt trevligt även ibland trevligare än sex.
Fått på ett ungefär ett 50tal avsugningar i mitt liv och kan med handen på hjärtat erkänna att jag knappt känt något överhuvudtaget, ej heller har jag kommit av en avsugning.
Eftersom jag inte vet hur en bra avsugning känns kan jag ej heller berätta för damerna vad jag gillar då, jag inte vet även, om jag finner det otroligt visuellt tändande att se ens kuk i munnen på henne.
Har jag haft oflyt med tjejer som suger dåligt eller är jag dålig på att bli avsugen?? Eller är hela grejen överhypad?
Alltså EXAKT som du skrivit nu har det varit för mig i hela mitt liv. Jag har haft EXAKT samma funderingar, EXAKT samma frågor, till och med formulerat dem EXAKT likadant. Och så var det i hela mitt liv, tills jag träffade min nuvarande tjej.
Har fått avsugningar innan, alla har varit sköna men extremt få har fört mig närmare orgasm ju längre det pågått utan har varit jämnsköna hela tiden. Nån enstaka gång har jag kommit men det har tagit lång tid och jag har fått hjälpa till själv genom att spänna mig eller koncentrera mig superhårt och verkligen försöka komma, vilket har tagit udden av det hela och gjort det ganska ointressant.
Jag vet inte vad det beror på, och jag kan inte förklara vad det är min nuvarande tjej gör, men det är helt otroligt och nu förstår jag helt plötsligt grejen med avsugningar. Det hon gör för mig är så mycket mer än att ”suga kuk”.
Hon smeker mina ben, mina ljumskar, min pung, slickar, suger, klämmer och masserar pungen, slickar och suger kuken och hon växlar mellan allt det hela tiden. Det är inte bara mekaniskt in-ut-in-ut ur munnen (även om det också är skönt med henne). Det som är både så sjukt skönt och så sjukt hett är att jag aldrig vet vad som kommer härnäst, det är som en virvelvind runt hela området runt kuken och inte bara på kuken. Under en avsugning får hon mig att längta efter nästa grej hela tiden.
Hon gör det som att hon älskar att göra det och att ingenting är jobbigt för henne. Hon är inte rädd eller obekväm med att jag kommer medan hon suger av mig vilket gör att en bekymrande tanke försvinner från mitt huvud och jag kan känna mig helt avslappnad med att spruta obehindrat när hon suger. Annars blir det lätt att jag oroat mig för att jag utsätter tjejen för något otrevligt genom att komma och därför har jag behövt fokusera på att känna efter om jag ska komma för att jag i sådana fall ska hinna säga till. Lite av det finns fortfarande kvar, jag tror inte att sperma smakar gott eller är trevligt att få i munnen, men i det här fallet har hon lyckats lura i mig att hon är okej med det (har en viss mental reservation för att hon tycker det är otrevligt ändå och bara säger att det inte är det för att göra mig till lags).
Allt ovanstående tillsammans med att jag tycker hon är så sjukt jävla snygg och porrig är nog det som sammantaget gjort att jag nu förstått grejen med avsugningar. En helt ny värld.
Så, svårt att förklara den fysiska känslan men jag har försökt förklara vilken upplevelse min tjej gör det till. Jag fick också alltid höra det innan, och då trodde jag inte på det, men du kanske bara inte träffat rätt tjej ännu.