• 1
  • 2
2020-03-14, 20:53
Medlem
Jag hör hela tiden hur skönt de flesta tycker det är med avsugningar och i porrens värld sprutas det friskt när det sugs och verkar vara extremt trevligt även ibland trevligare än sex.

Fått på ett ungefär ett 50tal avsugningar i mitt liv och kan med handen på hjärtat erkänna att jag knappt känt något överhuvudtaget, ej heller har jag kommit av en avsugning.

Eftersom jag inte vet hur en bra avsugning känns kan jag ej heller berätta för damerna vad jag gillar då, jag inte vet även, om jag finner det otroligt visuellt tändande att se ens kuk i munnen på henne.

Har jag haft oflyt med tjejer som suger dåligt eller är jag dålig på att bli avsugen?? Eller är hela grejen överhypad?
Citera
2020-03-14, 20:56
Medlem
Swe1227s avatar
Skönt och skönt. Kvinnan är iaf i en härlig undergiven position, något kanske inte alla gillar.
Citera
2020-03-14, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Skönt och skönt. Kvinnan är iaf i en härlig undergiven position, något kanske inte alla gillar.

Ok, inte ens tänkt på att oralsex handlar om undergivenhet, snackar alltså inte om nå kinky halsknull eller något utan en vanlig avsugning. Är den fysiska känslan överhypad tror du?
Citera
2020-03-14, 20:59
Bannlyst
Jag personligen gillar när det är mycket saliv. Och det låter som fan när dom suger.

Har nog blivit avsugen av det dubbla så runt 100 och hållet med. Svårt att komma om man inte pillar på tjejen samtidigt och känner hur blött det blir.
Citera
2020-03-14, 21:30
Medlem
En bra avsugning anser jag vara i särklass den skönaste sexakten, rent friktionsmässigt så att säga.
Citera
2020-03-14, 21:32
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Jag hör hela tiden hur skönt de flesta tycker det är med avsugningar och i porrens värld sprutas det friskt när det sugs och verkar vara extremt trevligt även ibland trevligare än sex.

Fått på ett ungefär ett 50tal avsugningar i mitt liv och kan med handen på hjärtat erkänna att jag knappt känt något överhuvudtaget, ej heller har jag kommit av en avsugning.

Eftersom jag inte vet hur en bra avsugning känns kan jag ej heller berätta för damerna vad jag gillar då, jag inte vet även, om jag finner det otroligt visuellt tändande att se ens kuk i munnen på henne.

Har jag haft oflyt med tjejer som suger dåligt eller är jag dålig på att bli avsugen?? Eller är hela grejen överhypad?

Jag är kvinna så kan inte säga hur det känns att bli avsugen, men har fått uppfattningen att det är väldigt individuellt vad som behövs för att få utlösning.

Begränsad erfarenhet av att suga till utlösning, oftast bara sugit som en del i förspelet, men har varit med om män som kommit efter typ 5 minuter. Men jag antar att det är väldigt olika vad man liksom tänder på, och hur mycket och vilken sorts stimulans man behöver.

Att du knappt känt något låter märkligt i mina öron, men du kanske behöver annan sorts stimulans? Dom jag pratat med säger att dom allmänt tycker att det är väldigt skönt, även om mycket av nöjet sitter i det visuella, men alla får inte utlösning av oralsex.
Citera
2020-03-14, 21:32
Har inte haft många sugningar. Men blev sugen av en filippinska i Hong-Kong. Det var som en dammsugare. Underbart.
Många tjejer är nog för försiktiga. De flesta jag mött blir hellre slickad o pillad på än tar bananen/prinskorven i munnen.
Citera
2020-03-14, 21:57
Medlem
En rolig historia, jag var tillsammans med en norska i ett par år.
Var mycket sex från de första dagarna vi träffades men avsugningarna var jag inget större fan utav.

Efter ett tag sa jag till henne, "du vet varför man kallar det att suga kuk? För att man suger.:
Och, vips trillade polletten ned och det blev bättre.

Jag föredrar mycket saliv, att tjejen leker runt med tungan över både penis och pung. Sedan att varva med att suga lätt och sedan hårt.
Citera
2020-03-14, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Har inte haft många sugningar. Men blev sugen av en filippinska i Hong-Kong. Det var som en dammsugare. Underbart.
Många tjejer är nog för försiktiga. De flesta jag mött blir hellre slickad o pillad på än tar bananen/prinskorven i munnen.
Fillipinskor el rättare sagt en fillipinska hade jag en natt med. Håller med dig, utöver det vanliga!
Var inte beredd, hon tog den i munnen som jag aldrig varit med om, small efter en halvminut och hon sprang till fönstret, öppnade o spottade....jag skämdes...resten av natten blev ännu bättre 😊
Citera
2020-03-14, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag är kvinna så kan inte säga hur det känns att bli avsugen, men har fått uppfattningen att det är väldigt individuellt vad som behövs för att få utlösning.

Begränsad erfarenhet av att suga till utlösning, oftast bara sugit som en del i förspelet, men har varit med om män som kommit efter typ 5 minuter. Men jag antar att det är väldigt olika vad man liksom tänder på, och hur mycket och vilken sorts stimulans man behöver.

Att du knappt känt något låter märkligt i mina öron, men du kanske behöver annan sorts stimulans? Dom jag pratat med säger att dom allmänt tycker att det är väldigt skönt, även om mycket av nöjet sitter i det visuella, men alla får inte utlösning av oralsex.
Av min erfarenhet är det attraktionen till partnern och givetvis utförandet av oralsexet. Är attraktionen maxad brukar spruten gå nästan besviket tidigt av en beräknad timslång förutsedd älskskog under lakanen...jag har varit med om båda.
Är 51. Utseendet med mig o kroppen likaså. Haft 30 åringar och yngre som jag helst vill glömma. Finns givetvis undantag. Däremot 40 åringar och tom 55, där finns guldkornen enligt mig. Galet kåta och ofta i ett förhållande utan sex. Gör allt maximalt! Prova 😉
Citera
2020-03-14, 22:52
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sossepack
Av min erfarenhet är det attraktionen till partnern och givetvis utförandet av oralsexet. Är attraktionen maxad brukar spruten gå nästan besviket tidigt av en beräknad timslång förutsedd älskskog under lakanen...jag har varit med om båda.
Är 51. Utseendet med mig o kroppen likaså. Haft 30 åringar och yngre som jag helst vill glömma. Finns givetvis undantag. Däremot 40 åringar och tom 55, där finns guldkornen enligt mig. Galet kåta och ofta i ett förhållande utan sex. Gör allt maximalt! Prova 😉

Vet inte om du registrerade att jag är kvinna?

Är däremot i den ålder du säger att kvinnor kan vara rätt kåta, och det stämmer nog, och är singel så jag kan utforska lite som jag tycker.
Citera
2020-03-15, 00:28
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson

Är du omskuren? Det fuckar upplevelsen rejält. Du kanske är bög och behöver en skäggig mansmun runt din mandom?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in