Citat:
Ursprungligen postat av
PersonligPerson
Jag hör hela tiden hur skönt de flesta tycker det är med avsugningar och i porrens värld sprutas det friskt när det sugs och verkar vara extremt trevligt även ibland trevligare än sex.
Fått på ett ungefär ett 50tal avsugningar i mitt liv och kan med handen på hjärtat erkänna att jag knappt känt något överhuvudtaget, ej heller har jag kommit av en avsugning.
Eftersom jag inte vet hur en bra avsugning känns kan jag ej heller berätta för damerna vad jag gillar då, jag inte vet även, om jag finner det otroligt visuellt tändande att se ens kuk i munnen på henne.
Har jag haft oflyt med tjejer som suger dåligt eller är jag dålig på att bli avsugen?? Eller är hela grejen överhypad?
Jag är kvinna så kan inte säga hur det känns att bli avsugen, men har fått uppfattningen att det är väldigt individuellt vad som behövs för att få utlösning.
Begränsad erfarenhet av att suga till utlösning, oftast bara sugit som en del i förspelet, men har varit med om män som kommit efter typ 5 minuter. Men jag antar att det är väldigt olika vad man liksom tänder på, och hur mycket och vilken sorts stimulans man behöver.
Att du knappt känt något låter märkligt i mina öron, men du kanske behöver annan sorts stimulans? Dom jag pratat med säger att dom allmänt tycker att det är väldigt skönt, även om mycket av nöjet sitter i det visuella, men alla får inte utlösning av oralsex.