2020-03-13, 18:27
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exquisitely
Jag skrev förvisso våldtagen men ok, uppenbarligen sker ju även gruppvåldtäkter i hytterna. Som kvinna bör man var rädd om sig.

Jo men hon blev förvisso gruppvåldtagen i detta fallet. Sker miljontals one night stands och vänsterprassel dagligen och skulle gissa att det är en extremt liten del av dessa där det sker en våldtäkt/gruppvåldtäkt.

Hur som helst är det vidrigt att lägga skulden på kvinnan även om hon var ett svin som var otrogen på båten.
Citera
2020-03-13, 18:35
Medlem
rullkragens avatar
Tjenis!

Ja väldigt märkvärdig historia.

En tjej som har en man "råkar" hamna i en hytt med en annan man och hans kompisar.
Rent ut sagt hur i helvete lyckas denna tjej hamna bland andra män?

Kanske hennes kille hade råkat dricka lite för mycket så han var kvar i deras hytt och vilade sig så ruset skulle gå av.

Men tjejen var på topp och ville ha kul, med allt vad det innebär.
Givetvis så var det trumf kort för henne när ett helt kompani knullade henne.
Säkert jävligt smaskigt, just då. Men sen när hon nyktrade till så kom verkligheten i kapp.

Själv klart vill hon behålla sin kille som troligt vis är den som försörjer familjen.

Och då får man fantisera i hop något som förklaring på att det formligen rann save ur blächen på henne.

Möjligt killen trodde på det, men inga fler tror på fylle historier.

Har man den läggningen att man tappar omdömet när man blir packad, ja då blir det så här.

Kanske hon är oskyldig, men jag är tveksam.
Citera
2020-03-13, 23:24
Medlem
GanjaFarfars avatar
Tycker helt klart att gruppvåldtäkt ligger i paritet med otrohet. Så om det mest troliga scenariet är sant så är det väl den kära karman som fungerat som den ska.
Citera
2020-03-13, 23:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rullkragen
Tjenis!

Ja väldigt märkvärdig historia.

En tjej som har en man "råkar" hamna i en hytt med en annan man och hans kompisar.
Rent ut sagt hur i helvete lyckas denna tjej hamna bland andra män?

Kanske hennes kille hade råkat dricka lite för mycket så han var kvar i deras hytt och vilade sig så ruset skulle gå av.

Men tjejen var på topp och ville ha kul, med allt vad det innebär.
Givetvis så var det trumf kort för henne när ett helt kompani knullade henne.
Säkert jävligt smaskigt, just då. Men sen när hon nyktrade till så kom verkligheten i kapp.

Själv klart vill hon behålla sin kille som troligt vis är den som försörjer familjen.

Och då får man fantisera i hop något som förklaring på att det formligen rann save ur blächen på henne.

Möjligt killen trodde på det, men inga fler tror på fylle historier.

Har man den läggningen att man tappar omdömet när man blir packad, ja då blir det så här.

Kanske hon är oskyldig, men jag är tveksam.
Finns flera exempel på gruppvåldtäkter på färjor, är bara att ladda ner fup och läsa, antar att alla är falskanmälningar enligt dig? "Märkligt nog" är alla påstådda gm i dessa fall blattar såklart. Ett är säkert, ha inget med svartskallar att göra, så slipper man det här.
Citera
2020-03-14, 00:00
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Förmodligen, men först hade jag koncentrerat mig på att döda alla GM:s anhöriga framför deras ögon....

Ojojoj, en klassisk Fläshbääää-hämnare. Berätta för oss, hur många hundra, rentav tusentals, har du knäppt hittills? Du är tungast, mannen.

Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ja, det hade du ju gjort 😃
Idiot.

Klart han "hade", i fantasin kan mycket hända.

Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Men ditt mongo. Bara för du aldrig har haft ett one night stand och inte haft så lätt med det motsatta könet behöver du inte ta ut din frustration på andra. Idioti på hög nivå att beskylla kvinnan i detta fallet.

Finska polisen är inte direkt snäll mot invällarna, jag gillar dem inte heller. Men detta är ett solklart fall där kvinnan följde med frivilligt in. Bara det sätt som finska polisen agerade borde få dina grå celler att begripa. Men du verkar vara förblindad.
Citera
2020-03-14, 01:12
Medlem
Van Nostrands avatar
Sex fulla zigenare förgriper sig på en full kvinna som haft oförstånd att följa med till hytten. Fängelse och ur landet ögona bums. Case closed.
Citera
2020-03-14, 06:08
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Finns flera exempel på gruppvåldtäkter på färjor, är bara att ladda ner fup och läsa, antar att alla är falskanmälningar enligt dig? "Märkligt nog" är alla påstådda gm i dessa fall blattar såklart. Ett är säkert, ha inget med svartskallar att göra, så slipper man det här.

Om du läser lite mer noga, vad jag skrev!
Då inser man att jag inte påstår något sådant som du med vilje feltolkar det till.
Mycket tråkigt att vissa ständig bara läser vart annat ord och sedan fyller på med vad som passar dem.

Det är väl självklart att det händer våldtäkter på en båt där det är det festas för fullt.
Det är väl också självklart att alla våldtäkter inte har ägt rum som anmäls.

Man får väl läsa den information som media och andra källor har dokumenterat och bilda sig en uppfattning vad som kan vara sannolikt.

Om det bara finns en åsikt och då kan man lika gärna lägga ner hela Flaschback, för då finns det inget att diskutera eller tillföra, eller hur?
Citera
2020-03-14, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Har det någonsin skett att Svenska män gruppvåldtagit någon?..
Detta är ett muslimdåd!

Ja, det har hänt men det är ovanligt.

De gripna rumänerna i detta fall är med största sannolikhet inte muslimer. Däremot är det stor sannolikhet att de är zigenare.

Sedan håller jag givetvis med de andra i tråden som skrivit att kvinnans make bör ta ut skilsmässa. En kvinna som är trogen sin man följer inte med in i en okänd mans hytt på en Ålandsfärja.
Citera
2020-03-14, 07:57
Medlem
När ska kvinnor lära sig att inte vara nära babbar?

Vi vita har skämt bort kvinnorna så de inbillar sig ett även vildarna vill dem gott ..

Förresten vadå råkade? Det ordvalet får mig att tro att kvinnan ville ha sex med babbarna i smyg men ångrade sig. Antagligen för att hon har en trygg svensk man som står ut med henne och betalar.
Citera
2020-03-14, 12:14
Medlem
Råka kan ju även betyda att hon tog fel hytt, hon knackar på för att hon tror maken skall öppna, istället: 6 st zigenartiggare med sina våldtäktskukar i näven.
Citera
2020-03-14, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonnerBlitz
Du tycker inte att det är märkligt att en gift kvinna på kryssning med sin man väljer att följa med en annan främmande man till hans hytt? Man bör ha konsekvenstänk, även som kvinna. Inte åka svarttaxi, inte lifta osv.

Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Klart man ska ha konsekvenstänk, dum fråga. Normala konsekvensen i det fallet skulle vara att hon var otrogen.
Vad som skedde därefter är inte kvinnans fel någonstans, det borde väl även du förstå?
Klart hon har konsekvens tänkande. Men nu är ju det troliga att hon följde med till hytten för att ha helt frivillig sex.
Alla har vi olika fetisher. Visa tänder på feta, andra på smala, visa på samma kön och småbarn.
Kvinnan verkar tända på hårdhänt gruppsex med ziggisar.
Citera
2020-03-14, 14:31
Medlem
RazorKevlars avatar
Förr åkte tjejerna tillsammans på färjorna, girls night out, för att vänstra. Nu tar de tom sin äkta hälft!?
Varje steg framåt är ett framsteg för feministerna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in