2025-12-24, 02:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av myphilosophy
Sex är mycket viktigt i en relation. Kom ihåg att Therese Lindgren är vegan. På grund av dom rubbningar som sker i kroppen tack vare all näring man missar så kan sexlusten mycket väl ta stryk. Stackars Anders...
Nej hon nämnde att det var hennes antidepressiva som påverkade det. Men hon mådde bättre av sin ångest så självklart är väl det mer värt. Stackars Anders som får en mer närvarande flickvän utan ångest. Han kan väl dra i ballen när han står i duschen.

Alternativt bli vegan så han också slaknar
Citera
2025-12-24, 03:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Känner igen mig så väl i det. Man säger att man inte orkar ha en karl just nu, men i praktiken så har man hittat något mycket bättre.
Varför det? Jag säger åt dem att vi inte har bra sex, så blir det inga missuppfattningar. Sluta dalta med dem!

När man inte vill såra en kille så är det för att han är för mesig och feminin.

En kille gjorde mig lack, för att han inte fattade att ingen tjej ville ha honom. Hans första flickvän var alldeles för snäll och daltande mot honom. Så han trodde att alla tjejer är fine med en mesig kille.

Då skrev jag att han borde testa killar istället. Han blev inte ens arg. Han sa bara att han har flera kompisar som är homo och bo, men han var inte det. 🙄

Bad honom testa en av hans homovänner i alla fall . Sedan har han slutat störa mig. Så det kanske funkade. 😇
Citera
2025-12-24, 04:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Man kanske inte ska bygga sin världsbild på "trådar", men det du beskriver förekommer säkert.
Jag har själv varit i ett förhållande där jag slutade vilja, för att tjejen jag var med hela tiden nojade om huruvida vi "gjorde det tillräckligt", och hon vill mest ha sex som någon sorts ångestdämpare. När vi väl gjorde det, så handlade allt om hennes orgasm, som hon typ tragglade och slet med i en timme minst. Till slut kändes som att jag gärna skulle hyra in en av de där "riktiga männen" att göra jobbet, så att jag kunde gå och göra något mindre tråkigt och ångestframkallande.
Varför sa du inte det till henne då? En timme? Be henne avsluta det själv. Män som tar ADHD-mediciner är precis lika hopplösa. Speciellt de om de tar potensmedel samrtidigt, som om det vore något bra. 10 min sedan räcker det.
Citera
2025-12-24, 07:21
Medlem
Om mannen vill så är det inte så viktigt. Män måste sluta tänka med kuken. Och fatta att det finns annat här i livet. Allt handlar inte om sex. Så tröttsamt!

När kvinnan vill så är det väldigt angeläget. Och viktigt att hennes behov som kvinna tillgodoses. Ingen man ska komma och tala om för henne att hon inte ska bejaka sin kvinnlighet, njutning, frihet, lust och sexualitet!
Girls just want to have fun
Senast redigerad av scaryfoot 2025-12-24 kl. 07:26.
Citera
2025-12-24, 08:05
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Om mannen vill så är det inte så viktigt. Män måste sluta tänka med kuken. Och fatta att det finns annat här i livet. Allt handlar inte om sex. Så tröttsamt!

När kvinnan vill så är det väldigt angeläget. Och viktigt att hennes behov som kvinna tillgodoses. Ingen man ska komma och tala om för henne att hon inte ska bejaka sin kvinnlighet, njutning, frihet, lust och sexualitet!
Girls just want to have fun

Varför, det bevisar ju bara att han är en viril karl, och en sån vill väl alla kärringar ha? Och även om de håller på och krånglar så är de nog ändå tämligen nöjda med att deras män åtrår dem. Nej, det jag däremot tror inte är bra i ett förhållande är när mannen inte kommer till sin kvinna med sin lust, utan t.ex. sitter och skinnar till tonårsjäntor framför datorn.
Citera
2025-12-24, 08:07
Medlem
talcsofts avatar
Sex är viktigt i ett förhållande, det bekräftar mannen och får honom att känna sig älskad, omtyckt, i sin relation. Då gör han allt hans partner ber honom om.
Det är kul att smeka killen på kuken och kroppen, titta honom i ögonen och säga jag vill ha den, direkt blir han helt mjuk i kroppen och citat "svinkåt"
Citera
2025-12-24, 08:10
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowidax
Varför sa du inte det till henne då? En timme? Be henne avsluta det själv. Män som tar ADHD-mediciner är precis lika hopplösa. Speciellt de om de tar potensmedel samrtidigt, som om det vore något bra. 10 min sedan räcker det.

För att jag var typ 23 år och inte visste bättre.
Citera
2025-12-24, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Varför, det bevisar ju bara att han är en viril karl, och en sån vill väl alla kärringar ha? Och även om de håller på och krånglar så är de nog ändå tämligen nöjda med att deras män åtrår dem. Nej, det jag däremot tror inte är bra i ett förhållande är när mannen inte kommer till sin kvinna med sin lust, utan t.ex. sitter och skinnar till tonårsjäntor framför datorn.

Män slutar inte tänka med kuken bara för att kvinnor tycker att de ska sluta med det.
Kvinnor har inte kuk, så de vet inte hur det är att ha kuk.
Att kvinnor tycker det är bra att män tänker med kuken när kvinnorna själva är kåta, det vet vi män.
Även om kvinnor vill smutskasta mäns sexualitet, så vet män hur kvinnor är.
De har genom hela livet klagat över kåta män. Men sen när kvinnorna har blivit äldre, så tycker kvinnor att det är positivt att de är kåta på samma sätt som män är.

– Jag tror att nästan samtliga upplever att de kan ta för sig, och se sina sexuella behov bättre ju äldre de blir. Det blir egentligen bättre och bättre. När man har förvärvat förmågan att ta för sig, att det kanske inte alltid behöver vara så långa förspel eller så vackert...utan tar för sig sexuellt så uttryckte flera ”jag är som en man” eller ”jag känner mig som en man”. Det sexuella begäret definieras som manligt.
Även den vilda och glupska sexualiteten benämns av flera kvinnor som manlig, konstaterar Åsa Kalmér som önskar ett samliv fritt från både mentala och verbala stereotyper.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/RrXaGJ/aldre-kvinnors-sexliv-egentligen-bara-battre

Man kan tycka att det är ironiskt. När kvinnor är som mest attraktiva och i sin prime, så klagar de på alla kåta män. När kvinnorna blivit äldre och själva blir kåta som män, är de fortfarande lika attraktiva och i sin prime då?
Senast redigerad av scaryfoot 2025-12-24 kl. 08:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in