Jag och min partner har sex inte allt för ofta, utan vi väljer att prioritera andra saker i livet först och främst.
När vi väl har sex, är det helt makalöst bra och vi känner oss väldigt nöjda med varandra. Likt en explosion så måste vi ta igen oss i någon vecka eller två.
Förr i tiden, i andra förhållanden jag haft, var sex en väldigt central roll i relationen (t.o.m för mycket).
Det är aningen lustigt att det kan skifta så mycket från relation till relation.
Skulle säga att kommunikation där det viktigaste när det kommer till sexet, sen har folk olika preferenser såklart när det kommer till hur ofta m.m. I mitt förra förhållande så hade sex väldigt ofta, både jag och min dåvarande partner var nöjda med det. Det var inte sexet som gjorde att vi brast...
Jag och min partner har sex inte allt för ofta, utan vi väljer att prioritera andra saker i livet först och främst.
När vi väl har sex, är det helt makalöst bra och vi känner oss väldigt nöjda med varandra. Likt en explosion så måste vi ta igen oss i någon vecka eller två.
Förr i tiden, i andra förhållanden jag haft, var sex en väldigt central roll i relationen (t.o.m för mycket).
Det är aningen lustigt att det kan skifta så mycket från relation till relation.
Hur ser det ut för er?
Fattar inte, är ju oftast på morgonen eller kvällen i sängen man knullar? Vad gör ni då istället?
Fattar inte, är ju oftast på morgonen eller kvällen i sängen man knullar? Vad gör ni då istället?
• Tränar
• pratar
• går på promenad
• leker med barnen
• läser en bok
• tittar på en film
• skriver
• ja en jävla lång lista på saker man kan göra när fan som helst. Morgon som kväll.
I ett förhållande där man brukar ha sex, tenderer det att minska med åren.
Till den ena parterns förtvivlan.
Personen som vill ha sex mår dåligt och kan inte få utlopp för sina begär, utan att anklagas för att vara besvärlig.
• Tränar
• pratar
• går på promenad
• leker med barnen
• läser en bok
• tittar på en film
• skriver
• ja en jävla lång lista på saker man kan göra när fan som helst. Morgon som kväll.
Hur ser det ut för er?
Är du säker på att han e nöjd ,låter väldigt lite för en kille
Efter barnen mycket sällan vilket är helt OK. Ifall du verkligen gillar din partner som person och inser att ert liv är ett projekt så blir sex mer som en krydda till anrättningen. Ifall man hänger upp livet på sex så har man ett i övrigt mycket fattigt liv. Spela kort, snacka skit, skjärtdansa till radion när ni lagar mat, titta på en serie, plantera tomater, drick alkohol, res, plocka svamp, retas mm mm. Finns hur mycket som helst att glädjas åt tillsammans.